تعداد بازدید: 4420

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 12 آذر 1394-8:18

فرمانده پلیس فتای مازندران خبر داد:

دستگیری پسری که عکس های خصوصی زن دایی اش را در فضای مجازی پخش می کرد

پلیس فتای مازندران پسربچه ی 14 ساله ای را دستگیر کرد که به خاطر اختلاف زن دایی با مادرش، عکس های خصوصی و شماره تلفن زن دایی اش را در فضای مجازی پخش کرده بود.


مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، خبر ارسالی پلیس فتای مازندران: فردی که در شبکه های اجتماعی به نشر اکاذیب اقدام می کرد، توسط کارآگاهان سایبری پلیس فتای استان مازندران، شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ دوم حسن محمدنژاد -رئیس پلیس فتای مازندران- گفت: خانمی به پلیس فتای مازندران شکایت کرد که شخصی در فضای مجازی و در شبکه اجتماعی "بیتاک" با در اختیار گرفتن و انتشار عکس خانوادگی و خصوصی اش و درج شماره تلفن همراه او مبنی بر اینکه این خانم در جرائم غیر اخلاقی فعالیت دارد، باعث به وجود آمدن درخواست های فراوان از سوی افراد سودجو شد.

وی با بیان این که این خانم تقاضای رسیدگی  به پرونده اش را کرد، ادامه داد: پس از گرفتن مرجوعه قضایی بلافاصله مراتب در دستور کار کارآگاهان پلیس فتا قرار گرفت که با تحقيقات گسترده و طی استعلامات و بررسی ها، مالک خط شناسایی و به این پلیس احضار شد.

سرهنگ محمدنژاد افزود: در بازجویی ها این فرد اعلام داشت خط تلفن مذکور در اختیار پسرش است، بنابراین متهم که پسربچه ای 14 ساله بود، شناسایی شد.

رئیس پلیس فتای مازندران تصریح کرد: پس از شناسایی، کارآگاهان با هماهنگی مقام قضایی متهم را به پلیس فتای استان احضار کردند که در بازجویی ها ابتدا این نوجوان منکر هرگونه اقدام مجرمانه شد، ولی با دیدن شواهد و مدارک متقن و بازنگری گوشی، به بزه انتسابی اقرار و اعلام کرد که شاکیه زن دایی اوست که به دلیل اختلافات خانوادگی و اینکه به مادرش فحاشی کرده است، به این عمل مجرمانه دست زده و با در اختیار گرفتن عکس های خصوصی اش و ویرایش آن، در فضای مجازی آنها را انتشار داده است.

گفتنی است این پسربچه 14 ساله با استفاده از نرم افزارهای  شبکه های اجتماعی نظیر وایبر، تلگرام، واتس آپ و ... اقدام به انتشار این تصاویر کرد و پرونده به همراه متهم جهت سیر مراحل قانونی و قضایی تحویل دادسرا شد.



    ©2013 APG.ir