تعداد بازدید: 6109

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 21 دی 1394-1:3

در بیمارستان امام از مسئولان خبری نیست

هنرمندان به ملاقات بزرگان موسیقی مازندران رفتند

تعدادی از هنرمندان برجسته موسیقی مازندران از جمله استادان ابوالحسن خوشرو، محمدرضا اسحاقی، جمال محمدی و مسلم فهیمی به دیدار استادان موسیقی مازندران -حسین طیبی و احمد محسن پور- در بیمارستان امام خمینی(ره) ساری رفتند.


 مازندنومه؛ سرویس فرهنگی و هنری، اشکان جهان آرای: عصر یکشنبه تعدادی از هنرمندان برجسته موسیقی مازندرانی به دیدار استادان موسیقی مازندران -حسین طیبی و احمد محسن پور- در بیمارستان امام خمینی(ره) ساری رفتند.

به دلیل وضعیت ویژه استاد «احمد محسن‌پور» و بستری بودن وی در بخش ICU پزشکان و مسئولان بیمارستان اجازه ملاقات از این هنرمند شناخته شده موسیقی مازندران را ندادند.

 «سید جمال محمدی» در این دیدار که با همراهی استاد «محمدرضا اسحاقی»، استاد «ابوالحسن خوشرو» و «مسلم فهیمی» انجام شد، ضمن آرزوی سلامتی برای دو استاد موسیقی مازندران گفت: این هنرمندان دلسوختگان فرهنگ و هنر استان هستند و وقتی عارضه‌ای برای این عزیزان به وجود می‌آید، جامعه فرهنگ و هنر نگران می‌شود.

 وی افزود: گروه «کایر» که هفته گذشته کنسرت 50 سال خاطره موسیقی مازندران را با حضور چهره‌های شاخص برگزار کرد، دغدغه زیادی برای ارزش گذاشتن به این بزرگواران که سرمایه‌های فرهنگی ما هستند، دارد.

این هنرمند موسیقی با بیان این که حضور ما در بیمارستان هم بر حسب وظیفه و بیان همدلی هنرمندان است، تاکید کرد: در کنسرت 50 سال خاطره موسیقی مازندران واقعا جای این دو استاد خالی بود و امیدواریم سلامت آن ها به زودی حاصل شود.

  این هنرمند مازندران خاطرنشان کرد: هنرمندانی مانند استاد طیبی و استاد محسن‌پور به گردن فرهنگ و هنر استان حق دارند و شایسته است که در چنین شرایطی نگاه هنرمندان و مسئولان استان به این عزیزان بیشتر معطوف شود. البته این عزیزان باید در تمام دوران مورد توجه باشند، نه این‌که وقتی مشکلی برای آن‌ها پیش آمد به یاد آن‌ها بیفتیم.

 محمدی گفت: انتظار می‌رود مسئولان تا حد امکان مشکلات درمانی پیش روی این دو هنرمند شاخص استان را برطرف کنند و بستری شدن استاد طیبی در بخش اورژانس پسندیده نیست.

* یادی از گذشته

«ابوالحسن خوشرو» و «محمدرضا اسحاقی» در این دیدار با استاد طیبی خاطراتی از گذشته را مرور کردند.

استاد «حسین طیبی» نیز در این دیدار گفت: خوشبختانه وضعیت قلبم بهتر شده و در حال حاضر در این زمینه مشکلی ندارم. اما درد داخلی هنوز اذیتم می‌کند.

وی افزود: ما برای فرهنگ و هنر این استان هر کاری که در توان‌مان بود با جان و دل انجام دادیم. انتظار داریم مسئولان هم دستی بجنبانند و توجه بیشتری به هنرمندان داشته باشند.

به گفته این استاد موسیقی فولکلوریک مازندران تاکنون از مسئولان فقط «احد جاودانی» -مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران- چندی پیش در منزل استاد طیبی حاضر شد و از نزدیک دد جریان وضعیت جسمی او قرار گرفت.

استاد محسن‌پور نیز به خاطر شرایط خاصی که دارد، همچنان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است و شدیدا" به دعای مردم نیاز دارد.

*مطلب مرتبط:

بزرگان موسیقی مازندران در بیمارستان

 


  • چهارشنبه 28 بهمن 1394-17:3

    برای استاد استادم آرزوی سلامتی دارم. (شاگرد استاد روح الله قربانی)

    • دوشنبه 21 دی 1394-8:51

      دریغ از احمد محسنپور
      وصف حال متولیان محترم فرهنگ و هنر مازندران شهر یار چه زیبا سروده که:
      تا هستم ای رفیق نانی که کیستم
      روز سراغ وقت من آیی که نیستم


      ©2013 APG.ir