تعداد بازدید: 3647

توصیه به دیگران 0

يکشنبه 9 اسفند 1394-15:14

تلفن های یوسف نژاد به نامزدهای که رای نیاوردند

منتخب اصلاح طلبان: به 50 تیم مشاوره نیاز دارم

علی اصغر یوسف نژاد گفت: به چند نفر از نامزدهایی که رای نیاوردند، زنگ زدم و ضمن دلجویی گفتم که هر برنامه ای دارند، ارائه دهند تا بتوانیم از حق مردم دفاع کنیم/ نیازمند حداقل 50کارگروه فکری در زمینه های مختلف برای مشاوره هستیم.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، محمداسماعیل بخشی سورکی: علی اصغر یوسف نژاد در اولین اظهارنظر خود پس از انتخابات در جمع هوادارانش اظهار داشت: از حضور باشکوه همه شما تشکر می کنم.

وی با بیان اینکه از همه کسانی هم که به من رای ندادند هم قدردانی می کنم، افزود: انتخابات، رقابت و مسایل مربوط به آن تمام شده است، الان فصل کار است.

منتخب مردم ساری و میاندورود گفت: به چند نفر از نامزدهایی که رای نیاوردند، زنگ زدم و ضمن دلجویی گفتم که هر برنامه ای دارند، ارائه دهند تا بتوانیم از حق مردم دفاع کنیم.

یوسف نژاد با بیان اینکه هدفم نماینده شدن نبود چرا که قبل از آن هم نماینده بودم، افزود: هدفم خدمت به مردم بوده است.

وی ابراز داشت: به هر حال در روند قبل از انتخابات همه با هم رقابت و تلاش می کردند تا احساسات مردم منطقه خود را تحریک کنند و بتوانند مردم را پای صندوق رای بیاورند.

یوسف نژاد با بیان اینکه باید حرف نامزد انتخابات و مردم مشترکاتی داشته باشد تا مردم پای صندوق بیایند و به او رای دهند، افزود: بیش از 115 هزار نفر آمدند و به ما رای دادند که به هر حال این نشان از وجه اشتراک شعارها و عقاید ما با رای دهندگان دارد.

وی گفت: کسانی که به ما رای دادند رای شان دلی بود، بسیاری از این افراد جزو حزب و دسته و قشر خاصی نبودند، بلکه جز مردم عادی همین شهر بودند.

منتخب اصلاح طلبان در مجلس دهم اظهار داشت: بنده اکثر رای دهندگان خود را می شناسم، آنهایی را هم که رای نمی دهند، می شناسم و همچنین تخریب کنندگان را نیز می شناسم اما این تعداد رای، دلی و صادقانه بود.

یوسف نژاد با بیان اینکه نزد خداوند و شهدا مدیون باشم اگر یک ریال و یک دینار اعتقاد به خرید آرا داشته باشم، افزود: ستاد ما از نظر پشتیبان ضعیف ترین بود؛ شما حساب کنید الان شب خوشحالی است اما دوستان ستاد کم لطف بودند و پذیرایی خوبی نداشتند.

وی گفت: رای ما صادقانه، مخلصانه و خاموش بود، که بروز داده نمی شد، اما مردم پای صندوق رفتند و با دل خود رای دادند.

نامزد منتخب مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تلاش کردیم تا اثباتی در عرصه رقابت ها حاضر باشم، افزود: بنده در این مدت چهره هایی را دیدم که اصلا به سیاست نمی خوردند اما عاشقانه کار کردند و این نشانه توسعه فکری و سیاسی است.

وی با بیان اینکه هم بنده و هم ستاد ما تلاش کرد تا اخلاق را رعایت کنیم، ابراز داشت:حتی اگر انتخابات را نمی بردیم باز هم اخلاق را نمی باختیم.

یوسف نژاد با اشاره به بی سابقه بودن این تعداد رای در ساری و میاندورود اظهار داشت: رکورد قبلی اخذ رای با نسبت جمعیت آن سال هم در اختیار بنده بود که الان هم مردم ثابت کردند به خدمتگذار خود اعتماد دارند.

وی با بیان اینکه چند ماه دیگر مجلس دهم شروع به کار خواهد کرد، افزود: همان گونه که قول دادم تلاش می کنم نماینده ای باشم که آبرو و اعتبار مردم شهر و حوزه انتخابیه باشد.

منتخب مردم ساری میاندورود گفت: نیاز است تا در این راه مردم و گروه های مختلف فکری به بنده مشاوره دهند و مرا تقویت کنند.

وی ادامه داد: نیازمند حداقل 50کارگروه فکری در زمینه های مختلف برای مشاوره هستیم.

یوسف نژاد گفت: برنامه ام این است که صندلی ساری در مجلس صدا داشته باشد و همه افتخار کنند که نماینده شان در مسایل مختلف سیاسی، طرح ها و لوایح اظهار نظر کند.

وی با بیان اینکه کار مردم و ما مکمل هم است، افزود: ما یک تیم هستیم و هدفمان دفاع از هویت و موجودیت مردم است؛ البته کمک کردن به صورت شعاری نه، بلکه بنده باید ایده و طرح ارئه دهم، بعضی جاها نیاز به قانون نویسی است و بعضی جاها هم نیاز است که به دستگاه اجرایی گوشرد شود که فلان قانون را باید اجرا کنید.

منتخب دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم چهار سال فرصت در اختیار بنده قرار دادند و اکنون پس هم نمی توانند بگیرند، افزود: باید از این فرصت بهره برداری درست کرد.

وی با اشاره به فاز مطالعه، اجرا و بهره برداری برای هر پروژه اظهارداشت: شما بین نامزدهای مختلف جستجو کردید، پای صندوق رفتید و به بنده رای دادید و اکنون زمان بهره برداری است، چرا که اگر اینکار صورت نپذیرد، فایده ای ندارد.

یوسف نژاد با اشاره به لزوم اهم و مهم کردن مسایل اظهار داشت: اینکه اگر شخصی تماسی گرفت یا ما وعده ای کردیم و مصلحتی مهم تر پیش آمد و به جای دیگر رفتیم، نباید قهر کند و بگوید من با نماینده مجلس کار ندارم بلکه او باید مطالبه کند.

  منتخب لیست امید در ساری و میاندورود به توانمندی جوانان نیز اشاره کرد و گفت: برای جوانان ارزش زیادی قائل ام و حتما در مسیر نمایندگی نیازمند حضور و مشاوره آنها خواهم بود.


  • دوشنبه 10 اسفند 1394-22:36

    ایده خوبی میباشد به شرطی که واقعا اجرا شود .محققین وپژوهشگران ونخبگان زیادی در جامعه وجود دارند که تریبون وحامی ندارند

    • دوشنبه 10 اسفند 1394-9:11

      50 کارگروه یعنی کشک
      زیرا اگر هفته ای با یک کار گروه بنشیند یعنی هر سال با هر کاگروه یک بار در سال و در چهار سال یعنی 4 بار اگر آقا گوشی اش را بردارد .

    • دوشنبه 10 اسفند 1394-7:38

      ببینیم و تعریف کنیم....................


      ©2013 APG.ir