تعداد بازدید: 2224

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 6 دی 1385-0:0

كلنگ نمي زنم-استاندار

استاندار مازندران گفت: در دوران مسئوليتم علاقه خاصي به كلنگ زني ندارم.


 ابوطالب شفقت گفت: تمامي فرمانداران تا 20 روز فرصت دارند تا اقدامات نظارتي را درباره اين تصميم افزايش تا پس ار موعد مقرر تجديد نظر يا تثبيت شود.


وي با بيان اين‌كه مازندران در كنترل برخي قيمت‌ها پيشتاز بوده و در اين زمينه نيز بر اساس نتيجه ارزيابي‌ها تصميم خواهد گرفت افزود: بر اساس مصوبه شوراي اقتصاد و كيفي سازي نان تصميم به افزايش قيمت نان به اتفاق استان گلستان گرفتيم، ولي احتمالاً قيمت نان در استان به بهاي قبلي بر مي‌گردد.
شفقت به موضوع مصوبات دولت در مازندران پرداخت و افزود: همه مصوبات دولت در استان با نگاه ايجاد شغل پيگيري و اجرا مي‌شود.


وي از تشكيل ستاد پيگيري مصوبات در 3 سطوح مديريتي خبر داد و اظهار داشت: تاكنون 75 درصد از مصوبات استاني هيئت دولت در مازندران ابلاغ شده است.
استاندار مازندران از حذف محدوديت‌هاي صنعتي و طرح مشو‌ق‌هاي صنعتي به عنوان كليدي‌ترين مصوبات دولت در استان برشمرد و تأكيد كرد: محيط زيست مازندران نيز براي پيگيري اين مصوبه و استقرار صنايع مادر و بزرگ در استان همكاري خوبي را آغاز كرده است.
نماينده عالي دولت در مازندران سعي خواهيم كرد تا 6 ماه آينده عمليات ساخت پالايشگاه را در استان آغاز كنيم.  
استاندار تصريح كرد: براي من مهم نيست كه چه كسي رأي آورد، ولي از منتخبان مردم بر اساس قانون تمام مطالبات مردم را پيگيري مي‌كنم.
شفقت درباره نمايشگاه بين المللي مازندران اظهار داشت: مجري ساخت اين نمايشگاه با وجود اين‌كه از يارانه دولتي استفاده كرد، ولي هنوز اين پروژه را به اتمام نرسانده است.

استاندار مازندران در خصوص مدیران کم کار اعلام کرد : چنان چه مدیری در ارزیابی های به عمل آمده قصور و یا کوتاهی داشته باشد رودربایستی با آنها ندارم و درباره ادامه همکاری با آنها تجدید نظر می شود.

 وی در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اظهار نارضایتی مردم ازعملکرد مدیران در جریان سفر هیات دولت خطاب به آن خبرنگار  گفت که این برداشت شخصی شماست و اضافه نمود : شما خبرنگارنیستید و خبرنگار به نشانه اعتراض به برخورد استاندار جلسه را ترک نمود که این اقدام استاندار مورد اعتراض خبرنگاران حاضر در جلسه قرار گرفت.(farsnews+mehrnews)



    ©2013 APG.ir