تعداد بازدید: 4784

توصیه به دیگران 6

پنجشنبه 19 فروردين 1395-20:44

سخنرانی آقای پوپولیسم در آمل با طعم سوت و کف

احمدی نژاد: من نوکرتر مردم هستم/ سوراخ موش دونه ای چنده؟!

سوت و کف در یادواره شهدا/ محمود احمدی نژاد: من از 12 اومدم....الان ساعت چنده؟ آقا از بهشهر اومدن......مجلس شهدا آمدید...خسته شدید؟...کی خسته است؟/ من یه جمله می گم ماشالله گیرنده های همه شما قوی است/ این رودخانه عظیم تمام زباله ها را کنار خواهد زد/ شما انقلابی 16 سیلندر و دو سوپاپ هستید ... ویژ می خواهید بزنید بروید اما ما تک سیلندر هستیم/من چی باید بگم، من نوکرتر مردم و خادم ملت هستم/ خیال می کنند ملت مثل خودشان هستند که تا اتفاقی می افتد دنبال سوراخ موش....سوراخ موش دونه ای چنده/ ما می خواهیم دوباره به آمل بیاییم. به همه شهرهای ایران قصد سفر داریم+ عکس+ فایل صوتی سوت و کف و اظهارات پوپولیستی احمدی نژاد


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، محمد اسماعیل بخشی سورکی: رئیس جمهوری سابق امروز به بهانه برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم در مازندران حضور یافت.

احمدی نژاد که سال قبل نیز در مراسم 13 رجب شهرستان بابل حضور یافته بود، در حضور نماینده دولت، علیه دولت اظهاراتی ایراد کرد که جنجال رسانه ای آن منجر به برکناری فرماندار بابل شد.

او امسال نیز در آمل و در مصلای این شهرستان حضور یافت و باز هم مانند سال گذشته در باب انسان کامل و وجود دو دسته انسان بر روی زمین سخن گفت.

محمود احمدی نژاد در این مراسم با بیان اینکه مردم مازندران نجیب، مومن، پرتلاش و مفید برای جامعه و خداجوی هستند، افزود: در طول تاریخ هم مردم این سرزمین نقش تعیین کننده ای را در باورها و اعتقادات و همچنین نشر فرهنگ ولایی و علوی ملت ایران داشتند.

وی حضور عالمان، عاشقان، مجاهدان و تلاشگران خستگی ناپذیر در شهرستان آمل را یکی از ویژگی های بارز این خطه عنوان کرد و گفت: شهر آمل، شهر هزار سنگر و سنگر دفاع از عزت و شرف انسانی با مردمانی پاک و دوست داشتنی است.

رئیس جمهور پیشین ایران حضور در مجلس شهدا را توفیق دیگر خود در این سفر دانست و ابراز داشت: گردهمایی برای برگزاری یادواره شهدا آن هم شهدای مظلوم مدافع حرم یکی از بهترین، زیباترین و سازنده ترین اجتماعات برای معرفی، تجلیل و شناخت از شهیدان و شهادت است.

این مسئول با بیان اینکه نکته ای را عرض می کنم که جای بحثی باقی نماند، افزود: قرار بود ما در روستای شهیدجعفری حاضر شویم اما متاسفانه توفیق سلب شد و از مردم روستا عذرخواهی می کنم.

وی اظهار داشت: امروز تبیین و باز تبیین خط امام و آرمان های امام یکی از ضروری ترین اقدامات انقلابی است چرا که اگر غافل شویم دست شیطان یا آن را محو می کند و یا هیچ شباهتی با حقیقت انقلاب نخواهد داشت.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه شهدا انسان هایی هستند که خاک ظرفیت حضور آن ها را ندارد، افزود: خلق عالم و انسان نیز برای این است که در خدمت انسان باشد.

وی بیان کرد: خداوند در خلق همه مخلوقات خود تنها در خلقت انسان به خود تبریک گفت، بنابر این شناخت تمام رفتارها، ناشی از نوع شناخت و نوع باور به انسان است، باید انسان را شناخت تا جهان را شناخت.

احمدی نژاد در تبیین جهان بینی خود از انسان، انسان ها را دارای دو ساحت زمینی و حیوانی و ساحت آسمانی و روحانی دانست و گفت: انسان ها نیز در طول تاریخ به دو دسته تقسیم می شوند. کسانی که بعد آسمانی و الهی را در خدمت به بعد انسانی و حیوانی به کار می گیرند و همه چیز دنیا در خدمت امیال آنها است.

رئیس دولت نهم و دهم به ثروت 40 میلیارد دلاری بعضی انسان ها اشاره کرد و گفت: اما این افراد باز دست شان در جیب انسان های دیگر است، با اینکه بسیاری از ثروت های عالم به سمت مرکز استکبار است اما باز طراحی می کنند که سرزمینی را فتح و یا غارت کنند.

وی انحصار قدرت را یکی دیگر از ویژگی های این دسته از انسان ها عنوان کرد و گفت: آنها می گویند قدرت فقط از آن ما است و مابقی باید مطیع باشند، اگر در جایی کشوری و یا گروهی بخواهند روی پای خود بایستند، آنها را می زنند.

احمدی نژاد رفاه طلبی را دیگر ویژگی این انسان ها عنوان کرد و گفت: ملت ها می خواهند که به لحاظ علمی و اقتصادی پیشرفت کنند اما آنها جلویش را می گیرند، کشتار، جنگ، تجاوز، تحقیر اقتصاد و اشغال یک سرزمین را طراحی می کنند.

وی به منحصر بودن آزادی برای این دسته از انسان ها اشاره کرد و گفت: دیگران حتی حق ندارند که از آنها یک سوال بپرسند که چه کسی به شما گفته سرزمینی را اشغال کنید؟ با لشکر رسانه ای و تبلیغی هجوم می کنند.

