تعداد بازدید: 5276

توصیه به دیگران 0

پنجشنبه 6 اسفند 1394-2:2

کشاورزیان در ستاد یوسف نژاد:

مردم بیایند تا مجلس متفاوت تری تشکیل شود

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ترکیب مجلس آینده نسبت به مجلس فعلی بسیار متفاوت خواهد بود/ انتظار داریم که همه بیایند تا شانس انتخاب حامیان دولت افزایش یابد.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، محمداسماعیل بخشی سورکی: داوود کشاورزیان شامگاه آخرین شب انتخابات با حضور در ستاد دکتر علی اصغر یوسف نژاد از او اعلام حمایت کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در حاشیه این حضور به سوال مازندنومه در خصوص یوسف نژاد گفت: وی شخصیت شناخته شده ای است و نیاز به توصیف بنده ندارد، در واقع ما را باید آقای یوسف نژاد معرفی کند.

وی در خصوص لیست اصلاح طلبان در تهران نیز اظهار داشت: 60 تا 70 درصد این لیست جزو حامیان دولت هستند که از میان جریان اعتدال، اصلاح طلب و اصولگرای معتدل انتخاب شدند.

کشاورزیان با بیان اینکه امیدواریم حضور مردم در پای صندوق رای جدی باشد، افزود: تاکنون بخشی از جامعه طبق آمار پای صندوق ها حاضر خواهند بود و ما انتظار داریم که همه بیایند تا شانس انتخاب حامیان دولت افزایش یابد.

وی همچنین در خصوص ترکیب مجلس آینده ابراز داشت: ترکیب مجلس آینده نسبت به مجلس فعلی بسیار متفاوت خواهد بود و امیدواریم که مجلس در اختیار حامیان دولت باشد.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: 7 اسفند مکمل 24 خرداد 92 خواهد بود و اگر مردم در 7 اسفند پای صندوق های رای نیایند، حرکت ما در انتخابات 24 خردادماه ابتر می ماند.


  • پنجشنبه 6 اسفند 1394-13:47

    پناه میبریم به خدا از شر نفس طغیانگر در انتخابات شرکت میکنم چون انسانم چون عزت سربلندی کشورم را میخواهم چون مدیون خون های مردانی آسمانی ام که در سالهای نه چندان دور در سنکرهای جنگ با هم بودیم واگرغیر این بود با این سیاست بازان هیچ وقت در رای گیری شرکت نمی کردیم ؟! آقای کشاورزیان با این تفکرات دست قوام السلطنه را از پشت بست وبه شعور مردم فهیم ایران توهین کردید همه ما وکیل ملت شنیدیم ولی وکیل دوله از تراوشات عجیبی است که حتی افراد دیکتاتور به این صراحت از گفتن آن ابا دارند؟ ! ملت ما وکیل مخلص متدین شجاع و پاسدار حقوق مردم وقانونگذار ناظر وکمال مطلب خدا ترس می خواهد نه موافق یا مخالف صرف دولت ؟؟؟!!!


    ©2013 APG.ir