تعداد بازدید: 5535

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 22 دی 1394-1:16

کنسرت گروه آوازی تهران جمعه در ساری

کنسرت گروه آوازی تهران جمعه این هفته به رهبری «میلاد عمرانلو» در سالن هلال احمر ساری اجرا می‌شود/گروه آوازی تهران که نخستین گروه اجرای موسیقی با دهان در کشور است، دارای وجهه‌ای بین‌المللی در موسیقی آوازی دنیاست+مراکز فروش بلیت


مازندنومه؛ سرویس فرهنگی و هنری، اشکان جهان آرای: کنسرت گروه آوازی تهران جمعه این هفته به رهبری «میلاد عمرانلو» در سالن هلال احمر ساری اجرا می‌شود. این گروه قرار است از ساری تور شهرستانی خود را که از شهریور امسال به دعوت تئاتر شهر «سن‌پلتن» اتریش آغاز شد، در ایران روی نوار اجرا قرار دهد.

 این کنسرت با همکاری آموزشگاه موسیقی «آوای مهر» قائمشهر و به تهیه‌کنندگی مشترک «پدرام طهماسبیان» و «بهاره رهبر بروجردی» برگزار می‌شود.

گروه آوازی تهران قرار است در کنسرت روز جمعه قطعاتی ماندگار از موسیقی سینمای ایران و جهان را اجرا کند. 15 قطعه ماندگار از موسیقی سینمای ایران و جهان از سوی گروه آوازی تهران برای اجرا انتخاب شده است که در بین این آثار نام قطعاتی همچون «طرب‌انگيز»، «توی ماهنيسی»، «خوب، بد، زشت»، «پدر خوانده»، «پاپيون»، «زورو»، «ساری گلين» و «كراس چرمي» دیده می‌شود. ضمن این‌که قرار است قطعاتی از موسیقی نواحی ایران هم روی صحنه اجرا شود.

گروه آوازی تهران که نخستین گروه اجرای موسیقی با دهان در کشور است، دارای وجهه‌ای بین‌المللی در موسیقی آوازی دنیاست و تاکنون رتبه‌های متعدد جهانی را کسب کرد.

مدیر برنامه‌های گروه آوازی تهران گفت: این کنسرت روز 25 دی ماه در 2 سانس برگزار می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به شهرکتاب‌های ساری، بهشهر، آمل و قائمشهر و سایت www.sigozar.com مراجعه کنند.

«پدرام طهماسبیان» افزود: قیمت بلیت‌ها در حد مناسبی در نظر گرفته شد تا خانواده‌ها و گروه‌های مختلف بتوانند از دیدن یک برنامه فاخر و با کیفیت موسیقی در ساری لذت ببرند.

وی اظهار کرد: 18 هنرمند در این اجرا گروه آوازی تهران را همراهی می‌کنند که 2 تن از اعضای ثابت این گروه یعنی «علی مسیبی آلاشتی» و «نوید یزدانیان» از هنرمندان مازندرانی هستند.

«نازنين روستا»، «شيوا سروش»، «سولماز جوانبخت» و «پريسا دلفاني»(سوپرانو)، «علي مسيبي آلاشتی»، «غلامحسين خزري»، «محمدرضا اروج‌زاده» و «مهدي ابطحي»(تِنور)، «يلدا نوري»، «سميرا محسني»، «مهديه صفدري» و «گلناز نويدان»(آلتو)، «مهرداد ناصحي»، «محمد حقيقي»، «نويد يزدانيان» و «فرزاد اميدي»(باس) و «عليرضا شريعتي»(دستیار رهبر) هم در این اجرا همراه «میلاد عمرانلو» هستند.



    ©2013 APG.ir