رییس دولت مهرورز گفت: اگر قلمی در گوشه ای از عالم بخواهد کلمه ای بنویسد، آنجا آزادی به خطر می افتد، شبکه رسانه ای می سازند، نقشه می کشند و حق ملت ها را نابود می کنند.

وی ایستادن پشت ارزشهای انسانی را یکی دیگر از ویژگی های این انسان ها عنوان کرد و ابراز داشت: اما به نام آن انحصار، دیکتاتوری و ظلم را بر ملت ها تحمیل می کنند؛ حتی از دین و عنوان دین نیز برای ارضای امیال حیوانی خود استفاده می کنند.

احمدی نژاد به مراکز دین فروشی در دنیا هم اشاره ای داشت و گفت: این کارها تنها برای ارضای بعد حیوانی و خودخواهی خودشان است.

وی با اشاره به شرایط منطقه خاورمیانه و دوره 400 ساله استعمار غرب و امریکا اظهار داشت: یک گرگ وقتی به گوسفند و یا گله ای حمله می کند فکر نمی کند که این گوسفند تنها دارایی این خانواده است، بلکه هر چه که هست را می درد.

این مسئول ادامه داد: اگر ملت ها از دانش هسته ای استفاده کنند، ای نقدر آلودگی زیاد نمی شود و هزینه ها بالا نمی رود اما خودشان این انحصار را در اختیار گرفتند و به کسی هم نمی دهند؛ از آن هم بمب برای کشتار انسان ها می سازند.

وی به جنگ میکروبی در دنیا اشاره کرد و گفت: ویروس و میکروب در آزمایشگاه پرورش می دهند، منتشر می کنند تا بتوانند پادزهر آن را بفروشند. از دانش اجتماعی، روان شناسی و علوم ارتباطات برای جنگ، توطئه و کینه جویی استفاده می کنند.

احمدی نژاد ادامه داد: اگر کسی ضد غارت حرف بزند اسمش می شود افراطی، دیکتاتور؛ اگر کسی بگوید که اموال خود را برداشته ای چرا دست در جیب دیگران می کنی می شود ضد آزادی، تندرو و جنگ طلب.

وی تاکید کرد: آنها دائم در حال کینه جویی و تفرقه جویی هستند و امروز هم همه می دانند اتفاقاتی که در منطقه خاورمیانه می افتد به تحریک استکبار است.

احمدی نژاد با بیان اینکه در مقابل این دسته از افراد، انسان های دیگری هم هستند که بعد زمینی و حیوانی آنها در خدمت تعالی و کمال است، افزود: این افراد برای کسی بدی آرزو نمی کنند، بلکه برای همه خوبی می خواهند. انسان های الهی جهان را صحنه تعامل، برادری و تعاون برای کمال و شکوفایی می دانند.

رئیس جمهور پیشین ایران ابراز داشت: انسان کامل، الگو و راهنما است و خدا را شاکریم که 14 انسان کامل را به بشریت هدیه داده است که راه گم نشود.

وی گفت: خوشبختانه جامعه بشری همواره به سمت کمال و ساحت انسانی حرکت کرده است.

احمدی نژاد با بیان اینکه شهیدان انسان های پاکی هستند که از بعد حیوانی عبور کرده اند، افزود: آنها حتی از وجود خودشان برای نشر ارزشهای الهی گذشتند.

وی گفت: همه وجود شهدا لطف، برکت و مهر برای جامعه است و همه آنها در مسیر کمال، غلبه بر بعد حیوانی را پشت سر گذاشتند و نماینده انسان های جهانی شدند.

رئیس دولت عدالت محور اظهار داشت: با افتخار اعلام می کنم که به عنوان کوچک ملت ایران تا ابد به شهدا، راه شهدا، خانواده شهدا و پیروان شهدا افتخار خواهیم کرد.(تکبیرجمع)

وی گفت: به فضل الهی سرزمین نورانی ایران همیشه مهد فرهنگ و تمدن آسمانی، انسانی و الهی بوده است.

احمدی نژاد با اشاره به هزاران توطئه استکبار علیه ملت ایران اظهار داشت: ملت همیشه زنده بوده است و به لطف خدا همیشه زنده خواهد ماند.

وی با بیان اینکه انقلاب عظیم ملت ایران برپا شد تا به جامعه بشری خدمت کند افزود: انقلاب ملت ایران یک انقلاب جهانی است که همه بشریت را به اوج و بهترین ها دعوت می کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ابراز داشت: به لطف ایمان و استقامت ملت ایران طراحی و شیطنت استکبار مانع حرکت ملت نخواهد شد و این مردم تا برپایی عدالت، توحید و آزادی دست از حقیقت انقلاب خود برنخواهد داشت.

وی با اشاره به خیال خام استکبار برای دیدن مذلت ملت ایران اظهار داشت: آنها آرزوی به ذلت نشاندن ملت ایران را به گور خواهند برد.(تکبیرجمع)

*ماشالله گیرنده های شما قوی است

در ادامه این مراسم یکی از حضار فریاد زد که آقای احمدی نژاد سکوت را بشکن و او نیز گفت: می خواهم سکوت را بشکنم... خب از ساعت چند اینجایید؟ من از 12 اومدم....الان ساعت چنده؟ آقا از بهشهر اومدن......مجلس شهدا آمدید...خسته شدید؟...کی خسته است؟ کی خسته است؟ (با لحن خاص احمدی نژاد بخوانید)

