تعداد بازدید: 3622

توصیه به دیگران 0

جمعه 4 دی 1394-22:14

نماینده ساری و میاندورود در مجلس:

کشور اسیر برخی مدیران بی‌تدبیر است/ از امیرآباد تا فرح‌آباد منطقه آزاد شود

محمد دامادی گفت: مردم سطح انتظارات خود را از نماینده مجلس افزایش دهند و تنها به فکر آسفالت خیابان، بودجه برای مسجد و گرفتن یک دست لباس ورزشی نباشند/ عده ای با تشکیل هیئت‌امنا برای بیمارستان ماهفروجک، قصد انتقال آن را به نقطه‌ای دیگر از مازندران داشتند/ در سه سال گذشته بیشتر فعالیت‌ها و جذب اعتبارات را در سکوت رسانه‌ای انجام دادم اما برخی‌های دیگر سوء‌استفاده کردند/ کشور اسیر عده‌ای مدیران بی‌تدبیر است/ مجوز ساخت سد زارم رود با پیگیری‌های زیاد گرفته شد / بعضی‌ها نظارت و کنترل بسیار زیادی به من دارند و اگر بنری از بنده در سطح شهر زده شود، خیلی زود کنده می شود/ نوشهر از منطقه آزاد خارج شد و اکنون بحث بندر امیرآباد و شهرستان بابلسر مطرح است.


 مازندنومه، سرویس سیاسی، گزارش ارسالی کمیته رسانه نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس: محمد دامادی با اهالی روستای گیله‌کلای علیا، کردخیل، گرجی‌کلا و شهروندان منطقه راهبند ساری دیدار و با آن ها گفت و گو کرد.

وی در جمع مردم روستای گیله‌کلای علیا با بیان اینکه مردم باید سطح انتظارات خود را از نماینده مجلس افزایش دهند و تنها به فکر آسفالت خیابان، بودجه برای مسجد و گرفتن یک دست لباس ورزشی نباشند، اظهار کرد: وظیفه اصلی نماینده مجلس قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای آن است که اگر این روند به درستی انجام نشود اولین کسی که ضرر می‌کند، مردم هستند.

دامادی با بیان اینکه کشور دچار مشکلات عجیب و غریب است و در بعضی از مواقع شاهد عملکردهایی هستیم که ما را متعجب می‌کند، افزود: در طول این چهار سال صدا و سیما به بنده فقط 45 دقیقه برای صحبت کردن و بیان گزارش عملکرد وقت داد که این مسئله جای تعجب دارد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توجه نکردن به نماینده مردم و وقت ندادن به او برای بیان عملکرد کاملا بی‌انصافی است، ادامه داد: دولت گذشته با تدبیر اشتباه خود قصد انتقال آب دریای خزر را به استان سمنان داشت که به صورت جدی مقابل این طرح ایستادگی کردم و موفق هم شدم.

        *برخی‌ قصد انتقال بیمارستان ماهفروجک به نقطه‌ای دیگر را داشتند

این مسئول با بیان این که بنده بارها اعلام کردم مدافع حق و حقوق مردم شهرم هستم، افزود: بعضی‌ها با تشکیل هیئت‌امنا برای بیمارستان ماهفروجک ساری، قصد انتقال آن را به نقطه‌ای دیگر از مازندران داشتند، که مقابل آن‌ها ایستادگی کردم.
دامادی با اشاره به اینکه بنده در سه سال گذشته بیشتر فعالیت‌ها و جذب اعتبارات را در سکوت رسانه‌ای انجام دادم اما برخی‌ دیگر سوء‌استفاده کردند، اضافه کرد: موقع افتتاح پروژه‌ای که با پیگیری بنده ساخته شد پیام تبریک و بنر همه مشخص می‌شود، جز محمد دامادی.

