تعداد بازدید: 6241

توصیه به دیگران 1

جمعه 6 آذر 1394-19:37

با شرکت فعالان محیط زیست بابل؛

زباله های جنگل شیاده جمع آوری شد

به همت تشکل مردمی رفتگران طبیعت استان مازندران و مشارکت مردم، زباله های جنگل شیاده بندپی بابل جمع آوری شد.


مازندنومه؛ سرویس محیط زیست و گردشگری، بابک ابهرزاد: پیش از ظهر جمعه به همت تشکل مردمی رفتگران طبیعت استان مازندران و مشارکت مردم، زباله های جنگل شیاده بندپی بابل جمع آوری شد.

 این برنامه با شعار "وظیفه مان نیست زباله ها را جمع آوری کنیم، اما وظیفه داریم زباله ای نریزیم" اجرا که با حمایت و استقبال احمد کاظم زاده -شهردار خوشرودپی- روبه رو شد.

در حاشیه برنامه کاظم زاده وجود تشکل های محیط زیستی را حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: با حمایت خیران از این تشکل ها، می توانیم شاهد به وجود آمدن فرهنگ صحیح آشتی با طبیعت باشیم.

 

 

 

*حاشیه تجن پاکسازی شد

مازندنومه، خبر ارسالی روابط عمومی پسماند شهرداری ساری: سازمان مديريت پسماند شهرداری ساری نخاله هاي ساختماني حاشيه رودخانه تجن را پاكسازي کرد.

رهاسازي خاك و نخاله در حاشيه رودخانه علاوه بر ايجاد آلودگي بصري، باعث اشغال فضاي حريم رودخانه و هنگام بارندگي و سيلاب باعث آبگرفتگي و ايجاد خسارات ناشي از سيلاب مي شود.

تخليه خاك و نخاله هاي ساختماني ناشي از فعاليت هاي ساخت و ساز در حاشيه شهر و حتي در داخل شهر، توسط برخي شهروندان و دارندگان ماشين آلات جمع آوري و حمل نخاله، مشكلات عديده اي براي شهروندان و شهرداري به وجود آورده است.

 

 


  • یک همشهریپاسخ به این دیدگاه 3 0
    شنبه 7 آذر 1394-17:6

    درود بر همین تعداد اندک. اما سوال من اینه:
    چرا یکبار، فقط یکبار ، از نیروی پر تعداد و سازمان یافته بسیج برای پاکسازی محیط زیست استفاده نمیشه؟!
    این کار هم خداپسندانه است هم سرزمین مارو از آلودگی نجات میده.


    ©2013 APG.ir