یکی دیگر از حضار نیز که به نظر کاملا هماهنگ شده می آمد با هیجانی زاید الوصف خطاب به احمدی نژاد گفت: هشت سال رئیس جمهور ما بودی سال 96 هم می خواهی بیایی، باز هم ما به شما رای می دهیم اما بفرما که ما در بحث برجام پیروز بودیم یا نه؟ که احمدی نژاد پاسخ داد از من نپرس از مردم بپرس

در حالی که در این مراسم که به نام شهید برپا شده بود، حداقل دوبار حاضران سوت و کف زدند، احمدی نژاد در ادامه خطاب به همان شخص سوال شونده که او را می شناخت، گفت: آقای علمداری ما کوچک شما هستیم. من یه جمله می گم ماشالله گیرنده های همه شما قوی است. انقلاب ایران انقلاب عظیم جهانی است و در این راستا نه رفتار امثال بنده و نه رفتار کسانی که خود را مالک مردم و انقلاب می دانند خیلی تاثیرگذار نیست؛ اصل انقلاب، حقیقت اراده ملت است. این حرکتی آسمانی الهی و جهانی است مگر می شود این حرکت را به این آسانی متوقف کرد؟ بله ممکن است کسی سنگی بیندازد، مانعی درست کند خیال می کنند ملت مثل خودشان هستند که تا اتفاقی می افتد دنبال سوراخ موش...سوراخ موش دونه ای چنده؟... ملت ایران هزاران سال است که بوده است، شما نبودید، صدها سال است که ما پرچمدار علم و تمدن و فرهنگ بودیم شما نبودید، این ملت یک رودخانه عظیم و زلال است.

وی ادامه داد: ممکن است عده ای به دور از چشم شهردار یک کامیون زباله در مسیر ملت بریزند، اما این رودخانه عظیم تمام زباله ها را کنار خواهد زد و حقیقت ملت را نشان خواهد داد.

در ادامه این سخنان شخص دیگری از انتهای جمع در خصوص انتخابات سال 96 شعار داد که احمدی نژاد گفت: شما انقلابی 16 سیلندر و دو سوپاپ هستید ... ویژ می خواهید بزنید بروید اما ما تک سیلندر هستیم....شما اجازه دهید ما کارخودمان را می کنیم شما هم کارخودتان را بکنید.

وی اظهار داشت: ما می خواهیم دوباره به آمل بیاییم. به همه شهرهای ایران قصد سفر داریم تا به مردم عرض احترام و ارادت کنیم.

احمدی نژاد در پاسخ به ابراز احساسات جمعیت کم تر از 3 هزار نفری که از شهرهای مختلف استان به آمل آورده شدند، اظهار داشت: امام با آن عظمت گفت من خادم مردمم، رهبری هم خود را خادم مردم می داند، پس من چی باید بگم، من نوکرتر مردم و خادم ملت هستم.

بخشی از اظهارات پوپولیستی محمود احمدی نژاد و سوت و کف هوادارنش در مراسم شهدا را «اینجا» بشنوید.

* برنامه ای برای حضور نداریم

شایان ذکر است در این مراسم اکبرزاده فرماندار آمل در دولت قبلی، رئیس دانشگاه علوم و قرآن آمل، فرمانده سپاه ناحیه آمل و قناعت استاندار گلستان در دولت پیشین حضور داشتند.

  احمدی نژاد را در این مراسم دو پسرانش، شیخ الاسلام وزیر سابق تعاون، جوانفکر مشاوری رسانه ای و مطبوعاتی، سیدحسین حسینی رییس دفتر و جمع دیگری از حلقه اول دوستداران او همراهی می کردند.

جوانفکر هم در حاشیه این مراسم در گفتگو با مازندنومه امکان حضور احمدی نژاد در اتخابات 96 را نفی کرد و گفت: بنده بارها گفتم اینجا هم می گویم که برنامه ای برای حضور نداریم.

وی در واکنش به این سوال که استقبال مردم را در صورت حضور در عرصه رقابت ها چطور ارزیابی می کنید، گفت: خب شما خودتان امروز شاهد استقبال مردم هستید.

مداح این مراسم هم نیز در دو نوبت به دولت حمله کرد. او در جایی گفت: شیعه فهمید که عمار شدن آسان نیست / چاره کار نیویورک و یا لوزان نیست

این مداح همچنین در شعر پایانی خود گفت: سالهای بعد فصل دیگری است / چرخ دنیا دست اولاد علی است

در نگاه ما که قرآن باوریم / قطع نامه غیرکاغذپاره نیست

کاش بعضی ها بصیرت داشتند / دست در دست ولایت داشتند

لازم به ذکر است در موارد متعدد به دلیل خستگی، هر فردی از هر گوشه مصلا وسط سخنرانی احمدی نژاد ذکر صلوات می داد.

همچنین شعارهای قسم به هر چی مرده، احمدی برمی گرده، احمدی احمدی حمایتت می کنیم سر داده شد و باز هم مانند هشت سال دوره ریاست جمهوری، نامه های مردم را جمع می کرد.


  • برای برای مرادیپاسخ به این دیدگاه 2 6
    سه شنبه 24 فروردين 1395-22:55

    اندیشه های روشن آقای خاتمی و طرفداراشو تو فتنه 88 دیدیم...نجابت شما رو هیچ وقت از حافظه تاریخی ملت از یاد نمیبره...در ضمن اینا که برا احمدی نژاد جمع شدن مردم اند..

