تعداد بازدید: 3534

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 3 دی 1394-17:42

علی اصغر یوسف نژاد:

7 اسفند تابوت افراطیان را تشییع می کنیم

چه داوطلبانی امروز به فرمانداری ساری آمدند؟ علی اصغر یوسف نژاد+ فرامرز نقیبی+  محمد علی امیری+ علی بابایی کارنامی+ عباسعلی بهاری و....


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، محمد اسماعیل بخشی سورکی: فرمانداری ساری روز پنج شنبه روز پرترافیکی را پشت سر گذاشت. چند نفر از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه ساری و میاندورود از صبح امروز با حضور در فرمانداری حضور خود را به صورت رسمی اعلام کردند.

*مجلس دهم مکمل انتخابات سال 92 است

علی اصغر یوسف نژاد در ساعات ابتدایی امروز به اتفاق سید محمد جعفری و رضا پیوندی از اعضای شورای شهر ساری به ستاد انتخابات آمد.

او در گفتگوی خود با خبرنگاران با بیان اینکه فکر می کنم در شرایط سیاسی و اجرایی کشور نیازمند یک مجلس توانمند و مقتدرهستیم، ابراز داشت: حضور افراد کارشناس، متعهد و با سابقه در مجلس برای بهبود شرایط موجود به شدت احساس می شود.

نماینده سابق ساری و میاندورود در مجلس شوای اسلامی گفت: قابلیت های تقنینی و نظارتی که در دو دوره مجلس قبلی داشتم و همچنین سوابق مدیریتی کارهای اجرایی و ملی بنده را بر این داشت که با حضور در این دوره از انتخابات مجلس وارد شوم و فکر می کنم که در این دوره موفق تر و بهتر کار کنم.

یوسف نژاد حضور مردم در انتخابات 7 اسفند ماه امسال را بسیار باشکوه تر از دوره های قبلی ارزیابی کرد و گفت: اگر چنده بنده فکر می کنم که حضور مردم پای صندوق های رای از نتیجه آن بالاتر است و موجب اقتدار شان و منزلت نظام اسلامی و ملت ایران خواهد شد، شکل گیری یک مجلس کارآمد هم در سرنوشت کشور بسیار موثر است.

وی اجرایی شدن تفاهم نامه برجام را اصلی ترین برنامه مجلس آینده دانست و تصریح کرد: دولت در زمینه های اقتصادی، اجتماعی و عمرانی اقدامات مناسبی انجام داده است اما یک ماموریت مهم تکمیلی نیاز دارد که بر عهده مجلس آینده است.

یوسف نژاد رفع مشکلات جامعه، گردش مالی مورد نیاز کشور برای صنایع و تولید و ایجاد اشتغال و استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های انسانی را ماموریت های دیگر مجلس دهم عنوان کرد و گفت: مجلس دهم مکمل انتخابات سال 92 است که مردم با شور و اشتیاق پای صندوق رای حاضر شده و به دولت اعتدال رای دادند.

وی گفت: اگر انتخابات اسفندماه مکمل انتخابات قبلی باشد شاهد پیشرفت، بهبود شرایط و توسعه در کشور خواهیم بود و تلاش بنده نیز اگر در جایگاه خدمتگزاری قرار گیرم تلاش در راستاری رفع مشکلات آسایش، معیشت، رفاه و ایجاد اشتغال و ایجاد روحیه امیدواری برای آینده است.

یوسف نژاد بزرگترین چالش استان را تدوین سند توسعه برای پیشرفت و همچنین تنظیم طرح آمایش سرزمینی برای استان دانست و گفت: اینکه پیشرفت در چه مکانی و بر چه محوری باشد بسیار مهم است.

نماینده سابق مردم ساری در مجلس شورای اسلامی مشخص نبودن محور توسعه در استان را یکی دیگر از چالش های اساسی مازندران عنوان کرد و ابراز داشت: بیکاری و بی توجهی به قابلیت های استان در زمینه گردشگری، توسعه روابط اقتصادی خارجی از دیگر مواردی است که باید به آن پرداخته شود.

وی تعصبات جغرافیایی، تقابل و تضاد افراد موثر در تصمیم گیری را یکی دیگر از نکات بسیار مهم در استان ارزیابی کرد و گفت: استان باید به عنوان یک سیستم بر مبنای همدلی و همزبانی و به صورت متحد و منجسم در کنار همه افکار و عقاید به موضوعات جامعه بپردازد.

یوسف نژاد ابراز داشت: مدیریت ارشد استان در کنار مجمع نمایندگان مازندران می تواند آثار خوبی در جامعه داشته باشند، مشروط بر اینکه همدل و همزبان باشند.

