تعداد بازدید: 3213

توصیه به دیگران 3

شنبه 1 اسفند 1394-0:22

فعال سیاسی اصلاح طلب:

غیرتی رای می دهیم/ ما را با کاغذ رد کنند، سر صندوق ردشان می کنیم

حسین روزبهی گفت: اگر یکی از بلاهایی که بر سر اصلاح‌طلبان آوردند بر سر اصولگرایان می‌آوردند، صحنه را ترک می‌کردند/ نمی‌دانم دیگر به چه زبانی باید بیان کنیم ما بچه های انقلابیم/ اگر ما را در کاغذ، رد می‌کنند ما آنها را سر صندوق‌های رای، رد می‌کنیم/ محمد دامادی گفت: کتکی که در قائمشهر خوردم باعث نشد از آرمان‌هایم عقب بنشینم،/عزیزانی بودند در مجلس که حتی یک بار هم از مردم دفاع نکردند.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، کلثوم فلاحی: حسین روزبهی در همایش اصلاح‌طلبان در ساری اظهار کرد: در روزهای دل شکستگی و دل‌آزردگی قرار داریم. اگر یکی از بلاهایی که بر سر اصلاح‌طلبان آوردند بر سر اصولگرایان می‌آوردند، صحنه را ترک می‌کردند.

وی با بیان اینکه کسانی که جزو استوانه اصلی انقلاب هستند را ناجوانمردانه و بی‌جهت رد کردند، افزود: روزی در این مملکت، غرب‌زدگی فحش سیاسی بود و با این عناوین، خیلی‌ها را از صحنه راندند و اکنون هم با عدم التزام به اسلام؛ که واقعا جای تعجب است.

عضو شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان مازندران با اشاره به اینکه ما نظام را دوست داریم و به قانون و ولایت فقیه، التزام داریم و رهبری را محور نظام می‌دانیم، گفت: تنگ‌نظری و تندروی، نظام را به سمت افول می‌برد، ما بچه‌های انقلابیم و فردا اگر اتفاقی بیفتد ما در صحنه هستیم، این را بپذیرید. نمی‌دانم دیگر به چه زبانی باید بیان کنیم.

روزبهی با بیان اینکه اگر ما را از در برانند از پنجره وارد می‌شویم، تصریح کرد: اگر منفذ کوچکی باشد تا از آن روزنه مدافع انقلاب و ولایت فقیه باشیم، این کار را می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه شرایط شهر ما بسیار حساس است، ادامه داد: این بار رای ما رای غیرتی است. با قدرت، قوت، غیرت و معنویت وارد انتخابات شدیم. اگر ما را در کاغذ، رد می‌کنند ما آنها را سر صندوق‌های رای، رد می‌کنیم.

عضو شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان مازندران گفت: اگر فضای انتخابات را باز بگذارند می‌بینند چه کسی در مجلس می‌نشیند، اصلاح‌طلبان، زنده و بالنده‌اند.

*اصلاحات زنده است

در ادامه این مراسم دیگر عضو شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان مازندران هم در سخنانی اظهار کرد: برخی اسلام را دین عقیده و بعضی هم اسلام را دین اندیشه می‌دانند.

حجت‌الاسلام عباسعلی بهاری اردشیری با بیان اینکه آنها که اسلام را دین عقیده می‌دانند همان کسانی هستند که در طول تاریخ، اسلام را زمین‌گیر کردند، افزود: من اسلام را دین اندیشه می‌دانم و در قرآن هم بیش از 1200 بار در مورد تفکر یادآوری شده و یک بار هم درباره عقیده سخن به میان نیامده است.

وی گفت: کسی تعریف می‌کرد از یکی از فقهای شورای نگهبان سوال کردم که سال‌ها پشت سر روحانی مسجد، نماز خواندم و حالا او را به دلیل عدم التزام به اسلام، رد صلاحیت کرده‌اید، تکلیف نمازهای من چه می‌شود. او پاسخ داده که «اشکالی ندارد».

بهاری با اشاره به اینکه اصلاحات زنده است، تصریح کرد: زنده بودن اصلاحات به وجود حامیان صادق و مخلص اصلاحات است.

وی ادامه داد: در شورای اصلاح‌طلبان تصمیم بر این شده تا از آقایان دامادی و یوسف‌نژاد در حوزه انتخابیه ساری و میاندورود حمایت کنیم و ما هم آمادگی داریم نیروها و ستادهای خود را در اختیار این افراد قرار دهیم.