    • برای خودتپاسخ به این دیدگاه 7 1
      چهارشنبه 25 فروردين 1395-10:0

      اندیشه های خاتمی اونقدر روشنه که از ترس ممنوع التصویرش کردند. تلویزیون ما تصویر مخالفان نظام و اوباما و فلان کسک رو پخش می کنه تصویری این مرد بزرگ رو پخش نمی کنه. خاتمی همون قدر اندیشه هاش بلنده که یک جمله گفت لیست تهران کاملا رای اورد.
      یه سخنرانی واسش تو همون آمل بزارید ببینید چند صد هزار نفر جمع میشن. برای محمود 2800 نفر اومدند و برای خاتمی 128 هزار نفر میان. محبوبیت خاتمی کجا و محبویت ساختگی رییس اختلاسگران و دزدان کجا

      • مدافع حرمپاسخ به این دیدگاه 4 7
        پنجشنبه 26 فروردين 1395-13:30

        کدام اندیشه روشن به نظر شما کشور را تسلیم دشمن کنیم یعنی روشنفکری ؟
        ...
        این نکته را به خاطر بسپارید که هیچ گاه به اهداف شوم خود نمی رسید چون علی زمان بیدار است ، بیدارتر از همیشه
        ...
        مازندنومه جرات داشته باش و مطالب رو حذف نکن .

        • باخود بينديشپاسخ به این دیدگاه 4 3
          شنبه 28 فروردين 1395-23:58

          هميشه نادانها، كه در هميشه تاريخ بازيچه دشمنان باشعورند آسيب زا بوده اند! دوست عزيز چرا خودتون رو پشت حرم پنهان مي كني؟!مگر شما فقط اعتقاد داري و دوربري هاتون؟! احمدي نژاد رو يكبار ديگر با رفتارش و وضعيت سياست داخلي و خارجي اش با وضعيت اقتصادي اش مرور كن بعد حرف بزنيد!از انتخابات درس بگيريد!براستي چرا در مراسم شهداي حرم يك فرد معلوم الحال را ...در عين حال كه معاونينش در اوين و دادگاههاي منتهي به اوين بسر مي برند را در يك جوي شبيه به ميتينگ انتخاباتي به ميدان پاك شهيدان وارد كرديد؟اين چه معنايي عير از استفاده ابزاري از واژگان مقدس دارد برادر مدافع!!!!

          • دوشنبه 30 فروردين 1395-19:16

            دوست گرامی اولا بنده توهین نکردم و شما هم نباید این کار را بکنید
            ثانیا بنده خودم را حامی احمدی نژاد نمی دانم ودر بحث مطروحه از ایشان حمایت نکردم فقط برخی از واقعیت ها را عنوان کردم
            ثالثا آقایان ... و ... را منزه و پاک جلوه ندهید تخلفات آنها به مراتب بیشتر از اطرافیان احمدی نژاد است و عنوان کردن آن در اینجا بی فایده است
            رابعا از شخص احمدی نژاد چه در دست دارید ، گناه معاون اول را به پای ریس جمهور نمی نویسند
            بنده در هیچ جایی از هیچ کس حمایت نکردم چون معتقدم باید پاسخگوی اعمالم در آینده ی نه چندان دور باشم و همچنین به نظر بنده ایجاد این فضای دوقطبی باعث ایجاد مشکلات فراوان می شود ، مشکلاتی که امروز با آن دست و پنجه نرم می کنیم و گفتن این مطالب تنها نگاه واقع بینانه ایست به مسائل امروز ایران .
            امیدوارم از بنده رنجیده خاطر نشوید .

    • براي مرادي!پاسخ به این دیدگاه 6 2
      دوشنبه 23 فروردين 1395-14:56

      طرفداران خاتمي با نجابت تمام پاي صندوق هاي راي مي آيند تا آينده مملكت را منهاي اين رفتارها و تجمعات سانديسي و اتوبوسي رقم بزنند! مراد آن بزرگوار و محبوب، انديشه هاي روشن است! نه انديشه هاي كور! تاكيد مي كنم برادر كمي انديشه كنيد

      • يکشنبه 22 فروردين 1395-12:56

        والا خاتمی تو شهر خودش میره ۱۰۰ نفرم جمع نمیشن...خاتمی اگه سر سوزنی میدونست مردم طرفدارشن هر روز ی جا میرفت...فک نمیکنم اگه روحانی میومد اینقد جمع میشدن...شما این سفر با سفر استانی اخیر روحانی به مازندران مقایسه کنید تفاوت از زمین تا زیر زمین اس...

        • شنبه 21 فروردين 1395-16:13

          واقعا آقای صادقی خیلی.... قبل از آمدن آن مرد دهها مقاله زدید باز دید مردم به استقبالش آمدند. دزدش خواندید بازه مردم آمدند معاون اولش را زندانی کردید به جرم دوره مجلس باز مردم آمدند بقایی را زندانی کردید باز مردم آمدند و....
          تا کی می خواهید مردم را توهین کنید. هر وقت مردم برای شما کف و سوت زدند آدم فهمیده هستند و اگر بر عکس نظر شما نظر داشتند آدم فهمیده نیستند.
          به جای رو تیتر توهین آمیز به مردم گزارش واقعی را انعکاس مدیدید.. دین ندارید آزاده باشید.

          • يکشنبه 22 فروردين 1395-0:11

            تو به این 2500 نفر میگی مردم؟ مردم اون هایی هستند که نیامدند. شما اجازه بده خاتمی بیاد تو همین آمل ببین چند نفر میان. یا اکبر هاشمی بیاد. احمدی نژاد حرف زدن بلد نیست چه برسد به کار کردن. فقط دروغ می گوید. یک ماه کار کردید تلاش کردید 2500 نفر رو بردید. در بندپی جشن موسیقی گرفتند 2000 نفر رفتند. همین جشنواره بهارنارنج 6 تا 7 هزار نفر می روند. گول نزنید خودتان را. بروید دنبال سوراخ موش بگردید. نوکرتر نخواستیم!! ضایع!!

