تعداد بازدید: 3121

توصیه به دیگران 1

شنبه 14 آذر 1394-10:59

نماینده ساری و میاندورود در مجلس ادعا کرد:

پیشنهاد معاونت وزیر و استانداری داشتم، نپذیرفتم

سیدرمضان شجاعی گفت: شورا و شهردار ساری دل در گرو خدمت به شهروندان دارند و مورد حمایت ما هستند/در آینده ای نزدیک ساری به قطب گردشگری در شمال کشور تبدیل می شود/ اگر مردم بار دیگر مرا انتخاب کردند که باز هم نوکری شان را می کنم و در غیر این صورت دعای من و خانواده ام پشت و پناه این مردم است و می توانم برای خانواده ام بیشتر وقت بگذارم.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، مینا محسن پور: نشست جمعی از بانوان ساروی با سیدرمضان شجاعی کیاسری -نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس- برگزار شد.

در این مراسم که نمایندگانی از اقشار مختلف بانوان حضور داشتند، مدیر کانون مهدکودک های مازندران، نماینده پزشکان، نماینده کانون وکلا، نماینده کارکنان بهزیستی و همچنین جوان ترین موسس آموزشگاه کامپیوتر به نمایندگی از جوانان ساروی سخن گفتند.

در این نشست نوش آفرین رحمانی و علیرضا کمالوند -بازیگر- نیز دو مهمان ویژه بودند که از تهران دعوت شده بودند.

 شجاعی در این نشست حضور شهروندانش را در بخش های مختلف، تاثیر گذار دانست و گفت: شهر به وجود چنین شهروندانی افتخار می کند.

وی با بیان اینکه چهار سال دوم خدمت را پشت سر گذاشتم، ادامه داد: وظیفه من حمایت تمام و کمال از منافع شهر و استان و حضور موثر در مجلس و حمایت از طرح ها و لوایح است.

این مسئول افزود: ابزار و وسیله کار نماینده در مجلس، قدرت ارتباط و تعامل گسترده با دولت و سایر نمایندگان در گرفتن حقوق موکلان خود است و اگر عزت و اعتباری در کار من وجود دارد، به لطف شما مردم است و باید قدردان آن باشم.

این نماینده مجلس با بیان اینکه ساری از وضعیت سی ساله خود خارج شده است، تصریح کرد: در آینده ای نزدیک ساری به قطب گردشگری در شمال کشور تبدیل می شود که با این اتفاق ساری در تراز شهرهای نمونه کشور قرار خواهد گرفت.

وی با تاکید بر کارهای انجام شده توسط شهرداری و شورای شهر ساری در دو سال اخیر، گفت: پارک اختصاصی بانوان ساری در دستور کار است و همچنین پروژه پارک ولایت –پادگان قدیم ساری- نیز تا 60 روز دیگر به اتمام خواهد رسید.

شجاعی حمایت همه جانبه از مسوولانی که به مردم خدمت رسانی می کنند، وظیفه خود دانست و گفت: شورا و شهردار ساری دل در گرو خدمت به شهروندان دارند و مورد حمایت ما هستند.

این مسوول با تاکید بر لزوم استیفای حقوق شهروندان و اهمیت به صحت و سلامت آنان، تصریح کرد: اجازه نمی دهیم حقوق شهروندان پایمال شود و از اعتبارات تا جایی که وضعیت افتصادی کشور اجازه دهد به نفع مردم شهرمان بهره خواهیم برد.

شجاعی در ادامه سخنانش گفت: با وجود پیشنهادهایی برای معاونت وزیر و استانداری قم و... ترجیح دادم همچنان نوکر مردم باشم و به مردم شهرم خیانت نکنم.

وی با بیان این که ترجیح دادم از اعتباری که مردم به من داده و موقعیتی که پیدا کرده ام برای پیشرفت خودم پله درست نکنم، تصریح کرد: اگر مردم بار دیگر مرا انتخاب کردند که باز هم نوکری شان را می کنم و در غیر این صورت دعای من و خانواده ام پشت و پناه این مردم است و می توانم برای خانواده ام بیشتر وقت بگذارم.

شجاعی در پایان اعضای ستاد انتخاباتیش را که دو هفته آینده فعال می شود، معرفی کرد.


  • چهارشنبه 18 آذر 1394-8:2

    اونهایی که در متن امور هستند می دانند که آقای شجاعی کیاسری چقدر در انتصابات مدیران دخالت بی مورد داشته! حالا که مدیران بدون مهر تایید ایشان انتصاب شده اند، به فکر خانواده و دعا برای مردم افتاده! نه بزرگوار مردم انتخاب می کنند نه مدیران هم پیاله ی جنابعالی!

    • علی غفاریپاسخ به این دیدگاه 6 6
      يکشنبه 15 آذر 1394-15:35

      شجاعی مدیری توانمند و ملی است ،کسی که میتواند به کرسی نمایندگی ساری اعتبار دهد، فردی دلیر و شجاع در برابر وزرا،او میتواند جای مرحوم کردان رابگیرد ودر آینده نزدیک وزیری توانمند شود و نیروهای با استعداد ساروی را به حق و جایگاهشان برساند.همه با هم در این دور از شجاعی حمایت کنیم.آقای صادقی پیام منو خذف نکنید .با تشکر

      • يکشنبه 15 آذر 1394-8:47

        باسلام نمیدانم این چه قطبی هست همه صحبت ان را میکنند جز میراث فرهنگی و گردشگری شهردار قطب گردشگری فرماندار قطب گردشگری والان هم نماینده محترم هم بله قطب گردشگری !!!!!!وجالب اینجاست که کسی نمیگوید کدام قطب جنوب یا شمال ؟؟؟؟ ا *قاجان اما همینتی بچامی خیر قطب ره بخردمی *از طلا گشتن پشیمان گشته ایم مرحمت فرموده مارو مس کنید

        • يکشنبه 15 آذر 1394-7:25

          مازني ها بايد قدر خويش رابيشتربدانند وبا اتحادوهمدلي وهمزباني ميشود كارهاي بزرگي كرد خوشبختانه رييس مجلس با حمايت مازني ها خصوصا دكترشجاعي مازندراني است وليكن وزيرمازني ندارم در دوره قبل باحمايت شجاعي دو وزيرمازني داشتيم كه البته آن چنان حمايت نشدند
          همين سمنان سه رييس جمهور تحويل كشور دادآمل لاريجاني ها ناطق هاو.... دوستان ساروي ما چه كرديم !!؟؟
          يه وزير كشور مرحوم كردان داشتيم چقدرنيرو درصداوسيما وشركت نفت مازني هستند همه به بركت حضورمرحوم كرذان بودهمين مازني ت و ك لي زيرابش را زد آيا مديران ديگر استانها مشكل نداشته وندارند!!!!!


          ©2013 APG.ir