تعداد بازدید: 4683

توصیه به دیگران 3

چهارشنبه 28 بهمن 1394-12:54

رییس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات:

گزینه منتخب شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در شرق مازندران مشخص شد

دکتر رضا ستاری گفت: گزینه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در حوزه بهشهر، نکا و گلوگاه مشخص شده است/ به دلیل نداشتن گزینه مطلوب به گزینه مقدور بسنده شد و در برخی شهرها به گزینه های حداقلی رسیدیم.


 مازندنومه، سرویس سیاسی: دکتر رضا ستاری -رییس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات- در گفت و گو با ما از تعیین منتخب این شورا در حوزه بهشهر، نکا و گلوگاه خبر داد.

وی گفت: در راستای نگاه راهبردی اصلاح طلبان برای شکل گیری مجلسی همسو با منافع ملی، به دلیل نداشتن گزینه مطلوب، در برخی حوزه ها به گزینه مقدور و حداقلی بسنده شد.

ستاری با اشاره به این که انتخاب این افراد با رایزنی و کسب نظر از چهره های تاثیر گذار هر حوزه انتخابیه و در نهایت گفتگو با نامزدهای رد صلاحیت شده صورت پذیرفت، تاکید کرد: برای تعیین این فهرست، از نماینده های شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در حوزه های انتخابیه نیز کمک گرفته شد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب تصریح کرد: در 5 شهر بهشهر، قائم شهر، تنکابن، ساری و بابل شورای شهرستانی جبهه اصلاحات شکل گرفته است.

وی افزود: پس از نشست ها و رایزنی های مختلف، در حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه آقای «سید احمد میری قلعه سری» در فهرست شورای هماهنگی جبهه اصلاحات قرار گرفت.

پیش از این علی اصغر یوسف نژاد و محمد دامادی در حوزه انتخابیه ساری و میاندورود؛ عبدالله رضیان و سیدهادی حسینی در حوزه قائم شهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ؛ علی نجفی خوشرودی و حسینعلی قاسم زاده در حوزه بابل؛ ابراهیم هاشم ورزی در حوزه بابلسر و فریدونکنار و شمس الله شریعت نژاد در حوزه رامسر و تنکابن در این فهرست قرار گرفته بودند.

گفتنی است رایزنی برای کامل کردن فهرست شورای هماهنگی جبهه اصلاحات برای شهرهای دیگر استان ادامه دارد.



 


  • اصلاح طلب گلوگاهیپاسخ به این دیدگاه 0 1
    جمعه 30 بهمن 1394-18:22

    اصلاح طلبان شهرستان گلوگاه باتوجه به همه جوانب به اقای مهندس قلی پوراجماع کردند واقای مهندس قلی پوربهترین گزینه می باشد

    • مهدی تجن پورپاسخ به این دیدگاه 4 1
      پنجشنبه 29 بهمن 1394-2:3

      با توجه به محبوبیت اقای دکتر میری در شرق استان ، شورای مرکزی اصلاحات بهترین تصمیم رو گرفته و بی شک این کاندیدا با قاطعیت رای اول منطقه شرق را بدست می اورد

      • چهارشنبه 28 بهمن 1394-20:17

        به اميد پيروزى اصلاح طلبان در هفتم اسفند
        🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
        اصلاح طلب هايى كه در ليست نيستند، با همكارى و همراهى خود زمينه ساز پيروزى باشند إنشاءالله

        • چهارشنبه 28 بهمن 1394-16:51

          اميدواريم اصلاح طلبان رد صلاحيت شده و تاييد صلاحيت شده با حمايت از آقاى ميرى، پرچم اصلاح طلبى را در شرق مازندران به اهتزاز درآورند.

          • چهارشنبه 28 بهمن 1394-14:43

            فقط شوراي اصلاح طلبان بهشهر و نکا و گلوگاه در اين زمينه بايد تصميم بگيرد و نمايندگان احزاب در استان حق ندارند در اين زمينه تصميم بگيرند. جناب ميري در سطح شهر نکا هم قادر به جذب آرا نيست و در ديگر مناطق اساسا پايگاهي ندارد. آقايان مي خواهند دو دستي کرسي شرق مازندران را به اصولگرايان تقديم کنند؟

            • اصلاح طلب بهشهریپاسخ به این دیدگاه 9 0
              چهارشنبه 28 بهمن 1394-14:34

              بسیار انتخاب خوبی در بهشهر صورت گرفته. خاندان آقای میری به اصلاح طلبی شناخته شده هستند و رای خوبی هم دارد.

              • چهارشنبه 28 بهمن 1394-13:47

                ما دو تا اصلاح طلب داریم به اصولگر رسیدن جالب ایشون نصف آقای مهنس دستباز نیستن بعد چگونه به این نتیجه رسیدن


                ©2013 APG.ir