          • شنبه 21 فروردين 1395-12:3

            نگارنده تعجب مي کند چرا براي سخنراني هاي آقاي محموداحمدي نژاداين همه سرو صدا مي شود و مخالفان ايشان حساسيت به خرج مي دهند .او هم مثل خيلي ها ديگر سخنراني مي کند و مي رود .
            بروز حساسيت بيش از اندازه سبب بزرگتر شدن مي شود و اين دقيقا همان چيزي است که رئيس جمهور سابق مي خواهد و مخالفانش نمي خواهند.

            ما بايد قدرت تحمل جامعه را بالا ببريم تا تمام حرف ها را بشنوند و بر اساس آيه قران بهترين ها را انتخاب کنند.
            طرفداران دولت هم سخنراني کنند و از عملکرد دولت دفاع کنند و مخالفان دولت هم انتقادشان را بکنند در اين صورت بالندگي در جامعه بوجود مي آيد.
            مطالب بالا نظر شخصي اينجانب است و به ديدگاه هاي ديگران احترام قائلم

            • شنبه 21 فروردين 1395-10:28

              امیدوارم آقای احمدی نژاد در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری شرکت نکند اما آیا هیچ فکر کردید چرا بعد از گذشت سه سال از ریاست جمهوری اقای روحانی مردم به سمت آقای احمدی نژآد متمایل شدند؟
              چرا دولتیها هنوز که هیچ چیز مشخص نیست اینقدر بر علیه آقای احمدی نژاد مطلب چاپ می کنند؟
              به خاطر اینکه می دانند اگر آقای احمدی نژآد در انتخابات شرکت کند رای بسیار بالایی کسب می کند.
              شما که اطلاع دارید از تعداد شرکت کنندگان در استقبال آقای روحانی با همه امکانات دولتی که وجود داشت ، چقدر شرکت کردند؟ حتی به 2000 نفر هم نرسیدند انقدر بسته عکس گرفتند که مشخص نبود کجا مراسم برگزار شد و...
              علت این امر در چه بود؟
              لذا بهتره که به جای تخریب افراد نقاط ضعف گروه و حزب و... را برطرف کنید که بعد آقای روحانی اولین رئیس جمهور 4 ساله نشه

              • شنبه 21 فروردين 1395-20:29

                بابا ليست اميد روحاني تيم بزرگسالان شما را سي برصفر شكست داد! از كدوم مردم صحبت مي كنيد؟!!!مردمك چشمانتان نياز به بررسي دارد!!!

                • شنبه 21 فروردين 1395-20:27

                  طرفداران روحاني پوپوليست نيستند در خيابان براي كيك و سانديس نمي آيند! در پاي صندوق آراي مي آيند تا اينگونه دستان پشت پرده اردوكشي هاي خياباني حرف مردم را شيرفهم شوند!! نگراني از حضور احمدي نژاد نگراني از ورود آناني است كه نبايد در سياست بنابرنظر امام(ره)دخالت كنند و ايشون بنده خدا را ميدون ميدن!!درضمن چرا به خاتمي اجازه هك چنين تجمعي داده نمي شود ولي به دولتي كه سرقفلي اوين را بخود اختصاص داده اين همه سازمان دهي صورت مي گيرد!

                • شنبه 21 فروردين 1395-8:31

                  اگر خاتمی (رییس جمهور قبلی بیاید چند میلیون می ایند. خاتمی محبوب قلبهاست.

                  • جمعه 20 فروردين 1395-22:18

                    دوست عزيز صادقي صادقانه مطلب بزنه..كثيف ترين و مزخرف ترين تفكر اينه كه نظرات رو سانسور و باب ميل خود دربياري..كه اين رو من در اقاي صادقي ديدم..اصولا تفكرات افساد طلبي منش و روش شون هستش..

                    • شنبه 6 شهريور 1395-22:59

                      آخه خاتمي چكار كرد برأي مردم كه انقدر سنگ شرا به سينه ميزنيد إصلاح طلب يعني دروغ يعني تزوير يعني كارشكني يعني ضد امنيت يعني انگليسي ووووووشما رو به خدا از خاتمي و فرزند چنگيز هاشمي دفاع نكنيد سردار سازندگي به بهانه سد سازي دست اندازي كرد به مال بيت المال هشت سال برد كاخ درست كرد تو لندن اون يكي هم به بهانه گفتگوي تمدنها چاپيد اصلا إصلاح طلب قابل دفاع نيست

                      • شنبه 21 فروردين 1395-1:34

                        از عصبانیت داری می ترکی! منفجر نشی یهو! برو تو سوراخ موش رییست!

                      • جمعه 20 فروردين 1395-20:41

                        درود از اینکه سیاسیون بر اساس چه نیتی به بیان دیدگاه های خود می پردازند وچقدر عامل و صادقند مثنوی هفتاد من کاغذ است اما در این سطور میخواهم به نویسنده محترم خاطر نشان کنم که اولا آوردن کلمات زبان بیگانه زیبنده ی فرهنگ غنی ما نیست و با این الفاظ نمی توان مخاطب منصف را مجاب نمود ثانیا عوام گرایی که شما مطرح می نمایید زیبنده ی مردم این مرز و بوم نیست. آیا معتقد بودن به عدالت آزادی و ظلم ستیزی عوامی است؟ آیا شرکت این همه مردم در سرنوشت خود عوامی است؟ من بسیار متاسفم برای نویسندگانی که این چنین برای امیال خود اقشار جامعه را عوام می پندارند. خطرناک ترین و عوام ترین انسان ها کسانی اند که ارزش و اعتباری برای خیل عظیم ملت قائل نیستند. ای کاش آقای صادقی در انتشار مطالب دقت لازم را نموده و این چنین به هویت مردمی که صادقانه در سختی های دوران در جهت اعتلای نام کشور خود تلاش می کنند نتازند و بر ما واضح شد که سیاسیون و موج سواران برای مردم ارزشی قائل نیستند و از آقای صادقی می خواهم که جوابی به این نوشته بدهند که به ما ثابت شود واقعا صادقانه در عرصه مطبوعات فعالیت می کنند.

