تعداد بازدید: 3069

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 17 اسفند 1394-7:28

روایت مدیرکل بنیاد شهید مازندران از کاری که هیچ رییس جمهوری نکرد

رئیس‌جمهوری هر 15 روز با سه ایثارگر دیدار می‌کند

عباسعلی رضایی گفت: زنگ ایثار و شهادت در مدارس شاهد استان نواخته می‌شود/ 5 گلزار شهدا را در این هفته افتتاح می‌کنیم/48 درصد از گلزار شهدا ساماندهی شدند/عطرافشانی گلزار شهدا پنجشنبه این هفته با حضور استاندار مازندران در ساری برگزار می‌شود/ رئیس‌جمهوری هر 15 روز با سه ایثارگر دیدار می‌کند و این موضوع در دیگر دولت‌ها اتفاق نیفتاده بود.


مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، کلثوم فلاحی: عباسعلی رضایی در نشست خبری به مناسبت بزرگداشت هفته شهدا اظهار کرد: رسانه‌ها در نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت به ما کمک کنند.
وی با بیان اینکه امروز فضای مجازی گسترش یافته و بیشتر از فضای مکتوب، مورد توجه است، افزود: باید از این فضا برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس بهره ببریم.

مدیرکل بنیاد شهید مازندران با اشاره به اینکه شهیدی را می‌شناسم که 45 دقیقه بعد از جاری شدن خطبه عقد، به جبهه رفت و شهید شد، گفت: مازندران از استان‌های پیشتاز در عرصه ایثار و شهادت است.

این مسئول با بیان اینکه در هفته بزرگداشت مقام شهدا قرار داریم، تصریح کرد: به مناسبت این هفته، زنگ ایثار و شهادت در مدارس شاهد استان نواخته می‌شود.

رضایی با اشاره به اینکه 5 گلزار شهدا را در این هفته افتتاح می‌کنیم، ادامه داد: 48 درصد از گلزار شهدا ساماندهی شده که پیشرفت تا حدود 90 درصدی دارند.

وی با بیان اینکه در مجموع، 61 درصد از گلزار شهدا ساماندهی شده و 39 درصد باقی مانده است، خاطرنشان کرد: امسال در برنامه بزرگداشت هفته شهدا از مادران، همسران و دختران شهدای مفقودالجسد و همچنین 10 مادر سه شهید که در قیدحیات هستند قدردانی می‌کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید مازندران اظهار کرد: عطرافشانی گلزار شهدا پنجشنبه این هفته با حضور استاندار مازندران در ساری برگزار می‌شود.

این مسئول گفت: شخص رئیس‌جمهوری هر 15 روز با سه ایثارگر دیدار می‌کند و این مسئله در دیگر دولت‌ها اتفاق نیفتاده بود.


  • جواد.م.ف ازبابلپاسخ به این دیدگاه
    پنجشنبه 20 اسفند 1394-5:24

    باسلام خدمت جناب مدیرکل رضایی .ایا با این تعریف وتمجید مشکلی از منه فرزند شهید کم شده که الان نزدیک به 5سال بدون هیچ سندومدرکی ازکار بیکارشدم

    • دوشنبه 17 اسفند 1394-15:39

      مخلص همه ي جانبازان و ايثارگران هستيم..آقاي رضايي ...براي چسبيدن به صندلي رياست بايد هم تعريف از رييس دولت بكني...

      • دوشنبه 17 اسفند 1394-11:44

        با سلام آقای رضایی البته این کار پسندیده وقابل تشکر ولی بهتر از آن خدمت رسانی به جانبازان است لااقل تامین بودجه بیمه مکمل را بنمایند تا شرکت بیمه ایران پوشش کل خانواده را باکارت طلایی انجام دهد نه آن بندگان خدا فاکتور به دست در دفاتر بنیاد جمع شوند که تعدادی از بخش های محروم مثل دودانگه چهاردانگه بیایند اعتبار لازم برای مسکن اختصاص بدهند تا بچه های آنان با توجه به اسثعداد به دلیل نداشتن مسکن تا حد دیپلم بیشتر ادامه تحصیل نمی دهند و پدرانشان در حسرت بسوزند


        ©2013 APG.ir