وی با بیان اینکه اجرای پروژه‌های عمرانی و جذب اعتبارات به سادگی به‌دست نمی‌آید و تلاش بسیاری طلب می‌کند، افزود: مرکز سرطان‌شناسی در شهرستان ساری در پنج طبقه در حال احداث است که این پروژه‌ها به سادگی اجرایی نمی‌شود.

این نماینده مجلس عنوان کرد: واردات برنج سال‌ها با توجه به اختلاف نظرها بین وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صنعت، معدن و تجارت به‌صورت قانونی وارد کشور می‌شد که ضرر اصلی ارائه آمارهای غلط را کشاورز می‌دید و اکنون بنده به همراه چند تن دیگر از نمایندگان جلوی آن را گرفتیم.

*مجوز ساخت سد زارم‌رود گرفته شد

دامادی از گرفتن مجوز سد زارم‌رود خبر داد و گفت: مجوز ساخت این سد با پیگیری‌های زیاد گرفته شد و تا چند سال آینده با تلاش همه مسئولان و با ردیف بودجه‌ای که برای آن درنظر گرفته شد، به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه ایران معدن گاز دنیا است اما استان مازندران در بعضی از مواقع سال در زمستان با مشکل قطع یا کاهش افت فشار گاز مواجه می‌شود، اظهار کرد: پس از افت فشار گاز دولت به تعطیلی کارخانه‌ها اقدام که این مسئله صدمه جدی به تولید و اشتغال جوانان ایجاد می‌کند.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی جرم اصلی استان مازندران را در سرسبزی آن دانست و تصریح کرد: برخی‌ها فقط می‌خواهند از فضای سبز و طبیعت استان استفاده کنند اما آماده ارائه امکانات و تخصیص اعتبارات مناسب برای آن نیستند.

این مسئول با بیان اینکه کشور اسیر عده‌ای مدیران بی‌تدبیر است، بیان داشت: فقط با فروختن نفت، کشور اداره نمی‌شود و باید طبق فرمایش های مقام معظم رهبری به‌سمت اقتصاد مقاومتی حرکت کنیم.

* اگر بنری از بنده در سطح شهر زده شود خیلی زود کنده می شود

 دامادی در مجمع مردم روستای کردخیل ساری با بیان اینکه بنده همیشه با استدلال و منطق حرف زدم و هیچگاه به‌فکر منافع شخصی و جناحی نیستم، اضافه کرد: بعضی‌ها نظارت و کنترل بسیار زیادی نسبت به من دارند و اگر بنری از بنده در سطح شهر زده شود خیلی زود کنده می شود.

وی مهم‌ترین اصل پیشرفت اقتصادی را افزایش و حفظ فرهنگ جامعه دانست و گفت: اقتصاد کشور به خاطر از بین رفتن فرهنگ دچار نابسامانی شد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قرار نیست بنده در مجلس بی‌خاصیت باشم و سکوت کنم، ادامه داد: اگر قرار باشد حتی یک دوره در مجلس شورای اسلامی حضور داشته باشم مطمئن باشید با خاصیت خواهم بود.

این مسئول با اشاره به اینکه برخی مافیای قدرت و ثروت اقدام به واردات مرغ و شایعه‌پراکنی آنفلوآنزا داشتن مرغ‌ها کردند، تصریح کرد: مکانیزم انتخاب در کشور دارای اشکال است و برخی‌ با روش های ناسالم به دنبال رای جمع کردن هستند.

*تورم کاهش پیدا نکرده است

دامادی برخی سیاست‌های وزیر اقتصاد را نادرست دانست و گفت: تورم کشور کاهش پیدا نکرده و اگر می‌گویند کاهش پیدا کرده، اشتباه است چون کشور دچار بحران اقتصادی شده است.

وی با بیان اینکه بنده طرح انتقال فرماندهی انتظامی استان مازندران را از داخل شهر ساری به خارج از شهر پیگیری می‌کنم، افزود: با این انتقال می‌توانیم بیمارستان قلب حضرت فاطمه زهرا (س) را گسترش دهیم.

