تعداد بازدید: 4168

توصیه به دیگران 0

سه شنبه 31 فروردين 1395-18:3

پنج شنبه دوم اردی بهشت ماه؛

مراسم بزرگداشت سعدی در امیرکلا برگزار می شود

مراسم بزرگداشت حکیم سعدی، پنج شنبه دوم اردیبهشت ماه 1395 در کتابخانه امام علی (ع) شهر امیرکلا برگزار می شود.


 مازندنومه، سرویس فرهنگی و هنری: مراسم بزرگداشت حکیم سعدی و یادی از امیرپازواری، پنج شنبه دوم اردیبهشت ماه 1395 در شهر امیرکلا برگزار می شود.

هادی رضانژاد -دبیر اجرایی این مراسم- آشنایی و بهره‌مندی هر چه بیشتر شهروندان با سعدی شیرازی و امیر پازواری، ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و تلاش برای شکوفایی اندیشه را از اهداف این برنامه برشمرد.

به گفته وی تجلیل از مقام و جایگاه پدر، سخنرانی درباره  آشنایی بیشتر با دنیای سعدی و نسبت میان سعدی و امیر پازواری، شعرخوانی از اشعار سعدی و بهاریه، حکایت و داستان خوانی از کلیات سعدی، اجرای نغمه‌های شورانگیز با اشعاری از سعدی و امیری‌خوانی و مولودی خوانی جزو برنامه های این مراسم است.

رضانژاد با بیان این که طرح «کتاب هدیه دهید و کتاب هدیه بگیرید» نیز به عنوان چهارمین برنامه حوزه ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی از سوی کانون توسعه پایدار امیرکلا (بنیاد امیر پازواری) برگزار می شود، تصریح کرد: از همه علاقه مندان و اهالی فرهنگ که مایل به مشارکت در این طرح هستند درخواست می شود کتاب هایی را از کتابخانه شخصی خود برای هدیه دادن به سایرین همراه خود داشته باشند.

این برنامه از ساعت 17 روز پنج شنبه در سالن کتابخانه عمومی امام علی(ع) شهر امیرکلا، واقع در خیابان طالقانی آغاز می شود و سخنران آن دکتر مرتضی محسنی -عضو هیات علمی دانشگاه مازندران- است.

مراسم بزرگداشت حکیم سعدی توسط اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی شهرستان بابل، کانون توسعه‌پایدار امیرکلا(بنیاد امیر پازواری)، مرکز فرهنگی هنری پارپیرار و انجمن جوانان‌ سپید‌پارس برگزار می شود و حضور در آن برای علاقه مندان آزاد است.

 


  • يکشنبه 5 ارديبهشت 1395-9:3

    امیر گته که با دِتا گل بهار نبونه- کتابخونی با ونک و شعار نبونه- سعدی بوه، حافظ بوه یا نیما- هچی بهتر از تلگرام یا لاین نبونه.
    با تمام احترام و ارداتی که نسبت به کتابخاوانها و مروجان کتابخوانی، متاسفانه این گفته امیر قرن 21 درست است. کافی است به فیلم همین همایش نگاه کنید! می بینید که سرها در "گوشی" است و "گوشی" به سخنران نیست. متاسفانه یا در واقع!

    • کانون توسعه پایدار امیرکلا (بنیاد امیرپازواری)پاسخ به این دیدگاه
      چهارشنبه 1 ارديبهشت 1395-17:16

      درود بر شما فرهیختگان ارجمند
      جهت ملاحظه پیام استاد محسن مجیدزاده ( م م روجا) به مناسبت برگزاری بزرگداشت سعید شیرازی در دیار امیر پازواری به پیوند زیر مراجعه فرمایید:
      https://telegram.me/AmirPazvariNGO


      ©2013 APG.ir