تعداد بازدید: 4043

توصیه به دیگران 0

پنجشنبه 3 دی 1394-8:40

با کنسرت گروه پارسیان و صدای محمد معتمدی؛

آمل طرب انگیز شد

شبانگاه دوم دی ماه، کنسرت ارکستر پارسیان با صدای محمد معتمدی، آمل را پرخاطره و طرب انگیز کرد.


 مازندنومه؛ سرویس فرهنگی و هنری، محسن اکبرپور: کنسرت ارکستر پارسیان به رهبری هنرمند جوان آملی -امین ابراهیمی- و صدای محمد معتمدی دوم دی ماه آمل را پرخاطره و طرب انگیز کرد

شاید تکرار قطعات قدیمی نتواند ظرفیت های گروه های موسیقی را نشان دهد، ولی فعالیت یک ارکستر آن هم در یک شهرستان قابل توجه است.

شب گذشته امین ابراهیمی و ارکسترش که بیشتر اعضایش آملی بودند، نشان دادند که ظرفیت و استعداد بالایی دارند و محمد معتمدی مثل همیشه با منش والای خود و همراهی با یک ارکستر کوچک شهرستانی، به تک تک اعضای ارکستر امید و هدف های بزرگ هدیه کرد .

سالن اریکه آریایی با تمام ضعف های ساختاری، فضای آبرومندانه ای برای کنسرت چهارشنبه شب بود

تمامی قطعات اجراشده بازخوانی و البته گهگاه با تنظیم جدید بود؛ قطعاتی چون: شب مهتاب، بهار دلکش، به سوی تو، امید جان، مرغ سحر و چند قطعه ی دیگر که در کنداکتور قرار داشت .

نوازندگی های قابل قبول و صدابرداری متوسط  به حرفه ای تر بودن اجرا کمک کرد. البته دیگر به تاخیر یک ساعته و بی نظمی عوامل سالن عادت کرده ایم.

قبل از اجرای قطعه «ای ایران» که قطعه پایانی کنسرت بود، رییس اداره فرهنگ و ارشاد آمل از محمد معتمدی و امین ابراهیمی قدردانی کرد.

معتمدی در صحبت کوتاهی این ارکستر و اعضای آن را افتخاری برای مازندران دانست. او با اشاره به دومین اجرای خود در این شهر از مردم و مسولان فرهنگی استان تشکر کرد.

 



    ©2013 APG.ir