تعداد بازدید: 3384

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 26 خرداد 1395-23:12

برای سومین سال پیاپی و با جنجال دلواپسان؛

مراسم 24 خرداد آمل حاشیه ساز شد

دبیر و سخنگوی شورای اصلاح طلبان آمل: این که برخی رسانه مدعی شدند پس از سخنرانی، در جلسه پرسش و پاسخ، انتقاد از دستاوردهای دولت گذشته باعث ناتمام ماندن مراسم شد، نادرست است/ در پایان جلسه یکی از اعضای گروه های مخالف دولت سوالاتی را پرسید تا جلسه به انحراف برود، اما مراسم تمام شده بود.


 مازندنومه، سرویس سیاسی، رضاشریعتی: برای سومین سال پیاپی مراسم جشن 24 خرداد حامیان دولت تدبیر و امید در آمل با حاشیه هایی روبه رو شد.

در حالی که گروه فشار و دلواپسان آملی سال 93 سخنرانی استاندار مازندران و سال گذشته سخنرانی دکتر رحیم ابوالحسنی را ناتمام گذاشته بودند، امسال نیز تلاش کردند فضای سالن شهید رجایی آمل را متشنج کنند.

سخنران امسال اصلاح طلبان و حامیان دولت تدبیر و امید آمل، معاون پارلمانی رییس سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی کشور بود و فرماندار آمل و مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران نیز در سالن حضور داشتند.

درویش امیری در اظهارات خود در خصوص دستاوردهای دولت تدبیر و امید، محدودیت های سیاسی دولت، برجام، میراث داری دولت کنونی از مشکلات ایجاد شده توسط دولت قبل، خزانه خالی که تحویل دولت روحانی شد، پاکدست نبودن دولت قبل، سراشیبی بی اعتمادی جهانیان به خاطر عملکرد دولت احمدی نژاد، حجم گسترده بیکاری در کشور و... سخن گفت.

محسن نورانی -دبیر و سخنگوی شورای اصلاح طلبان آمل- پس از مراسم امشب به مازندنومه گفت: با وجود آن که گفته می شود سومین جشن پیروزی دولت تدبیر و امید در آمل نیمه تمام مانده، این موضوع صحت ندارد.

وی افزود: مراسم بزرگداشت سومین سال پیروزی دولت تدبیر و امید در سالن شهید رجایی آمل، با سخنرانی اسدالله درویش امیری -معاون پارلمانی رییس سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی کشور- و با حضور جمعی از حامیان دولت در این شهرستان برگزار شد.

نورانی ادامه داد: در پایان جلسه یکی از اعضای گروه های مخالف دولت سوالاتی را پرسید تا جلسه به انحراف برود، اما مراسم تمام شده بود.

سخنگوی اصلاح طلبان آمل تاکید کرد: این که برخی رسانه مدعی شدند پس از سخنرانی، در جلسه پرسش و پاسخ، انتقاد از دستاوردهای دولت گذشته باعث ناتمام ماندن مراسم شد، نادرست است و جلسه به طور کامل برگزار شد.

گفتنی است تلاش خبرنگار مازندنومه برای ارتباط با فرماندار آمل که از نزدیک شاهد حادثه بود، به دلیل پاسخ ندادن منفرد به تلفن اش، بی نتیجه ماند.

خاطرنشان می کنیم مراسم سالگشت 24 خرداد مرکز استان مازندران با سخنرانی صادق زیباکلام، ساعت 17:30 شنبه آینده در سالن هلال احمر مازندران برگزار می شود.

 


  • پنجشنبه 27 خرداد 1395-14:15

    اقاي صادقي اين مطالب براي مردم آب و نون نميشه...دنبال گزارش كار دستگاههاي اجرايي باشين.و ببينين ادارات رو داغون كردند ..پيگيري اين موضوعات و اصلاح آن ميتونه مردم رو اميدوار كنه به دولت تدبير برادر

    • خواننده هر روزهپاسخ به این دیدگاه 3 1
      پنجشنبه 27 خرداد 1395-15:8

      هر چی سرجای خودش آقای محترم. خبر سیاسی یه طرف و گزارش اقتصادی و بقول اب و نون یه طرف. رسانه که فقط خبر نون مردم رو نمی زنه. خبر کتاب و موسیقی و حاشیه هم داره. چند تا خبر برو پایین تر گزارش نون مردم هم هست اینجا.


©2013 APG.ir