تعداد بازدید: 3046

توصیه به دیگران 0

دوشنبه 15 آذر 1395-9:32

30 آذرماه

مناظره الله کرم و اعلمی در دانشگاه مازندران برگزار می شود

30 آذرماه مناظره ای بین دو چهره اصلاح طلب و اصولگرا در دانشگاه مازندران برگزار می شود. حسین الله کرم دبیر جریان حزب الله است. اکبر اعلمی نیز از نویسندگان روزنامه سلام و نماینده اسبق مجلس بوده است.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، حامد رهی: روز دانشجو بهانه ای شده تا بعد از مدت ها دانشگاه های کشور از رخوت به درآیند و این روزها برنامه های مناظره و سخنرانی های مختلفی در دانشگاه ها در حال برگزاری است.

در مازندران همه منتظر بودند در دانشگاه مازندران چه روی خواهد داد، جایی که سال های گذشته بارها سخنرانی روز دانشجو حاشیه ساز شد. خبرها حاکی است مسئولان این دانشگاه تصمیم گرفته اند چند روزی از مراسم روز دانشجو و حاشیه های آن سپری شود، آن گاه به برگزاری یک برنامه مجوز دهند.

اگر اتفاقی نیفتد، دو چهره سرشناس جریان های موسوم به اصلاح طلب و اصول گرا، ۳۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت 13 در دانشگاه مازندران به مناظره خواهند پرداخت.

به گفته ی امین‌ کوزه گر -دبیر انجمن ایران اسلامی دانشگاه مازندران- در این مناظره حسین الله کرم -دبیر جریان حزب الله- و اکبر اعلمی -نماینده اسبق مجلس و نویسنده روزنامه سلام- به مناظره می پردازند.

وی اضافه کرده که «آرمان های انقلاب، قانون اساسی و واقعیت ها» موضوع این مناظره است.

اما تا پیش از مناظره، یک سخنرانی به همراه پرسش و پاسخ نیز در دانشگاه مازندران برگزار می شود.

علی نجفی -نماینده مردم بابل و عضو فراکسون امید- بیستم آذرماه از ساعت 13 تا 15 در دانشگاه مازندران در مورد برجام سخنرانی کرده، به پرسش های دانشجوها پاسخ می دهد.

یاد آور می شویم هر دو برنامه در سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم انسانی دانشگاه مازندران و ‌با حمایت معاونت فرهنگی این دانشگاه برگزار می شود.


  • پنجشنبه 25 آذر 1395-14:36

    اقاي دكتر اعلمي افتخار اذربايجان هست .8043

    • دوشنبه 15 آذر 1395-17:42

      منتظر افشاگري حاج حسين هستيم

      • دوشنبه 15 آذر 1395-17:41

        ميخواد ماله كشي كنه ..دوستان همين تيم ناظريف و همين ديپلماتهاي خوش خيال گند زدند به صنعت هسته اي و مملكت ..حخخخخخخخخخخ

        • دوشنبه 15 آذر 1395-17:38

          الله کرم که این روزها پست تو اینستا میزاره بعد حذف می کنه! دروغگوها!


          ©2013 APG.ir