تعداد بازدید: 2890

توصیه به دیگران 0

سه شنبه 6 بهمن 1394-19:4

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران:

امیدواریم چهره های فرهنگی بیشتری به مجلس راه یابند

احد جاودانی گفت: امیدواریم در انتخابات پیش رو چهره های فرهنگی بیشتری به مجلس راه یابند تا بتوانیم مشکلات این حوزه را کاهش دهیم.


 مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، محمداسماعیل بخشی سورکی: احدجاودانی ـمدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندرانـ در جلسه شورای فرهنگ عمومی میاندورود با اشاره به ایام پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: این ایام یادآور جان فشانی ملت ایران در عصر معاصر است.

وی توجه ویژه به مقوله هویت ، باورها و فرهنگ را یکی از مهم ترین موارد مورد تاکید رهبری عنوان‌ کرد و افزود: امروز کثرت رسانه ها و اطلاعات فرد را در تصمیم‌سازی و نتیجه گیری دچار مشکلات می‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به فیلم های تولید شده توسط شبکه gmtv  ترکیه اظهار داشت: آمار نشان می دهد که در سال گذشته این شبکه بیش از 400 میلیون بیننده داشت که 250 میلیون دلار نیز در آمد از این بخش نصیب گردانندگان آن شد.

وی هدف این شبکه ها و سریال های آن را تخریب بنیان های خانواده ذکر کرد و گفت:  هر غیرمسلمان علاقمند به خانواده نیز با دیدن چند قسمت از این سریال ها به اهداف شوم آن پی می برد.

جاودانی تاثیر این فیلم ها را در جامعه حتمی دانست و گفت: در مجالس عروسی  این تاثیرگذاری با شدت بیشتری خود را نشان می دهد و باید پذیرفت که هدف استمعار نشانه گیری هویت و باورهای مردم است.

وی با بیان اینکه اگر فکر و ذهن غربی شود نیاز به حضور نیروی نظامی برای پیاده ساختن اهداف استکبار نیست گفت: شورای فرهنگ عمومی زاییده تفکری است که اعتقاد دارد باید سبک زندگی را ایرانی و اسلامی کرد و در این راه همه دستگاه ها هم باید با هم هماهنگ باشند.

جاودانی ابراز داشت: بیشترین مشکلات در حوزه فرهنگ در جامعه مشاهده می شود اما متاسفانه کمترین اعتبارات به این حوزه اختصاص می یابد.

وی گفت: امیدواریم در انتخابات پیش رو چهره های فرهنگی بیشتری به مجلس راه یابند تا بتوانیم مشکلات این حوزه را کاهش دهیم.



    ©2013 APG.ir