دامادی با تاکید بر اینکه بنده نماینده‌ای نیستم که در مجلس فقط سکوت کنم، بیان داشت: برای عملکرد خود فقط حرف نمی‌زنیم بلکه عمل می‌کنیم.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های پیشرفت هر منطقه را راه‌های مواصلاتی و جاده عنوان کرد و افزود: جاده گهرباران در شهرستان میاندورود سال‌ها کشته تحویل می‌داد که خوشبختانه امروز با پیگیری‌ها در حال تعریض آن هستیم.

* بندر نوشهر منطقه آزاد نمی شود

این مسئول در پاسخ به سوال یکی از حاضران در جلسه در خصوص وضعیت منطقه آزاد استان مازندران گفت: پیشنهاد بنده این است که از بندر امیرآباد تا فرح‌آباد ساری به‌خاطر وجود فرودگاه، جاذبه گردشگری، ریل آهن و بندر تجاری به‌عنوان منطقه آزاد تجاری معرفی شود.

دامادی با بیان اینکه شهرستان نوشهر از منطقه آزاد خارج شد و اکنون بحث بندر امیرآباد و شهرستان بابلسر مطرح است، ادامه داد: دولت طرحی به مجلس ارائه کرد تا 80 نقطه کشور به‌عنوان منطقه آزاد تجاری معرفی شود که از سوی نمایندگان مجلس رد شد.

* باید از نیروهای جوان در اداره امور کشور و مجلس بهره‌گیری کرد

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در جمع مردم روستای گرجی‌کلا با بیان اینکه باید از نیروهای جوان در اداره امور کشور و مجلس بهره‌گیری کرد، بیان داشت: سایر شهرها چند سال دیگر به این نتیجه می‌رسند که باید نیروی جوان به مجلس شورای اسلامی بفرستند، ولی مردم ساری و میاندورود حدود سه سال گذشته این کار را انجام دادند.

این مسئول با تاکید بر اینکه کشور نیازمند جوانی و تحرک است، ادامه داد: باید به جوانان کشور میدان داده شود تا در عرصه عمل خود را ثابت کنند و برای کشور و جامعه مفید واقع شوند.

دامادی با بیان اینکه بنده اولین مازندرانی هستیم که در شورای هلال احمر کشور عضویت دارم و می‌توانم رای دهم، اضافه کرد: دامادی مانند سه سال گذشته فقط به‌دنبال برنامه نمی‌گردد بلکه امروز به‌فکر ادامه طرح‌ها و پروژه‌ها است.

وی با بیان اینکه اعتبار بودجه استان به دو ونیم برابر افزایش یافت، افزود: همه ما باید تلاش کنیم در دوران پساتحریم سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی قدرتمند به در استان جذب کنیم.

*پول‌های کثیف انسان را به ذلت می‌کشاند

 دامادی در ادامه در جمع شهروندان منطقه راهبند ساری با بیان اینکه همیشه افتخار می‌کنم وابسته به قشر کارگر جامعه هستم و با رای همین کارگران و کشاورزان به مجلس شورای اسلامی راه‌پیدا کردم، اظهار کرد: چون کارگران و کشاورزان از بنده حمایت کردند، احساس عزت می‌کنم.

وی بیان کرد: افرادی که در اختیار سرمایه‌داران و صاحبان قدرت و ثروت هستند هیچگاه به عزت نمی‌رسند بلکه همیشه در ذلت خواهند ماند.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه همه ما عزت، شرافت و کرامت خود را از فرهنگ عاشورایی یاد گرفتیم و تا آخر پای ارزش‌های خود ایستادگی می‌کنیم، افزود: اگر در گروه افراد 3هزار میلیاردی قرار بگیریم مطمئن باشید دچار ذلت شدیم.

این مسئول با تاکید بر اینکه پول‌های کثیف انسان را در جریان انتخابات به ذلت می‌کشاند، تصریح کرد: نباید از هر طریق ممکن کارهای اشتباهی کرد که بعدها دچار ذلت شویم.

