تعداد بازدید: 5226

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 29 آذر 1394-10:5

این بار در جشنواره فیلم سانفرانسیسکو؛

طالبی باز هم جایزه گرفت

مستند"کسی به فکرجنگل ها نیست" به کارگردانی یاسر طالبی -کارگردان جوان ساروی- جایزه بخش خاورمیانه جشنواره بین المللیGlobal Compost Film Contest را به دست آورد.


 مازندنومه، سرویس فرهنگی و هنری: مستند"کسی به فکرجنگل ها نیست" به کارگردانی یاسر طالبی و تهیه کنندگی میترا روحی منش جایزه بخش خاورمیانه جشنواره بین المللی
Global Compost Film Contest را به دست آورد.

این جشنواره با محوریت فیلم های زیست محیطی در سانفرانسیسکوی آمریکا برگزار شد.

این مستند که با فیلم‌هایی از  91 کشور جهان در بخش مسابقه به رقابت پرداخت، اپیزودی از مجموعه مستند لبه بهشت، تولید سیمای مرکز مازندران است.



همچنين فیلم کوتاه  قلب من و کسی به فکر جنگل‌ها نیست ساخته یاسر طالبی، به نمایندگی از ایران به پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان KIDS FIRST نیومکزیکو راه یافت.

به گزارش «مازندنومه» این جشنواره، فیلم‌های جدید و کلاسیک کودک و نوجوان و همچنین ویدیوهایی از استودیوهای فیلمسازی و آثار فیلمسازان مستقل و دانشجو را به نمایش می‌گذارد.

فیلم‌هایی در این جشنواره به رقابت گذاشته می‌شوند که در آنها هیچ گونه تبعیض نژادی، خشونت، رفتار جنسی نامناسب و ... علیه کودکان وجود نداشته باشد.

پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان KIDS FIRST نیومکزیکو ژانویه برگزار می‌شود.

خاطرنشان می کنیم آذرماه امسال مستند "سد توقف" به كارگرداني این فیلم ساز جوان ساروی، جايزه بهترين مستند جشنواره بين المللي GIFLIF 2015 هندوستان را از آن خود كرده بود.

ماه گذشته هم فیلم «فرزندان» به کارگردانی یاسر طالبی، تنديس بهترين فيلم بلند داستاني جشنواره Reel Rose میامی آمریکا را به دست آورده بود.

طالبي متولد ٢٥ شهريور ١٣٦١ ساري، فیلم‌نامه‌نویس، تصويربردار، تدوینگر، کارگردان و مستندساز است. او دانش آموخته سينما و عضو انجمن مستندسازان سينماي ايران است.

 



    ©2013 APG.ir