تعداد بازدید: 6582

توصیه به دیگران 0

جمعه 10 ارديبهشت 1395-23:39

جشن روز رادیو در صداوسیمای مازندران برگزار شد

مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران در مراسم روز رادیو گفت: معتقدم مازندران محرومیت‌های زیادی دارد. با فعالیت‌های مناسب برای توسعه استان باید تلاش کنیم که مطالبات مردم استان بیان شود.


مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، اشکان جهان آرای: صبح روز پنجشنبه مراسم بزرگداشت روز رادیو با حضور مدیران صدا و سیمای استان و کارکنان رادیو، در سالن آمفی‌تئاتر زنده‌یاد بابازاده صدا و سیمای مرکز مازندران برگزار شد.

حضور حدود 20 تن از مخاطبان شاخص رادیو مازندران به عنوان مهمانان ویژه این مراسم از بخش‌های قابل توجه این مراسم بود. هر کدام از شنوندگان رادیو مازندران هم با آوردن هدایای مختلف مانند انواع شیرین‌های محلی و محصولات بومی مانند نان و تخم‌مرغ محلی از کارکنان صدای مازندران قدردانی کردند.

پس از تلاوت قرآن و پخش سرود ملی، علیرضا کلانتری -هنرمند رادیو- قطعه مناجات را اجرا کرد.

در این مراسم حسین قربانی -معاون صدای مرکز مازندران- ضمن تبریک روز رادیو به همه کارکنان صدای مازندران، به تشریح گزارش عملکردی از موفقیت‌های صدای مازندران در سال گذشته و گسترش فعالیت‌های این مرکز پرداخت.

وی افزود: برای بهتر شدن فعالیت‌های رادیو مازندران و افزایش میزان رضایت مخاطبان، بازنگری کلی در تمام طرح‌های رادیو در دستور کار قرار داده شد. تلاش بر این است که کیفیت برنامه‌ها روند رو به رشد خود را ادامه دهد.

 قربانی اظهار کرد: همچنین با هماهنگی‌های انجام شده و پیگیری‌های مستمر پس از 11 سال، بار دیگر امکان پخش برنامه گلبانگ ساحل از ایستگاه رادیو دریا در غرب مازندران فراهم شد.

در این مراسم علاوه بر بخش‌های متنوع که با برنامه‌ریزی «علی صادقی» -تهیه کننده برنامه- و «رحمان قدمی» -مجری مراسم- اجرا شد، از 30 سال فعالیت «لیلا تورانی»، مجری و بازیگر رادیو مازندران نیز به مناسبت بازنشستگی‌اش تجلیل شد.

 قدردانی از کارشناسان برنامه‌های مختلف رادیو و کارکنان شاخص رادیو مازندران در یک سال گذشته هم چون: دکتر رضا شاکری، ذبیح الله رنجبر راد، صادقعلی رنجبر، اعظم خورشیدی، دکتر سلیمانی، دکتر یزدان پناه و... نیز از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

«محمد امینی»(گزارشگر)، «مهدی قاسم‌زاده»(نویسنده)، «مریم دلفانی»(گوینده)، «رمضان کریمی‌نیا» و «علی صادقی»(تهیه‌کننده)، «سامی یوسفی» و«شهرام حق‌شناس»(صدابردار)، «الهه نصیری‌نیا»(صدابردار پخش)، «فاطمه وفایی»(بازشنوایی)، «رحمان قدمی»(مجری) و «سعید نعمتیان»(افکتور)به همراه «مبین بوی افراز»(بازیگر) نفراتی بودند که در این مراسم تجلیل شدند.

رونمایی از مجموعه 30 قسمتی نمایش رادیویی «پایی که جا ماند» کاری از صدای مرکز مازندران، به تهیه‌کنندگی «علی صادقی» و کارگردانی «رحمان قدمی» نیز از دیگر بخش‌های این مراسم بود. این مجموعه نمایش رادیویی که 43 بازیگر در آن نقش‌خوانی داشتند، سال گذشته در بخش رادیویی جشنواره سراسری تئاتر مقاومت رتبه نخست را کسب کرد.

مدیرکل صدا و سیمای مازندران نیز در این مراسم ضمن قدردانی از همه کارکنان رادیو مازندران و کارشناسانی که در برنامه‌های مختلف حضور دارند، گفت: اگر مردم مازندران رادیوی استان خود را دوست دارند فقط به خاطر این است که پشت امواج رادیو، همکارانی صمیمی و کوشا هستند. باید از این عزیزان و به ویژه پیشکسوتان قدردانی شود که همیشه در حال مراقبت از یکدیگر هستند.

 «علی صادق‌مقدسی» افزود: در عصری که معمولاً مخاطبان در دسترس نیستند، جماعت رادیو هم خودشان در دسترس قرار دارند و هم رسانه را در دسترس نگه می‌دارند.

 وی اظهار کرد: یادآوری مهمی که باید همیشه مد نظر داشته باشیم، قدردانی از بزرگترها و پیشکسوتان رادیو است. باید مراقب باشیم که وقتی پیشکسوتان را استاد خطاب می‌کنیم، شاگردی را هم بیاموزیم و در رفتارمان نشان دهیم که در شرف رفوزه شدن نیستیم.

  این مسئول با بیان این‌که در برخی محافل به رسانه‌ها و صدا و سیما انتقادهایی می‌شود که بیشتر رنگ انتقام دارند، خاطرنشان کرد: باید یاد بگیریم که در همه حال مراقب جایگاه، اساتید، خودمان و رسانه‌ای که در آن کار می‌کنیم باشیم و به درستی نمایندگی کنیم.

 مدیرکل صدا و سیمای مازندران علاقه‌مندی کارکنان رادیو به مدیران و رابطه صمیمی موجود بین رادیویی‌ها را فرصتی مغتنم برای رشد کیفیت تولیدات برشمرد و افزود: امیدواریم بتوانیم رادیو را با همکاری همه همکاران به جایگاهی که شایستگی آن را دارد برسانیم.

  صادق‌مقدسی افزود: این استان مردمی دوست داشتنی دارد و باید تلاش شود که ارزش این مردم در بخش‌های مختلف حفظ شود. معتقدم مازندران محرومیت‌های زیادی دارد. با فعالیت‌های مناسب برای توسعه استان باید تلاش کنیم که مطالبات مردم استان بیان شود.


  • بنیامین شاکری پاسخ به این دیدگاه
    سه شنبه 14 ارديبهشت 1395-14:41

    خیلی خوشحالم برای سومین سال پیاپی در جشن روز رادیو به میزبانی صدای مرکز مازندران و رادیو تبرستان دعوت بودم وحضور داشتم در جشنی که هر ساله با حضور شنوندگان ومخاطبین و عوامل زحمتکش رادیو باشکوه و پرشور تر برگزار شد.خداقوت و خسته نباشید عرض می کنم خدمت شما خانواده بزرگ رادیو و مخاطبین همیشگی...

    • طاهره جمالیپاسخ به این دیدگاه
      دوشنبه 13 ارديبهشت 1395-9:32

      سلام ودرود
      باتشکروکمال قدردانی ازشما


      ©2013 APG.ir