دامادی طرح نظام سلامت دولت کنونی را بی‌نظیر دانست و گفت: طبق قانون برنامه هزینه درمانی در بیمارستان‎های دولتی را 30 درصد بیمار و 70 درصد را دولت پرداخت کند اما در مازندران بیماران تنها سه تا 10 درصد پرداخت می‌کنند.

 


  • پنجشنبه 10 دی 1394-10:43

    این حرفها انثادی فقط برای رای جمع کردن است
    اقای دامادی بی انظیاط ترین نماینده کل مجلس شناخنه شد
    ایشون در 40 جلسه علنی امسال مجلس 16 بار غایب بود
    یین هم لینک خبر از سایت تابناک
    https://www.tabnak.ir/fa/news/557530/%D9%85%D9%86%D8%B8%D9%85-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%87%D8%A7-%D9%88-%D8%A8%DB%8C-%D9%86%D8%B8%D9%85-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%AC%D9%84%D8%B3-%D8%AF%D8%B1-%D8%B4%D8%B4-%D9%85%D8%A7%D9%87-%DA%AF%D8%B0%D8%B4%D8%AA%D9%87-%D8%AC%D8%AF%D9%88%D9%84

    • اونجه نا اینجه کلایی!پاسخ به این دیدگاه 4 1
      يکشنبه 6 دی 1394-14:9

      جناب نماینده از اینکه به فکر افزایش جایگاه نمایندگی هستید از شما ممنون داریم. اما در کلام شما تناقض زیاد و جود دارد: اول می فرمایید "مردم سطح انتظارات خود را از نماینده مجلس افزایش دهند و تنها به فکر آسفالت خیابان، بودجه برای.... نباشند"، اما در مابقی گزارش در روستاهای مختلف از تلاش بی خستگی خود در مورد"" مقابل انتقال بیمارستان آن‌ها ایستادگی کردم " ،"مجوز سد زارم‌رود" ،"انتقال منطقه آزاد از نوشهر به امیرآباد و ساری" و " افزایش اعتبار بودجه استان به دو ونیم برابر " سخن می گویید. نه بر اساس این گزارش بلکه حتی با پی گیری عملکرد جنابعالی پشت صندلی های سبز نمی توان نشانی از تلاش شما برای وضع قانونی دید. اما در مورد سد. خار برار همانطور که دوست عضو سمن گفتند امروز در دنیای پیشرفته (البته در چین و برخی کشورهای تازه به دوران رسیده، شاید) کسی سد نمی سازد که شما با افتخار از گرفتن مجوز آن داد سخن می دهید. سدسازی به خصوص در آب و هوای ایران یعنی به هدر دادن آب.

      • مازنی عضو سمنپاسخ به این دیدگاه 4 6
        شنبه 5 دی 1394-23:26

        جناب آقای دامادی. درست است که شما مدافع حق و حقوق مردم شهرتان ساری هستید اما این دلیل نمی شود که حقوق شهرهای دیگر را مصادره نمایید. منطقه آزاد تجاری حوزه بندر امیرآباد چه ربطی به ساری دارد که شما می خواهید از نمد شهرستان بهشهر برای خود کلاهی بدوزید. اگر جلسه ای با فعالین زیست محیطی بگذارید متوجه خواهید شد که بیماری سدسازی بلای بخش کشاورزی و سفره های زیرزمینی شده است و تکرار ساخت آن به نفع مازندران نیست. مدیریت آب با سدسازی ایجاد نمی شود. جلسه ای هم با فعالین میراث فرهنگی داشته باشید تا بدانید از چه پتانسیل عظیمی غافل مانده اید. تاکنون چندین درخواست فعالین میراث فرهنگی را برای بیان مشکلات اجابت کرده اید؟ ما گوشمان از شعارهای انتخاباتی پر است. لطفا مطالب عاقلانه و منطقی ایراد بفرمایید.


        ©2013 APG.ir