تعداد بازدید: 2881

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 17 شهريور 1395-22:19

مدیرعامل بانک قوامین کشور در ساری گفت:

کسانی که به نظام بانکی انتقاد می کنند، خودشان مبرا نیستند

غلام‌حسن تقی نتاج: کسانی که به نظام بانکی انتقاد دارند نباید خود را مبرا از این انتقاد بدانند/ زمان مفید کاری 20 دقیقه ای که در کشور مطرح می شود نوعی بی انصافی در حق سیستم بانکی است.


مازندنومه؛ سرویس اقتصادی، کلثوم فلاحی: آیین تودیع و معارفه مدیران شعب بانک قوامین مازندران صبح روز چهارشنبه 17 شهریورماه در مجتمع تفریحی نیروی انتظامی مازندران برگزار شد.

مدیرعامل بانک قوامین در این مراسم اظهار کرد: نیازمند تلاش بیشتر برای جدا کردن اقتصاد کشور از بخش دولتی هستیم و تا این اتفاق نیفتد وابستگی به نفت را شاهد خواهیم بود.

غلام‌حسن تقی نتاج با بیان اینکه کسانی که به نظام بانکی انتقاد دارند نباید خود را مبرا از این انتقاد بدانند، افزود: بخش ارزی و سیاستگذاری مالی کشور هم مشکلات خاص خود را دارد.

وی با اشاره به اینکه زمان مفید کاری 20 دقیقه ای که در کشور مطرح می شود نوعی بی انصافی در حق سیستم بانکی است، گفت: فعالان این عرصه، جهادگرانه کار می کنند.

این مسئول با بیان اینکه سال هاست مشکلات نظام بانکی، ابزاری برای فرافکنی مشکلات سایر بخش های کشور به ویژه در حوزه اقتصاد است، تصریح کرد: در دهه 60 قرار بود قانون بانکداری بدون ربا، پس از 5 سال اجرا، بازنگری شود اما همچنان با همان قانون کار می کنیم که نیاز است مجلس در این زمینه تصمیم بهتری اتخاذ کند.

تقی‌نتاج با اشاره به اینکه معوقات نظام بانکی از ضربه های جدی است که نظام اقتصادی کشور را تهدید می کند، ادامه داد: می توانیم از بازتولید این مشکلات و بروز معوقات پیشگیری کنیم.

گفتنی ست در این مراسم محمودرضا رنجبر، جایگزین علی خلیلی شد و در منصب مدیرشعب بانک قوامین مازندران قرار گرفت.


  • پنجشنبه 18 شهريور 1395-20:49

    اصلا چرا نیروی انتظامی یا بنیاد شهید یا پست یا .....باید کار پولی انجام دهند ؟ درآنصورت بانک ها هم باید کار انتظامی و پستی و .... انجام دهند

    • پنجشنبه 18 شهريور 1395-20:46

      جالب استکه مسئولین همه دستگاهها کار کارکنان را جهادگرانه می خوانند/ اما کیفیت کار در تمام دستگاهها بسیار پائین است / تازه کارکنان بانکها از جمله کارکنانی هستند که تقریبا از حقوق مکفی و مزایای بالا نسبت به اغلب کارکنان دولت برخوردارند وای به حال کارکنان آموزش و پرورش ، جامعه پرستاران ، کارگران فصلی و...


      ©2013 APG.ir