                        • بهلول بيدار باش!پاسخ به این دیدگاه 12 3
                          جمعه 20 فروردين 1395-21:41

                          خيل عظيم ملت رااگر در بهار 88 اگر نديديد!!در بهار 92 باورنكرديد!!در 7اسفند نشنيديد!! خود را حتما از نظر بررسي وضعيت سلامتي به پزشكان بسپاريد!! دولتي كه هنوز تمام نشد زندان برويش باز شد چه دفاعي دارد؟!! سازمان دهي نيروهاي... در قالب اردوكشي خياباني براي ناديده انگاري لشگركشي دموكراتيك انتخابات 7اسفند آنهم با خون پاك شهيدان مردم را به چه نتيجه اي مي رساند؟! واقعا آنقدر سازمان ... در ارگان خود بدون سخنران معنوي برا شهداست كه اينگونه دنبال تاريخ گذشته هاي سياسي كه بازوهاي چپ و راستشان در اوين هستند مي گرديد؟ يا بدنبال دهان هاي آلوده و فحاشي فردي مي گرديد كه نه فانون مي شناسد و نه اخلاق!تا فقط بتوانيد بگوييد سهمتان از سياست و ثروت را مي خواهيد؟!!!

                          • بهلول چی میگی؟پاسخ به این دیدگاه 2 0
                            جمعه 20 فروردين 1395-21:21

                            آقا خوب بنویس ما متوجه بشیم چی گفتی؟ یه بار متن ات رو بخون. من که نفهمیدم. اگه منظورت از کله پوپولیسمه که خواجه حافظ شیرازی هم می دونه پوپولیسم یعنی توده گرایی. جزو ادبیات ما شده مثل سوبسید و اس ام اس و .... خب چی میگی تو؟ بگو ما هم متوجه بشیم

                          • جمعه 20 فروردين 1395-19:35

                            دکتر مموتی! من نوکرترین تم!! نوکرتر که خوبه، من نوکرترین ترین تم! خیلی باحالی به مولا! این بنده خدای متوهم 8 سال رییس جمهور بود! ای وای بر من! به مشاوره و درمان نیاز داره. این چه ادبیاتیه! دور و برش کسی نیست بهش یاد بده درست صحبت کنه؟ ...نه کسی دور وبرش نیست، همه اوین اند! تازه اون که حرف حساب گوش نمی ده.

                            • جمعه 20 فروردين 1395-18:7

                              دکتر رحیمی و دکتر بقایی هم از زندان براش پیام فرستادن که دکتر منتظر باش ما هم تا 96 ازاد میشیم و در کنارت با فساد و دزدی و بی عدالتی و ظلم و دروغ میجنگیم(یه روز خوب میاد)!!!!!!!

                              • جمعه 20 فروردين 1395-17:35

                                تاب داره احمدی نژاد

                                • جمعه 20 فروردين 1395-16:2

                                  ...ديروز شهر آمل به همه ي خس و خاشاك فهموندند كه قسم به هر چي مرده احمدي برميگرده..ياعلي مدد

                                  • جمعه 20 فروردين 1395-19:31

                                    اره جون خودت! لشکر عظیم دوهزار نفری تون که با پول بیت المال و حمایتهای جاهای خاص آوردید آمل حتما هم برمی گردید! البته نه به قدرت، به زندون. احمدی باید بره کنار معاون اولش. اون باید حساب کارهایی که کرده رو پس بده. عقب نگه داشتن مملکت و دروغ و اختلاس جرم کمی نیست

                                  • جمعه 20 فروردين 1395-15:6

                                    و شيخ آمد در حلقه اش شيخ الاسلام بود و آمل يادآورفضله هاي مرتاضوي از فاضل حومه آبگرم لاريجان!يكي از ميان جمع برخاست يا شيخ!معاون اولت كو؟ شيخي دستي به ريشش كشيد و گفت براي اصل آزادي فرستادمش اوين تا قفلها را بشكند و آزادي را به همه هديه كند!مريدي نعره برآورد و از هوش رفت!مريد ديگري برخاست و پرسيد يا شيخ!نظرت راجع به پيشرفت علمي چيست؟او دستي به پيشش كشيد وگفت اگرو زير دستي مي شناختم كه فوقش ديپلم بود ولي آنچنان مي راند كه دكترش خوانديم ما پيشرفت علمي را در بچه كلاس سوم راهنمايي براي جستجوي اتم يافتيم و اگر با من باشد ديگر بچه كلاس پنچم هم آپولو هوا خواهدكرد بسان هوا كردن بادبادك!اينست ديدگاه علمي ما!ناگهان مريدي را روي دستها بي حال و بي قال به به اورژانس بردند! از او پرسيدند برجام چيست؟ گفت وقتي جام را از دست برادران ما بگيري و بر دست ديگران بگذاري!و ناگهان درويشي خرقه تهي كرد!!جواني از طلاق پرسيد!شيخ گفت همانا ازدواج مهمترين عامل طلاق است! و كودكي قطع نامه پرسيد و گفت نامه هايي كه تا قطع نامه دانشان پاره نشود قطع نمي شود! و زني از ميان نسوان برخاست از پرورش و تاديب كودكش پرسيد! گفت به تنگ آمدي بگومه مه را لو لو برده!!!.........

