تعداد بازدید: 3109

توصیه به دیگران 0

يکشنبه 7 شهريور 1395-2:18

نماینده ساری و میاندورود در مجلس:

در چند برنامه تابستان شاد شرکت کردم/ اتاق فکر خوبی دارد

محمد دامادی: در جریان طرح خوب تابستان شاد ساری هستم و در برخی برنامه های آن شرکت کردم./ متاسفانه در سال‌های گذشته برخی‌ها به سمت محو کردن سینما رفتند، به‌ همین دلیل رونق دو سال اخیر هنوز باورپذیر نیست.


مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، رضا شریعتی: محمد دامادی - نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی- در چند برنامه تابستان شاد ساری که زیر نظر فرمانداری مرکز استان مازندران برگزار می شود، شرکت کرد.  گفتگویی کوتاه با این عضو کمیسیون عمران مجلس کردیم.

*تابستان شاد طرح خوبی است

در جریان طرح خوب تابستان شاد ساری هستم و در برخی برنامه های آن شرکت کردم. این طرح با برگزاری مسابقاتی نظیر رالی خانوادگی، اسکیت، پرواز بادبادک ها، مراسم شهدای غواص و مانند این ها تمام اقشار جامعه را درگیر کرده است.

به نظرم تابستان شاد، ایده و اتاق فکر  بروزی دارد و طرح بسیار مثبتی در جهت پر کردن اوقات فراغت است که از تدابیر بسیار خوب مجموعه فرمانداری برای پر کردن اوقات فراغت خانواده ها به شمار می رود.

*در سینما و تئاتر مشکل داریم

ما در بخش سینما و تئاتر ظرفیت های خوبی داریم. پیشنهاد می کنم از این ظرفیت در مجموعه برنامه های تابستان شاد بهره گیری شود. متاسفانه برای سینما و تئاتر اعتبارات خوبی در نظر گرفته نشده است و در این بخش دچار مشکل هستیم.

استعدادهای خوبی نظیر اصغر فرهادی یا شهاب حسینی در جشنواره های بین المللی رتبه کسب می کنند. متاسفانه در سال‌های گذشته برخی‌ها به سمت محو کردن سینما رفتند، به‌ همین دلیل رونق دو سال اخیر هنوز باورپذیر نیست.

ما به تئاتر از جمله تئاتر خیابانی و برگزاری جشنواره در این بخش هم کم توجه ایم که جا دارد در تابستان شاد به آن پرداخته شود.

*این گفتگو در شماره ششم ویژه نامه تابستان شاد ساری منتشر شد.

**برای دانلود ویژه نامه 4 صفحه ای تابستان شاد اینجا را کلیک کنید.


  • به قول تو من عملی کهنه کارپاسخ به این دیدگاه
    شنبه 13 شهريور 1395-8:23

    به عمل کار براید به سخندانی نیست
    بله ما هم در هر برنامه در ساری شما را با یک کت و شلوار تازه پیراهن جدید اصلاح جدید موی سر و کفش گران ایتالیایی دیده ایم
    پسر دمادی مرحوم هروقت از خانه بیرون می آید سرو وضع و ماشین و ساعت و تلفن همراه 350 میلیون تومان خرج است که دارد نقدا جابجا می شود .
    آقای نماینده شما از طرف مردمی نماینده شده ای که در چهاردانگه اش هنوز پهن اسب و گاو را در کوچه و خیابان رها می کنند چون زباله دانی شهری ها هستند از طرف مردمی نماینده شده ای که بیکارند و به نان شب محتاج کمی شرمنده باش برای رای جمع کردن دست به هر کاری نزن . تو برای سینما و ادبیات هیچ کاری نکردی این را من که دستی در تئاتر دارم می دانم در این شهر فقط عبوری وارد مسائل هنرمندان شد و البته از سوی شما خیلی هم ضربه خورد خدا از ظالمین نگذرد . اگر این استاندار از همان اول مورد مخالفت شما بود امروز بعد از 4 سال کاسه چه کنم دست نمی گرفتیم . مردم دیگر بهت اعتماد ندارند اگر در 3 جا تو را گرم گرفتند و می گیرند نیاز دارند فکر می کنند تو برایشان ممکن است از نظر مالی کاری بکنی . والسلام

    • چهارشنبه 10 شهريور 1395-1:51

      خوب به هم نون قرض میدن ایشون و اقای فرماندار


      ©2013 APG.ir