تعداد بازدید: 3532

توصیه به دیگران 0

چهارشنبه 31 شهريور 1395-11:39

محمد دامادی در بازدید از صندوق بیمه روستائیان، کشاورزان و عشایر مازندران:

مشتری مداری در راس برنامه های این مدیریت قرار گیرد

نماینده ساری در مجلس: بیمه روستاییان و عشایر فرصت خوبی برای ارتقا و افزایش امید به زندگی است و مشتری مداری باید در راس برنامه های این مدیریت قرار گیرد.


مازندنومه، سرویس اجتماعی: در نشست مشترک محمددامادی -نماینده ساری و میاندورود در مجلس- و علی قمی اویلی -مدیر صندوق بیمه روستائیان، کشاورزان و عشایر استان مازندران- بر ضرورت حمایت و ترویج بینه کشاورزان روستاییان و عشایر تاکید شد.

 دامادی ضمن بازدید از مدیریت بیمه روستاییان و کشاورزان استان و بخش های زیر مجموعه، خاطر نشان کرد: بیمه روستاییان و عشایر فرصت خوبی برای ارتقا و افزایش امید به زندگی است و مشتری مداری باید در راس برنامه های این مدیریت قرار گیرد.

وی ادامه داد: عدالت فقط در سخن و بیان نیست و باید با رفتار خود به آن جامه عمل بپوشانیم و گسترش بیمه روستاییان و کشاورزان می تواند یکی از مهمترین مصادیق بارز آن باشد که به کرامت انسانی می انجامد.

در ادامه قمی اویلی تصریح کرد: تجمع حدود 60 هزار پرونده، صدور حدود 10 هزار کارت شناسایی، ارتقای ضریب نفود بیمه استان از 54 هزار نفر در پایان سال93
به حدود 63 هزار نفر در حال حاضر بخشی از فعالیت های ما بوده است.

وی افزود: برگزاری حدود60 جلسه ستاد توسعه شهرستانی و 3 جلسه استانی، برگزاری همایش ها متعدد کشوری و منطقه ای و تلاش حداکثری برای افزایش صریح نفود اجرای طرح سبا هم از اقدامات مهم این مدیریت در یک سال گذشته بوده اسست.

در پایان این نشست کارشناسان هر بخش نیز به ارایه گزارش پرداختند.



    ©2013 APG.ir