تعداد بازدید: 2772

توصیه به دیگران 0

پنجشنبه 25 آذر 1395-11:47

نماینده ساری و میاندورود:

در هیچ عزلی دخالت نکردم/ از رد صلاحیت شدگان غیرقانونی انتخابات شوراها دفاع می کنم

علی اصغر یوسف نژاد: در خصوص مشکلات برف با وزرای مختلف جلساتی داشتیم که منتظریم نتیجه آن را در عمل ببینیم/ ساری و میاندورود یکپارچه است و شکاف ایجاد کردن بی معناست/ در هیچ عزلی دخالت نکردم در نصب هم اگر نظری از ما خواسته شود، کلیات را بیان می کنیم/ در انتخابات شوراها از حقوق افرادی که به صورت غیرقانونی رد صلاحیت می شوند، دفاع می کنم.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، محمداسماعیل بخشی سورکی: ارسطوقادری- فرماندار میاندورود-صبح امروز در مراسم شورای اداری و تودیع و معارفه شهردار سورک با اشاره به آماده سازی بسترها برای استقرار وحدت در جامعه اظهار داشت: اگر تریبونی در اختیار است باید به این نکته توجه داشت، نه اینکه انتقاد نکرد، بلکه باید تلاش کرد تا مانع رواج ناامیدی بین مردم شد.

قادری با بیان اینکه امروز با نام دین علیه دین توطئه می کنند، گفت: داعش و تکفیری ها دست پروده تفکرات نادرست و اعتقادات غلطی است که بلای جان دنیای اسلام شده اند.

وی  در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه شهر متعلق به همه است، افزود: نمادِ شهر، عملکردِ شهرداری است، اما باید در این راه همراهی و همکاری کرد.

فرماندار میاندورود گفت: عمر مسئولیت ها کوتاه است و باید در این راه خادم‌ مردم بود.

وی در بخش پایانی سخنان خود با  انتقاد از عملکرد راهداری و حمل و نقل جاده ای اظهار داشت: در هفته دولت  با حضور معاون عمرانی استاندار وعده یکماهه برای اتمام‌ پروژه  دوربرگردان دادند اما هنوز به پایان رسیده است. پیگیری های متعددی صورت گرفت و قول دادند که دور برگردان دوم را هم تا قبل از عید تمام کنند اما هنوز نقشه اجرایی ان را تحویل پیمانکار ندادند.

وی همچنین با انتقاد از عملکرد سازمان صنعت، معدن و تجارت شهرستان ابراز داشت: هیچ توفیقی در بخش صنعت و معدن نداشتیم و نیاز است که مسئولان استانی با حضور در واحدهای صنعتی رافع مشکلات باشند.

علی اکبر قاسم زاده-رئیس شورای شهر سورک- نیز با انتقاد از به پایان نرسیدن دوربرگردان شهر سورک گفت: سورک در موضوع مالیات بر ارزش افزوده با توجه به استقرار صنایع و کارخانه های متعدد، مظلوم‌ واقع شده است.

*در هیچ عزلی دخالت نکردم

علی اصغر یوسف نژاد- عضو هئت رئیسه و نماینده مردم ساری و میاندورد- هم در این جلسه اظهار داشت: ضیغ مالی و خشکسالی اعتباری در تمام‌مراکز دولتی وجود دارد و امیدواریم که نظرات رهبری در موضوع اقتصاد مقاومتی عملیاتی شود.

وی با بیان اینکه مشکلات دستگاه های دولتی و اداری را درک می کنیم، افزود: در خصوص مشکلات برف با وزرای مختلف جلساتی داشتیم که منتظریم نتیجه آن را در عمل ببینیم.

یوسف نژاد به موقعیت ویژه شهرستان در استان اشاره کرد و گفت: مسایل در شورای اداری مطرح شود و بنده به همراه همکار دیگرم آقای دامادی آمادگی داریم کارها را پیگیری کنیم.

وی گفت: استان مازندران به عنوان یک کلانشهر باید دیده شود؛ بنابر این ساری و میاندورود هم یکپارچه است و شکاف ایجاد کردن بی معناست، چرا که سیستم اداری ما در مرکز استان پاسخگوی این نیست که بتواند به ۴۰۰ روستا خدمات دهد.

 عضو هیآت رئیسه مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: جابجایی مسئولیت ها در نظام اسلامی طبیعی است و ما امیدواریم همه عزیزان از فرصتی که در اختیارشان قرار داده می شود، بهره لازم را ببرند.

وی با اشاره به تصویب کلیت طرح دهیاری ها در مجلس اظهار داشت: در کمیسیون های مربوط چکش کاری ها در حال انجام است.

 یوسف نژاد با بیان اینکه در موادی از بودجه سال۹۶ تغییراتی انجام شده است که از نظر مالی به نفع شوراها و شهرداری های کوچک است، افزود: بنده در هیچ عزلی دخالت نکردم در نصب هم اگر نظری از ما خواسته شود، کلیات را بیان می کنیم.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات شوراهای اسلامی روستا و شهر اظهار داشت: پیشنهاد می کنم در بحث نظارت ها موضوع با دید بازتری بررسی و امیدوارم  نتیجه برای مشارکت حداکثری فراهم شود. بنده از حقوق افرادی که به صورت غیرقانونی رد صلاحیت می شوند، دفاع می کنم.