*عده ای در مجلس حتی یک بار هم از مردم دفاع نکردند

در بخش پایانی این مراسم، نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس اظهار کرد: وقتی وارد مجلس شدم نگاه دیگری به این حوزه داشتم. فکر می‌کردم مجلس جای بحث و گفت و گو است و می‌شود حرف زد، اما این فضا حاکم نبود.

محمد دامادی با اشاره به اینکه وقتی مسائل اقتصادی مردم مطرح است ما عهد اخوت با هیچکس نمی‌بندیم، افزود: هر جریان و تفکری مردم را در کنار خود نداشته باشد حذف می‌شود.

وی با بیان اینکه همه ما ملتزم به اصل ولایت فقیه هستیم، گفت: چرا می‌خواهید مسئله‌ را القا کنید و فردی را به سمتی برانید که نمی‌خواهد به آن سمت برود.

دامادی با اشاره به اینکه اعتدال آمده تا بگوید از تندروی و متشنج کردن فضای سیاسی فاصله بگیرید، تصریح کرد: من اصلا آدم تندرویی نیستم چون عقلانیت باید حاکم باشد.

نماینده مردم ساری و میاندورود با بیان اینکه به مطهری گفتم اوضاع مردم خوب نیست، از رئیس‌جمهوری وقت باید سوال بپرسیم، ادامه داد: از او سوال کردیم اما ما را به استهزا گرفت و من به او پاسخ دادم از کوزه همان تراود که در اوست. با ادبیات لمپنی نمی‌توان پاسخ داد.

وی با اشاره به اینکه سه سال قبل در سخنانم گفتم اجازه دهید همه سلایق و افراد وابسته به آرمان‌های امام (ره) و انقلاب در انتخابات شرکت کنند، خاطرنشان کرد: ما نماینده قاطبه مردم هستیم. اگر قرار است حق انتخاب، محدود باشد برای مردم سخت می‌شود.

دامادی با بیان اینکه کتکی که در قائمشهر خوردم باعث نشد از آرمان‌هایم عقب بنشینم، اظهار کرد: در موضوع برجام اگر مجلس را مهندسی نمی‌کردیم زحمات دکتر ظریف هدر می‌رفت. برجام، یک اتفاق بزرگ بود و مهم‌تر از آن، برجام 2 است.

وی با اشاره به اینکه شاید خیلی از دوستان من را قبول نداشته باشند اما دامادی را خیرالموجودین حساب کنید، افزود: شاید خیلی از دوستان، برتر از دامادی بودند اما شرایط را باید درنظر گرفت. باید در دایره عقلانیت حرکت کنیم. عزیزانی بودند در مجلس که حتی یک بار هم از مردم دفاع نکردند و ما در نظر آنها افراد فاصله‌داری بودیم.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس با بیان اینکه مازندران با 15.3 درصد ضریب بیکاری، رتبه نخست را در کشور دارد، گفت: مگر جوانان ما جز اشتغال چه می‌خواهند. به دلیل نگاه جزیره‌ای، جوانان ما هر روز طعم بیکاری را می‌چشند.


  • شنبه 1 اسفند 1394-21:30

    دم دكتر گرم..
    .

    • با آنها که نماینده می شوند !پاسخ به این دیدگاه 5 0
      شنبه 1 اسفند 1394-11:23

      آیا کسی هست که از بیکاری نگوید و در فکر اشتغال بیکاران نباشد ؟ این که بیکاری و نبود شغل ، مشکل ما است حرف تازه یی نیست . شما پیش از آن نیز همین وعده ها را داده اید و رقبا نیز همین وعده را می دهند. راه چرا باز نمیشود ؟ را حل تازه تان چیست ؟ مشکل چرا حل نمیشود ؟ بابا حرف تازه یی بگویید . از تکرار همه خسته ایم .

      • شنبه 1 اسفند 1394-10:40

        متاسفم برای امثال آقای یوسف نژاد که فقط با حیله و حذف کار خودشان را پیش می برند. آقای یوسف نژاد با نیامدنش به جلسه توهین بزرگی به اصلاح طلبان کرد در حای که دکتر عارف در انتخابات ریاست جمهوری بخاطر مصالح اصلاح طلبان حاضر شد بنفع آقای روحانی کنار برود. خجالت آور است که یوسف نژاد را اصلاح طلب بدانیم

        • دامادی تنها نیستپاسخ به این دیدگاه 2 5
          شنبه 1 اسفند 1394-10:38

          درورد بر دامادی صدای نسل نو. اگر در این چهار سال کوتوله های شهر اجازه می دادند تو ساری را نجات می دادی. افسوس که تنها بودی . اما دامادی تنها نیست


          ©2013 APG.ir