تعداد بازدید: 2941

توصیه به دیگران 0

يکشنبه 2 خرداد 1395-22:58

تعیین تکلیف نهایی رییس مجلس در دو روز آینده/ کواکبیان:حمایت ما از عارف قطعی است

منتخب لیست امید گفت: سخت است عده ای که هشت سال در بالا بودند پایین بیایند/ ما راه بالا رفتن را بلدیم اما به هر حال باید پذیرفت که روزی نیز باید پایین بیاییم/ 158 نماینده نامه حمایت از عارف را امضا کردند، اما به هر حال باید پذیرفت که عده ای از نمایندگان جدید در آن سوی داستان نیز زنبیل می گذارند/ امیدواریم طی دو روز آینده تعیین تکلیف نهایی صورت گیرد، اما حمایت ما از آقای عارف قطعی است.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، محمداسماعیل بخشی سورکی: مصطفی کواکبیان امروز در مراسم یادواره شهدای شهید حسین اکبری در روستای دنگسرک ساری اظهار داشت: یکی از مباحث مسایل اخر الزمان نحوه مبارزه امام عصر(عج) با سلاح کشتار جمعی و موشک های بالستیک هسته ای و... است.

وی گفت: ممکن است در حالت کلی بگوییم امدادهای غیبی به کمک آخرین ذخیره الهی خواهد آمد اما این پاسخ ساده کردن مساله است. به اعتقاد من امام زمان نیازی به این سلاح ها ندارد.

کواکبیان با بیان اینکه امام عصر با حق طلبی و حق گویی فطرت های پاک را به سمت خود خواهد کشاند، افزود: مگر حضرت امام در سال ۴۲ سلاح و مهمات داشت؟ اما شما دیدید که بسیاری از جوانان را به سمت خود جذب کرد و تومار ستمکاران را ر هم پیچید.

منتخب مردم تهران در مجلس دهم با اشاره به اقبال بسیاری از رهبران جهان در زمان ظهور حضرت به ایشان اظهار داشت: حضرت عیسی هم قطعا رجعت خواهد کرد و پشت امام به نماز خواهد ایستاد، یعنی بیش از دو میلیارد مسیحی به امام اقتدا می کنند.

وی با بیان اینکه وقتی زمینه ها و عرصه ها فراهم شد، وعده های حق تحقق خواهد یافت، افزود: بعضی سخن ها و اقوال که می گویند ثلث زمین یا مردم از بین می روند درست نیست، جوی خون راه افتادن و کشتارها چرندیات است؛ بله سردمداران کفر و استکبار از ببن خواهند رفت، اما فطرت اکثر مردم آزادی خواهی است.

کواکبیان ابراز داشت: انتظار ما این نیست که بنشینیم و کاری نکنیم و اعتقاد داریم بر خلاف عقاید حجتیه قبل از انقلاب، باید زمینه و بستر را آماده کنیم.

نماینده  مردم سمنان در مجلس هشتم با بیان اینکه نمی شود در برابر قلدرهای جهان سکوت کنیم و بی تفاوت باشیم بلکه ما تکلیف داریم، افزود: اگر این ملت بیش از ۳۸سال است که مقاومت می کند با تکیه بر حق است.

وی به خلاف تعهد عمل کردن کشورهای ۵+ ۱ بر خلاف روح حاکم بر جام اظهار داشت: اگر ما می خواستیم از اصول و اعتقادادت خود دست بکشیم راه سازش را بلد بودیم.

کواکبیان گفت: ما به دنبال تنش زایی با هیچ کشور دنیا نیستیم بلکه اعتقاد داریم با زبان دیپلماسی و حقوق بین الملل راه شهیدان ا ادامه دهیم و به حق و حقوق خود برسیم. ما اصلا روشی که چندین قطعنامه را بر ما تحمیل کرد، نمی پذیریم.

وی به عقلانیت در رفتار و کردار اشاره کرد و گفت: باید در تمام مراحل، اساس وحدت را حفظ کنیم؛ این هم که عده ای در انتخابات رای آوردند را افراد کوفی و انگلیسی بنامیم کار درستی نیست.

کواکبیان با اشاره به گفتگوی خود با چند شخصیت که سخنان نادرستی را طرح کردند افزود: به آن ها گفتم اگر به شما رای دهند به اصحاب سیدالشهدا رای داده اند و اگر به ما رای بدهند به یزید؟!! شما شانس آوردید که تنها ۵۰ درصد مردم تهران پای صندوق رای آمدند و به ما رای دادند وگرنه اگر بیشتر آمده بودند مشخص نبود که ما رای بیاوریم و معلوم نبود که مردم به چه کسانی رای بدهند.

وی  ادامه داد: مردم با فهم خود به تغییر رای دادند و نیاز است که خانه تکانی انجام شود، البته بالاخره سخت است عده ای که هشت سال در بالا بودند پایین بیایند؛ ما راه بالا رفتن را بلدیم اما به هر حال باید پذیرفت که روزی نیز باید پایین بیاییم.

منتخب لیست امید در تهران  با بیان اینکه عده ای می گویند راه شهادت فراموش شده است، افزود: بنده اعتقاد دارم این گونه نیست ما قصد لشکرکشی به هیچ کشوری را نداریم اما در موضوع سوریه و عراق ما اگر امروز با داعش در آنجا درگیر نشویم بعدها باید در کوچه پس کوچه های دنگسرک با آنها بجنگیم.

کواکبیان با بیان اینکه داعشی ها قسم خورده برای براندازی نظام اسلامی هستند، افزود: عده ای شاید فکر کنند ما برای حمایت از بشار اسد می جنگیم، در صورتی که اینگونه نیست، ما برای دفاع از هویت اسلامی خود می جنگیم.

وی گفت: مردم در مشکلات معیشتی هستند؛ فارغ التحصیلان بیکار بسیاری داریم که باید به وعده ها عمل کنیم.

منتخب لیست امید با بیان اینکه نیاییم به خاطر یک دستمال قیصریه ای را به آتش بکشیم، افزود: راضی نباشیم حزب و جناح ما در صدر باشد اما آرمان یک ملت روی زمین بماند.

*حمایت ما از عارف قطعی است

کواکبیان در مصاحبه کوتاه خود با مازندنومه در خصوص آخرین وضعیت ریاست مجلس دهم اظهار داشت: ۱۵۸نماینده نامه حمایت از عارف را امضا کردند، اما به هر حال باید پذیرفت که عده ای از نمایندگان جدید در آن سوی داستان نیز زنبیل می گذارند.

وی گفت: امیدواریم طی دو روز آینده تعیین تکلیف نهایی صورت گیرد، اما حمایت ما از آقای عارف قطعی است.


  • دوشنبه 3 خرداد 1395-9:32

    مصلحت اصلاح طلبان در این است که آقای عارف اصلا به فکر ریاست مجلس نباشد


    ©2013 APG.ir