وی در خصوص مجلس آینده نیز اظهار داشت: مجلس آینده گروه غالب از نظر سیاسی ندارد و چند قطبی و چند ضلعی است و افراد کارشناس، متخصص و حرفه ای بیشتر در مجلس حضور خواهند داشت.

یوسف نژاد مجلس آینده را مجلس کارآمد و معتدل دانست و گفت: افراطیان جایگاهی در مجلس دهم نخواهند داشت و به نظر بنده انتخابات 7 اسفند ماه تشییع جنازه تابوت افراطیان خواهد بود.

*ریشه همه بدبختی ها مسئولان هستند

همزبان با ثبت نام یوسف نژاد، فرامرز نقیبی دیگر نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی به اتفاق دو دختر خود وارد ستاد انتخابات شد و دیده بوسی این دو نامزد انتخابات در نوع خود جالب توجه بود.

نقیبی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بعد از 37 سال انقلاب همه گفتند ما آمدیم تا خدمت کنیم، اظهار داشت: باز نسل جوان می آید و می گوید کم کاری شده و کاستی ها زیاد است.

وی ابرازداشت: بعد از هشت سال کار در شورا فکر می کنم می توانم برای مردم بیشتر کار کنم و ذاتاً هم انسان به دنبال رشد است و ما نیز باید از پیله ای که در شورا به دور خود پیچیده بودیم، بیرون بیاییم.

نقیبی ادامه داد: امیدواریم در کنار رعایت اخلاق انتخاباتی و ادب و احترام تا 7 اسفندماه در کنار دوستان همدیگر را تحمل کنیم و با حضور حداکثری و انتخاب دو نفر نماینده، در راستای تامین منافع و مصالح مردم گام برداریم.

وی با بیان اینکه آنچه استان را دچار گرفتاری کرده، اختلاف بین مدیران و بزرگان است افزود: مردم همیشه خوب عمل می کنند اما ریشه همه بدبختی ها مسئولان هستند.

این عضو سابق شورای شهر ساری اظهار داشت: اگر در این مسند قرار گیرم تلاش می کنم تا اختلاف بین بزرگان و مدیران را کاهش دهم. وی در خصوص مجلس آینده نیز اظهار داشت: ترکیب مجلس ممکن است آن چیزی که ما می گوییم و پیش بینی می کنیم نباشد اما فکر می کنم مجلس آینده نزدیک با نگاه دولت باشد البته این به معنای مطیع بودن نیست.

نقیبی گفت: در مقطعی دولت به مجلس خط و فرمان می داد اما ما می خواهیم مجلسی تشکیل شود که به نظام و مردم کمک و منافع کشور را تامین کند.

وی با بیان اینکه امیدوارم در هفتم اسفند اتفاق خوبی برای مردم مازندران رخ دهد، افزود: تلاش می کنیم تا مجلسی با اقتدار که راس همه امور است تشکیل شود.

نقیبی همچنین گفت: دو نفر نماینده ساری و میاندورود جزو نخبه های کشور خواهند بود که به مجلس راه می یابند، بنابر این باید افرادی ولایی و متواضع در برابر مردم انتخاب و راهی مجلس شوند.

وی ادامه داد: باید تلاش کرد تا رضایت مردم را تامین کنیم چرا که رضایت مردم، رضایت خداوند است و امیدواریم که شرمنده مردم نشویم.

*مجلس آینده فعال و دارای تخصص بالاست

محمدعلی امیری -مدیرکل سابق آموزش و پرورش مازندران- از دیگر داوطبانی بود که امروز ثبت نام کرد.

امیری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مهم ترین هدفم ارتقای شرایط اقتصادی، اجتماعی و سیاسی مرکز استان است، افزود: احقاق حقوق و مطالبات مردمی و ایجاد وحدت کامل در حوزه مدیریت شهرستان و بهره برداری از این وضعیت نیز یکی دیگر از اهداف بنده در راستای ورود به رقابت های انتخابات است.

امیری رویکرد مردم را تغییر در وضعیت سیاسی و اجتماعی خود دانست و ابرازداشت: مردم قصد دارند تا با شرایط تعریف شده وضعیت شاخص های سیاسی و اجتماعی خود را بهبود بخشند.

وی در خصوص مجلس آینده و نوع ترکیب آن نیز اظهار داشت: مجلس آینده فعال، دارای تخصص بالا و به صورت بسیار قوی شکل خواهد گرفت.

*احزاب مسئولیت آمارهای طلاق و بیکاری را بر عهده بگیرند

علی بابایی کارنامی دیگر از داوطلب این دوره از مجلس شورای اسلامی است که با حضور در فرمانداری ساری ثبت نام کرد.

