تعداد بازدید: 2588

توصیه به دیگران 0

پنجشنبه 25 آذر 1395-12:28

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران در بابلسر:

دولت روحانی مظلوم ترین دولت تاریخ انقلاب است

جعفر قمی: دولت تدبیر و امید مظلوم ترین دولت تاریخ انقلاب ایران و حجم تخریب و سنگ اندازی ها برای این دولت بی سابقه است/ مازندران اگر مثل قالب یخ، تکه تکه شود، دیگر آن معنای تمدن تبرستان را نخواهد داشت.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، حامد رهی: مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بابلسر در سالن اجتماعات متل بانک ملی با بیان این مطلب که دولت تدبیر و امید مظلوم ترین دولت تاریخ انقلاب ایران است، افزود: حجم تخریب و سنگ اندازی ها برای این دولت بی سابقه است .

جعفر قمی که در جمع مسئولان و روسای ادارات شهرستان بابلسر سخن می گفت، افزود: نتیجه انتخابات سال 92 روی کار آمدن یک دولت مقتدر و متکی بر قانون و قانون مداری بود.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران با اشاره به نقض برجام از سوی آمریکایی ها گفت: دولت تدبیر و امید هیچ کاری را بدون اجازه ی مقام معظم رهبری انجام نمی دهد و نخواهد داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حرف و حدیث ها راجع به یکپارچگی مازندران گفت: مازندران اگر مثل قالب یخ، تکه تکه شود، دیگر آن معنای تمدن تبرستان را نخواهد داشت.



 قمی در همین بخش از سخنان خود با تأکید بر مسئله وحدت در استان به نقش آفرینی ها و تلاش‌های استاندار مازندران اشاره کرد و گفت: استاندار تاکید ویژه ای بر وحدت و یکپارچگی استان دارند.

بحران اخیر برف در مازندران یکی دیگر از بخشهای سخنان این مسئول بود که بیان داشت: این بحران به این خاطر بی سابقه بود که کل استان را مورد خسارت قرار داد.



یاد آور می شویم در این جلسه ولی الله نانواکناری نماینده مردم‌بابلسر، سیدعلی اسد فرماندار، حسین زاده رییس شورای شهر، رنجبر شهردار و جمع زیادی از مدیران بابلسر حضور داشتند.





  • پنجشنبه 25 آذر 1395-23:20

    سلام ازین سخنان بیهوده خسته شدیم.خواهان استاندار خوشتیپ و جوان چون دکتر صفایی یا اسفندیار عشوری و عبوری هستیم

    • پنجشنبه 25 آذر 1395-13:8

      قمی دمت گرم

      • میلاد خضراییپاسخ به این دیدگاه
        يکشنبه 28 آذر 1395-13:30

        جناب آقای دکتر روحانی عزیز ظاهرا ناخواسته مقدمات چنین ظلمی رو نسبت به ملت مظلوم ایران تدارک دیدند. در حوزه ی مذاکرات هسته ای به رغم هشدارهای جدی رهبری ایشون باز هم تاکید داشتند که حتما با طرف های غربی و آمریکایی مذاکره کنند. نتیجه اش این شد که خسارت های سنگینی به حیثیت ملت ایران وارد شد حسن روحانی عزیز دیگه باید چه کار می کرد تا مصداق مظلومترین رئیس جمهور رو بهش اطلاق نکنند

      • پنجشنبه 25 آذر 1395-13:0

        جالب بود .بعد از اينكه خندوانه تموم شد تازه با .......اين آقا خنديديم.خخخخخخخخخمم


        ©2013 APG.ir