                                    • جمعه 20 فروردين 1395-14:38

                                      هنر دولت مردمي و مبتني برآراي مردمي روحاني با دولت اختلاس همين است كه دولت روحاني براي مخالفينش مانع تراشي نمي كند و راحت مي آيند و هر جه ميخواهند بيشتر از كوپن نشان حرف مي زنند ولي دولت قبلي حتي دوستان دولت قبلي را در خانه هاشان هم راحت و آزاد نمي گذاشت!!!البته ارگانهاي ... سازمان دهي و صجنه گردان داستانند ولي چرا با خون شهدا؟!!!دخالت در سياست اين ارگانها خلاف نظر امام نيست؟!!البته مردم حتي در روستاها هم اين سياست بازي هاي كثيف را مي فهمند

                                      • جمعه 20 فروردين 1395-12:11

                                        خبرنگار پولكي هستي؟؟؟خخخخخخخخ

                                        • خبرنگارپاسخ به این دیدگاه 17 14
                                          جمعه 20 فروردين 1395-12:5

                                          چقدر مزخرف صحبت کرده! خودش فهمیده چی گفته؟ خب به من می گفتید یه متن سخنرانی مثل بچه آدم آماده می کردم می دادید بهش که لااقل بفهمیم چی میگه. خودتون فهمیدید؟ فقط داره تیکه می ندازه، به کی؟ به چی؟ معلوم نیست. این بشر انگار از پشت کوه اومده که بلد نیست حرف بزنه. باز خدا پدر ربیع فلاح رو بیامرزه، از این بهتر صحبت میکنه

                                          • جمعه 20 فروردين 1395-12:32

                                            سلام اقای خبرنگار من که میدونم کجات سوخته!؟ شما گزارش و خبر تهیه کردین حالا چرا اصرار دارین دشنام بدین تا مردم را تحت تاثیر قرار بدین !؟ مردم عاقلند و وضع مملکت را دارن خودشان

                                            می بینند! خبر از کسب 5وکار و کشاورزی مردم امل و مازندران دارین که کلید شکسته شما هیچ غللطی نکرد ! ایمان داریم با این وضعیت روحانی ریس جمهور یک ساله است !














                                          • جمعه 20 فروردين 1395-11:44

                                            احمدی نژاد رو کیا بزرگ می کنن؟ کیا اسپانسرشه؟ کی بهش میگه هرچی دلش می خواد بگه؟ چرا معاون اولش رفته زندون و اون فقط پرونده اش مفتوحه و کاری باهاش ندارند؟

                                            • جمعه 20 فروردين 1395-11:32

                                              خوشم مياد خيلي درد داشت براتون..خخخخخخخ.اتوبوسهاي خالي كه از شهرها ي استان در سال گذشته براي ساري ساماندهي شده بودند.(افتضاح ٢٠٠٠نفري متقي ساري خخخخخ)بنده خدا راننده ها ميگفتند ما از رامسر و تنكابن خالي ميومديم به مسافرين تو راهي هم ميگفتيم مجاني تا يه مسيري باهامون باشين تنها نباشيم و خوابمو نبره هم قبول نميكردن...آي جانم..خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ علي جان بذار نظر قشنگه ي منو

                                              • جمعه 20 فروردين 1395-11:41

                                                خوشم میاد مثل رییس خودتون کلا تو خلسه و رویا و توهم شدید هستید! روان پزشک خوب سراغ دارم برای خودت و رییس ات! متوهم دروغگو! 2500 نفر جمع شدند از سراسر استان تو آمل در حالی که واسه یه جشن بهارنارنج تو بابل ما 8 هزار نفر رو جمع کردیم! تازه در مراسم شهدا جمع شدید که سوت بزنید؟ اون فایل صوتی رو گوش کن. دست و سوت؟ اگه اصلاح طلبا بودند الان کفن پوشها می ریختند خیابون! کلی آدم هم تا الان تو زندون بودند بخاطر سوت و کف! فرماندار آمل یک جمله گفت من با تندروی برخورد می کنم داشتند اعدامش می کردند! حالا در یادواره شهدا سوت و کف می زنند ککشون هم نمی گزه! بیچاره شهدا که ابزار یه گروه سیاسی شدند که در انتخابات اخیر هم شکست خوردند. فایل صوتی که گذاشته شد از عمق فاجعه خبر می ده

                                              • جمعه 20 فروردين 1395-11:6

                                                خدای من چقدر خندیدم...این بشر مالیخولیا داره! خدا شفاش بده!

                                                • جمعه 20 فروردين 1395-10:30

                                                  متأسفانه لید مطلب و سوتیترتان خارج از اخلاق است. شما هیچ وقت تحمل مخالف را نداشتید و نخواهید داشت.

                                                  • جمعه 20 فروردين 1395-10:36

                                                    تیتر و سوتیتر اراجیف رییس اختلاسگران و زندانی هاست!! از خودشان که در نیاورده اند. واقعا طنز قشنگی بود! سوراخ موش..خخخخ...

                                                    • جمعه 20 فروردين 1395-17:36

                                                      این را(سخنرانی آقای پوپولیسم در آمل با طعم سوت و کف) کی در آورد برادر، در ضمن بیان بخشی از حقیقت و نگفتن بخش دیگری از حقیقت شگردی رسانه ایست که گاهی تأثیرش در گمراه کردن مخاطب از ده ها دوروغ هم کارآمد تر است.

                                                      • جمعه 20 فروردين 1395-19:25

                                                        کدام بخش حقیقت گفته نشده آقای رهنمای دوست اختلاسگر! کل سخنرانی که اون بالا هست. تمام و کمال. من ده تا سایت رفتم. اینجا کامل تر از همه جا بود. ما اول اراجیف رییس جمهور جونت رو اول گزارش خوندیم اومدیم پایین رسیدیم به سوراخ موش و سوت و کف. در ضمن صدا هم هست. صدا که8 پاا نداره!!!