وی در گفتگو با خبرنگاران هدف خود از حضور در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی را خدمت صادقانه به مردم عنوان کرد و گفت: برای خدمت صادقانه به مردم مخصوصاً قشر پایین جامعه که بیش از10 سالی است از یاد رفته اند پا به عرصه رقابت ها گذاشتم.

بابایی گفت: اعتقاد دارم زمان آن است که فردی از قشر فرو دست جامعه وارد مجلس شود و بنده چون از سطح پایین مدیریتی تا مدیریت ارشد استان فعالیت داشتم فکر می کنم که می توانم در این امر موفق باشم.

مدیرکل سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه آمده ام تا بساط عده ای یقه سفید را در این شهر جمع کنم، افزود: یکی از علت های حضور بنده این است که نماد خدمتگزاری به معنای واقعی را در ساختار جامعه نهادینه شود.

بابایی کارنامی در خصوص نقش احزاب و گروه های سیاسی در راستای افزایش میزان مشارکت مردم ابراز داشت: احزاب و تشکل های سیاسی نقش بسیار موثری دارند به شرطی که شب امتحانی عمل نکنند.

وی ادامه داد: 35 سال بعد از پیروزی انقلاب باید مسئولیت آمارهای بیکاری و طلاق را احزاب و تشکل های سیاسی، بپذیرند و تنها نمایشگاه آمار در ایام انتخابات در این کشور راه نیندازند.

این نامزد انتخابات دهم با بیان اینکه جریان های سیاسی باید پاسخگو باشند، افزود: نرخ مشارکت اقتصادی منفی، شاخص ها و سرانه نامطلوب پزشکی استان و شهرستان و... مسایلی است که باید دوستان مسئولیت ان را بپذیرند و فقط در جشن های انتخابات تقسیم ارث قدرت نکنند.

وی گفت: اعتقاد به احزاب دارم اما با این شرط که مسئولیت کار خود را بپذیرند.

بابایی کارنامی با بیان اینکه به همه اقشار احترام می گذارم و ایجاد عدالت اجتماعی برای همه مردم است، افزود: چگونه است که عده ای یک شبه قراردادهای میلیاردی می بندند، در حالی که 28 هزار مهندس بیکار در جامعه داریم.

وی در پاسخ به این پرسش خبرنگاران که در دوره مسئولیت خود چه اقدامی در راستای کمک به مردم انجام داده اید ابراز داشت: در گام اول اختلاف بین کارگر و کارفرما را از بین برداشته و به تشکل های کارگری و کارفرمایی بها دادیم.

مدیرکل سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی تعین تکلیف 30 هزار کارگری که جزو مشاغل سخت بودند را یکی از اقدامات خود در این حوزه عنوان کرد و گفت: به وضعیت کارگران ساختمانی رسیدگی اساسی کردم، همچنین تکلیف کارگران نساجی قائمشهر را که فراموش شده بودند را مشخص کردیم هرچند که عده ای پز دادند و گفتند نساجی را ما نجات دادیم، در حالی که این عملکرد بابایی کارنامی است.

وی با بیان اینکه همه کاندیداهایی که گفته بودند ما روزی کارگر بودیم امروز به کارگران پشت کردند، افزود: متاسفانه امروز ساختار توسعه پایدار در اختیار شهر ما نیست و 80 درصد گلوگاه های اقتصادی مربوط به بحث قانونگذاری است.

بابایی کارنامی با اشاره به اینکه امروز قانون در خدمت تولید و توسعه نیست اظهار داشت: در بحث گردشگری نیز مازندران و مردم ساری نگهبانان مردم کشور نیستند بلکه باید از ظرفیت گردشگری استان به شیوه درستی استفاده شود.

وی گفت: تنها کاندیدایی هستم که سرآمد اطلاعات و آمار هستم و امسال رقابت بین بنده و همه است چرا که همه آزمون داده هستند و تنها من هستم که از جنس مردم آمدم.

بابایی کارنامی ادامه داد: همه باید آماده یک رقابت تمام عیار باشند.

گفتنی است در پایان وقت اداری امروز نیز آقایان پیشنمازی، فاضلی، حجت الاسلام بهاری، عادل روحی و حجت الاسلام ابراهیمی نیز با حضور در فرمانداری ساری حضور خود در عرصه رقابت های انتخابات را به شکل رسمی اعلام کردند.


  • پنجشنبه 10 دی 1394-0:26

    رای ما آقای محمد علی امیری
    مدیر کاربلد
    پشتیبان ولایت

    • جمعه 4 دی 1394-13:33

      من با یوسف نژاد موفقم
      باید میانه را گرفت
      مثل قالیباف که جناب یوسف نژاد هم به ایشان اقبال داشت اما شانس نیاورد .


      ©2013 APG.ir