تعداد بازدید: 2300

توصیه به دیگران 1

شنبه 16 دی 1385-0:0

طفيلي!

اسفندیار رحیم مشائی برای حضور در نمایشگاه گردشگری ترکيه دعوت نشده بود و به تشخيص خود در اين جشن شرکت کرد.


در پی انتشار فیلم حضور رئیس رامسري سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در یک محفل رقص مختلط در نمایشگاه گردشگری بخش خصوصی در ترکیه و تاکید اسفندیار رحیم مشائی بر دعوت رسمی وزیر فرهنگ آن کشور از او برای حضور در این برنامه، یک منبع آگاه در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری اعلام کرده از نامبرده برای حضور در مراسم مذکور دعوت نشده بود.

 به گفته این منبع آگاه، رحیم مشائی در ماه نوامبر سال گذشته به سنگال سفر کرده بود و در راه بازگشت، به تشخیص خود در برنامه مذکور حضور یافته بود. همچنین در ضیافت شامی که احسان اوغلو دبیر کل سازمان کنفرانس اسلامی به افتخار وزرای بازرگانی و اقتصادی کشورهای اسلامی ترتیب داده بود، از معاون رئیس جمهور دعوتی به عمل نیامده بود و رحیم مشائی به همراه خبرنگاران ایرانی مدعو در مراسم شرکت کرده بود.

حسین هاتفی مشاور رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و مسئول نمایشگاه های این سازمان از جمله افرادی بود که رحیم مشائی را در سفر به ترکیه همراهی می کرد ولی اکنون تلاش می کند این مساله را به کلی تکذیب کند.از سوی دیگر شنیده شده پس از آنکه رحیم مشائی اظهارات خود درباره حجاب در گفتگو با خبرنگار زن روزنامه صباح ترکیه را تکذیب کرد، خبرنگار مذکور فیلم تهیه شده از گفتگو با رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری را از طریق سفیر کشورمان در ترکیه به صورت محرمانه در اختیار نمایندگان دولت ایران قرار داده است. نواری که با اظهارات مشائی مغایر است.

همچنین شنیده شده است در پی دفاع هیات رئیسه مجلس از عملکرد افروغ و ابوطالب در اعتراض به حضور رحیم مشایی در جشنی در ترکیه، دو سایت خبری به جرم نشر اکاذیب علیه این دو نماینده مجلس در آستانه توقیف قرار گرفته اند.(mehrnews)



    ©2013 APG.ir