تعداد بازدید: 2733

توصیه به دیگران 0

چهارشنبه 2 تير 1395-10:6

رییس شورای شهر قائم شهر:

حجازی نتوانست حواشی خارج از مجموعه شهرداری را کنترل کند

سعید میرزایی: در خصوص حجازی حرف هایی دارم، او نتوانست حواشی خارج از مجموعه شهرداری را کنترل کند اما رحیمی پتانسیلش را دارد/ گزینه های دیگری نظیر صالح زاده و دو گزینه دیگر نیز مطرح شدند که شانسی نداشتند و در نهایت رحیمی انتخاب شد.


 مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، رضاشریعتی: از زمان بازنشستگی علی حجازی -زمان زیادی سپری نشد که سرپرست شهرداری با رای 11 تن از اعضای شورای شهر قائم شهر، شهردار این شهر 300 هزار نفری شد.

انتخاب شهردار در برخی شهرهای استان چند ماهه می شود و اعضای شورا نمی توانند بر سر گزینه مناسبی به توافق برسند، در قائم شهر اما چنین نشد. البته اعضای شورای شهر قائم شهر برای یافتن رضارحیمی -شهردار کنونی- خیلی دچار دردسر نشدند، چه او پیش تر معاونت اداری مالی شهرداری و ذیحساب، مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قائم شهر، ریاست شورای کارگری، مدیر روابط عمومی و مدیر اداری و کارگزینی همین مجموعه را بر عهده داشت و حالا شهردار شده است.

چند روز پس از این انتخاب، در حالی که شهر را بنرهای تبریک رضا رحیمی فراگرفته است، به سراغ رییس شورای شهر قائم شهر رفتیم و این سئوال های کوتاه را از سعید میرزایی پرسیدیم:

مازندنومه: سلام اقای میرزایی. بفرمایید چه شد که رحیمی شهردار قائمشهر شد؟ گزینه بهتری نداشتید یا نخواستید دچار زحمت شوید؟

 رحیمی فرزند شهرداری قائم شهر است، بیست سال سابقه دارد و در این بیست سال رزومه هم دارد.

مازندنومه: غیر از سوابقی که در شهردرای داشته، چه ویژگی خاصی در آقای رحیمی دیدید که به دنبال ایشان رفتید؟

رحیمی سابقه معاونت دارد و از نظر پتانسیل و کاریزما دارای ظرفیت بالایی و گزینه مناسبی است.

مازندنومه: اما  برخی نظر دیگری دارند؛ با وجود پیشینه حجازی در شهرداری ساری و سازمان همیاری ها نتوانست عملکرد چندان درخشانی داشته باشند، شهردار جدید که جوان تر به نظر می رسد. یادمان باشد که شورا یک بار از سید جعفر حسینی را از دل شهرداری به عنوان شهردار انتخاب کرد که خیلی زود هم تغییرش داد.

در خصوص حجازی و حسینی حرف هایی دارم، آنها نتوانستند حواشی خارج از مجموعه شهرداری را کنترل کنند اما رحیمی پتانسیلش را دارد.

مازندنومه: گزینه های دیگری هم داشتید؟

گزینه های دیگری نظیر صالح زاده شهردار اسبق و دو گزینه دیگر نیز مطرح شدند که شانسی نداشتند، در نهایت رحیمی انتخاب شد

 


  • پنجشنبه 3 تير 1395-8:16

    چرخش صدوهشتاد درجه اي ميرزايي پاس ازچندماه !!؟؟
    آقاي ميرزايي چه شد!!
    هنگاميكه حكم بازنشستگي شهردارخجازي را سازمان بازنشستگي وشهرداري ساري صادركرد جانانه ازحجازي دفاع ميكردي وجتي درسايتها ورسانه ها باتيتر درشت به عبوري حمله كردي!~!چطور شد حجازي را اونطور اخراج كردي!!!


    ©2013 APG.ir