تعداد بازدید: 3805

توصیه به دیگران 2

جمعه 30 بهمن 1394-14:39

حمایت نامزد رد صلاحیت شده مرکز استان از فهرست اصلاح طلبان؛

بهاری اردشیری: همه از دامادی و یوسف نژاد حمایت می کنیم

داوطلب رد صلاحیت شده انتخابات مجلس دهم گفت: اگر در روزهای باقی مانده تایید صلاحیت هم شوم بازهم کناره گیری من قطعی است/ از تمام اعضای ستاد مرکزی، علاقه مندان و اندیشمندان دعوت می کنم تا به نفع جریان اصلاح طلبی، از آقایان یوسف نژاد و دامادی حمایت کنند.


 مازندنومه؛ سرویس سیاسی، رضا شریعتی: عصر روز پنج شنبه جلسه شورای مرکزی ستاد دکتر عباسعلی بهاری اردشیری -نماینده ادوار اول و دوم مجلس شورای اسلامی و نامزد رد صلاحیت شده این دوره- در دفتر مرکزی این ستاد برگزار شد.

این داوطلب اصلاح طلب نمایندگی مجلس دهم که از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شده، در این نشست با ارائه گزارشی از روند پیگیری جهت تایید صلاحیت خود گفت: از این لحظه از صحنه انتخابات مجلس شورای اسلامی به نفع و صلاح سیاست های شورای اصلاح طلبان کناره گیری خواهم کرد.

وی با بیان اینکه اگر در روزهای باقی مانده تایید صلاحیت شوم بازهم کناره گیری من قطعی است، اظهار کرد: برای آنکه اصلاح طلبان به نتیجه مطلوب برسند از ارائه هیچ امکانات و خدماتی کوتاهی نخواهم کرد.

بهاری اردشیری با تاکید بر آنکه باید حب و بغض شخصی نسبت به افراد را به نفع سیاست های جناح نادیده گرفت، خاطر نشان کرد: از تمام اعضای ستاد مرکزی، علاقه مندان و اندیشمندان که نسبت به بنده لطف داشتند دعوت می کنم تا به نفع جریان اصلاح طلبی از آقایان یوسف نژاد و دامادی حمایت کنند.

این نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص مشارکت در انتخابات و ضرورت انتخاب اصلح تاکید و اظهار کرد: سرنوشت چهار سال آینده شهرستان ساری، میاندورود وحتی کشور با این انتخاب رقم خواهم خورد، پس لازم است تا امروز با تصمیمی صحیح گزینه اصلح را انتخاب و از دولت حمایت کرد.

وی با بیان اینکه دولت به نمایندگان هم سو نیاز دارد، اظهار کرد: نماینده هم سو می تواند در رسیدن به شاخص های توسعه و بهبود وضعیت کشور در شرایط پسا تحریم موثر باشد.

گفتنی است در این نشست چهره هایی چون روزبهی، اسدی و رمضانی حضور داشتند.

 



    ©2013 APG.ir