یوسف نژاد با اشاره به مذاکرات انجام شده با وزرا گفت: کمیسیون تلفیق مجلس برای ورزش ۱۳۵۰میلیارد تومان از محل اعتبارات قطعی در نظر گرفته است که باید هر سال سال تحقق یابد.



*عمر فعالیت شهرداران در کشور به زیر دو سال رسیده است

فرهاد عسگری-مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای اسلامی مازندران- هم با بیان اینکه شهرداری محل خدمات شهری و حرف و حدیث هاست، افزود: سرانه هر فرد در مجموعه شهری  مطابق آمار وزارت کشور تعریف شده است .

وی گفت: ۶/۵ میلیارد تومان بودجه سال ۹۵ شهرداری سورک است که سرانه هر فرد ۷۰۰ تومان و از میانگین سرانه دو میلیون تومانی جهانی کمتر است.

عسگری با تشکر از عملکرد شهرداری ساری گفت: سرانه هر شهروند در ساری دو میلیون و ۷۵۰ تومان  است که جزو شهرهای با رتبه برتر کشور است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شهرداری های زیادی در استان وجود دارد که بیشتر اعتبارات آن از محل ارزش افزوده تامین می شود، گفت: متاسفانه سورک در این زمینه‌ علی رغم حضور کارخانه ها و شرکت های برتر، محروم مانده است.

این مسئول به تعامل و اتفاق نظر اعضای شورای شهر با شهرداری ها اشاره کرد و گفت: همه موافقان و مخالفان باید تلاش کنند تا شهردار بتواند خدمات خوبی به مردم ارائه دهند.

عسگری با بیان اینکه عمر فعالیت شهرداران در کشور به زیر دو سال رسیده است، افزود: این نشان می دهد که کرسی ریاست شهرداران بر مراکز مدیریت شهری متزلزل است.

گفتنی است در این مراسم عیسی ولی زاده تودیع و ابوالفضل سبک روح به عنوان شهردار سورک انتخاب شد.


  • شنبه 27 آذر 1395-19:21

    دقیقا اقای دکتر در عزل و نصب دخالتی ندارند ولی مسول کمیته فرهنگیان ستاد دکتر خانم افتخار ریاست اداره ناحیه نا ءل شدند

    • يکشنبه 28 آذر 1395-10:41

      تا جایی که ما می دانیم علی اصغریوسف نژاد دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس مهندسی صنایع هستند.ایشان دکتری ندارند .لطفا به ایشان دکتری نگویید.مثل جریان کردان نشود.

    • شنبه 27 آذر 1395-8:44

      من فکر می کنم یوسف نژاد دوست داره همه کاندیدا تأئید بشوند خب اینگونه است که افراد ناسالم براحتی به عضویت شوراها درمی آیند چون رقابت ناسالم دارند حالا فکر کنید فردا این افراد قرار از ما دفاع کنند چه شود ؟!!! الانشم هستند وضعیت همینه به غیر از چند نفر محدود الباقی در حد شورای محلات هم نیستند که برسه به شهر حالا نماینده مردم دنبال چی هست ؟

      • شنبه 27 آذر 1395-8:42

        آقای نماینده آیا شما هزینه های میلیاردی برای تیم والیبال شهرداری رو به قیمت نادیده گرفتن حق و حقوق کارگران تأئید می کنید ؟

        • شنبه 27 آذر 1395-8:19

          آقای یوسف نژاد به مردم واقعیت را بگوئید پشت پرده لغو مراسم یکی از مدیران باتجربه شهرداری در دخانیات مازندران ، شیطنت چه کسی بود ؟

          • پنجشنبه 25 آذر 1395-14:48

            اقاي دكتر تو عزل و نصب شركت نكردن نشانه ي خنثي بودن شماست.چرا مديران ضعيف رو بركنار نميكني؟؟

            • توفیقی از ساریپاسخ به این دیدگاه 4 0
              يکشنبه 28 آذر 1395-8:39

              با حمایت سفت و سخت همین آقای یوسف نژاد نماینده فعلی ساری است که معاون صادق موحدمنش طرفدار جلیلی و رییس سابق دانشگاه پیام نور مازندران در دولت احمدی نژاد به سمت سرپرستی دانشگاه پیام نور مازندران در این دولت منصوب شد و در زمان همین آقای یوسف نژادبود که موحدمنش با نداشتن مدرک دکتری به عنوان رییس دانشگاه پیام نور مازندران انتخاب شد.اتفاقا یوسف نژاد صداقت ندارد و با زیکزاک زدن می خواهد عده ای از مدیران ضعیف در اطرافش حلقه زنند.ایشان اگر راست می گویند چرا نسبت به تغییر دو رییس دانشگاه ضعیف و ناهمسو با سیاست ها وبرنامه های دولت (دکتر بهمنیار در دانشگاه علوم کشاورزی و دکتر دیوسالار در دانشگاه پیام نور مازندران )مقاومت می کنند؟آقای یویف نژاد اندکی صادق و شفاف باشید.ایشان می خواهند همواره نماینده باشند. چرا از نقد رفتارش نگران است؟


            ©2013 APG.ir