                                                        • شنبه 21 فروردين 1395-1:1

                                                          برادر بحث من بر سر لید و سوتیتر خبریود نه همه خبر. خلط کردی. در ضمن سلام علیکم. سلام بر همه شما.

                                                          • رهگذر ایامپاسخ به این دیدگاه 1 0
                                                            شنبه 21 فروردين 1395-1:30

                                                            خب عزیز من! لید و سوتیتر و تیتر از متن خبر گرفته میشه. اینا که از خودشون در نیاوردن! تو متن هست این حرفهای رییس دولت مهرورز. اینا هم همونا رو لید وتیتر وسوتیتر کردند. از آسمون که نگرفتن.
                                                            شما به رییس جمهور محبوبت بگو مثل آدم صحبت کنه تا طرفداراش ضایع نشن و دنبال سوتیتر و تیتر خوب نگردن. اینا رو میگه، خب میشه انگشت نمای ما و تیتر رسانه ها.

                                                  • جمعه 20 فروردين 1395-10:29

                                                    بخشك كور شدي ايشاله.٣هزار نفر براي رييس جمهور دولت درو...جمع شدند..امروز بالاي سيزده هزارنفر عاشق دلداده ي ولايت براي سرباز مطيع رهبري جمع شدند..در ضمن توي مذبذب رو ديدن داره سال ٩٦..البته شماها بادي به هرطرف هستين..تو رو خواهيم ديد..صادقي جان ته فشار چنده الان؟؟خخخخخخخ

                                                    • جمعه 20 فروردين 1395-10:34

                                                      عاشقان ولایت شما که در مراسم شهید سوت و کف زدند!! ولایت چقدر مظلوم است که شما ضد انقلابها و غارتگران بیت المال طرفدارش شده اید. ولایت مال ما پاکدستان است نه شما دروغگوها. در ضمن جمعیت آنجا خانه پرش 2800 نفر بود. اینم از شهرهای مختلف استان کشیده بودید. چقدر خرج مراسم شد. در ضمن مراسم شهید بود یا میتینگ انتخاباتی محمود و دزدان؟
                                                      ؟!

                                                    • جمعه 20 فروردين 1395-9:28

                                                      اين سازمان دهي ارگان ... است كه با آمدن دولت مردمي روحاني دستشان از ثروت ملي و مداخله در تمام امور كوتاه شده است!خوب است اين بنده خدا اين دفعه با تمام اختلاس دولت مردانش،تمام زيرپاگذاشتنهاي قوانينش با تمام ندانم كاريش با تمام....با متر شوراي نگهبان پا به عرصه بگذارد تا دوباره نتيجه سي صفر رااين بار در عرصه ملي تجربه كنند!! خودشان مي دانند هنوز كيلوترها دويدنشان،حلقوم دريدنشان، تداركات ارگانهاي ... براي اين گونه حضورشان باز ادربرابر فقط تاكيد مي كنم رئيس دولت اصلاحات كه حتي تصويرش و صدايش را محبوس داشته اندتاثيري ندارد كه ندارد!!!

                                                      • جمعه 20 فروردين 1395-10:35

                                                        راستی اگر طرفداران احمدی نژاد قادر به سازماندهی نیروهای از سراسر استان هستند تا به قول این گزارش نویس محترم ، به محل سخنرانی احمدی نژاد آورده شوند حال سوال این هست که چرا جریان حامی دولت که تمامی ارکان استان در ست اینان هست پس چرا نتوانستند در 20 مهرماه سال قبل در جریان سفر روحانی به مازندران ، جمعیت از سراسر استان به ورزشگاه متقی ساری بیاورند تا آن افتضاح رخ ندهد؟! یعنی واقعا جریان دولت تدبیر و امید اینقدر ناتوان هست و جریان احمدی نژاد اینچنین توانمند هست که جمعیت فوق العاده ای را در آمل جمع کرده است همان بهتر که دولت روحانی چهارساله باشد و ادامه نیابد. دوستان محترم؛ بپذیرید احمدی نژاد محبوبیت دارد و نمی توان منکر این محبوبیت شد.

                                                        • جمعه 20 فروردين 1395-10:39

                                                          بخاطر این که دولت روحانی دولت جمعیت و پوپولیس نیست. دستور داد مدرسه ای رو تعطیل نکنند، اداره ای رو تعطیل نکنند، کسی رو از جایی نیارن ساری، با کارشکنی مخالفان مهرماه پارسال 6 هزار نفر آمدند استادیوم متقی. اون هم همه ساروی. اگر قرار بود بزور از شرق و غرب استان نیرو بیاورند که 60 هزار نفر می اومدند. شما زور زدید و کلی پول خرج کردید و ...پشت تان بود، 3000 نفر اومدند. الان یه جشن نوروزخوانی می شود 2-3 هزار نفر می روند. همین شهردار ساری برای هر جشن 5 هزار نفر می برد. شهردار ساری که از احمدی نژاد محبوب تر است و بیشتر آدم جمع می کند. برید که تاریخ انقضای شما سر اومده. رحیمی رو سلام برسونید!

                                                      • جمعه 20 فروردين 1395-9:28

                                                        از همه هم استانیها برای شرکت در این مراسم تقدیر به عمل میآید
                                                        خدا رو شکر که این ننگ مختص ما آملی ها نشد

                                                        • جمعه 20 فروردين 1395-8:33

                                                          خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

                                                          • جمعه 20 فروردين 1395-14:12

                                                            بابا یه نفر یه لیوان آب بده دست این شازده خخخخخخخخخخ. نکنه خفه بشه؟!

                                                          • همولایتیپاسخ به این دیدگاه 4 1
                                                            جمعه 20 فروردين 1395-1:28

                                                            حیف که وقتم رو برای این اراجیف گذاشتم


                                                            ©2013 APG.ir