تعداد بازدید: 3855

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 1 ارديبهشت 1395-8:30

یک اداره با دو رییس/ تدبیر فرماندار قائمشهر چیست؟

رییس جدید اداره راه و شهرسازی قائم شهر یکی از معاونان مدیر کل است که با حفظ سمت معرفی شده است، اما رییس قبلی علی رغم آنکه  حق امضا ندارد، با فشار یکی از نماینده های مجلس هنوز در اداره مستقر است.


مازندنومه، سرویس سیاسی: بر اساس شنیده ها از مراجعان به اداره راه و شهرسازی قائم شهر، یکی از نماینده های مجلس شورای اسلامی در این حوزه که به دور دوم راه یافته، برای سومین بار مانع از معارفه ی مدیر جدید  اداره راه و شهرسازی شهرستان شده است.

گفته می شود دلیل جابجایی مدیر قبلی این اداره که مامور استانداری بوده، انجام کارهای تبلیغاتی برای کاندیدای مورد نظر است.

رییس جدید این اداره یکی از معاونان مدیر کل است که با حفظ سمت معرفی شده است، اما رییس قبلی علی رغم آنکه حق امضا ندارد، هنوز در اداره مستقر است .

طبق پیگیری های ما، مسئولان ارشد قائمشهر شنیده های مربوط به حضور دو رییس در یک اداره را تایید می کنند و قول پیگیری از مراجع ذی صلاح را داده اند.

 باید دید در آستانه انتخابات مرحله دوم، مهدی محمدی -فرماندار قائمشهر- چه اقدامی خواهد کرد؟ رییس قبلی ابقا یا برکنار می شود؟


  • يکشنبه 5 ارديبهشت 1395-10:15

    متاسفانه بازماندگان دولت اختلاس دست بردار نيستند

    • شایان کیانوشپاسخ به این دیدگاه 2 0
      پنجشنبه 2 ارديبهشت 1395-16:4

      سلام تو این سایت از اخبارتون با ذکر منبع (در قسمت زیر تیتر و قسمت ایجاد شده توسطه :) استفاده میکنیم www.sarishahreshadi.com خیلی خوبه سایتتون، ایشالله همیشه موفق باشید

      • محمد یاریپاسخ به این دیدگاه 5 0
        چهارشنبه 1 ارديبهشت 1395-19:23

        چه بساطیه؟

        • چهارشنبه 1 ارديبهشت 1395-10:52

          .قسم به هر چي مرده احمدي عزيزم برميگرده..ياعلي مدد


          ©2013 APG.ir