تعداد بازدید: 4493

توصیه به دیگران 0

يکشنبه 19 دی 1395-8:49

فرزند استاد احمد محسن پور خبر داد:

یادمان استاد محسن پور در ساری برگزار می شود

آرش محسن پور: نخستین یادمان استاد احمد محسن پور پنجشنبه 23 دی ماه در سالن سید رسول حسینی برگزار می شود و ورود برای عموم افراد، آزاد است/ حسین علیزاده، علی اکبرشکارچی و محمدرضا درویشی از سخنرانان این مراسم هستند/ گروه موسیقی لیان از بوشهر به سرپرستی محسن شریفیان و گروه شواش در این مراسم موسیقی اجرا می کنند.


 مازندنومه؛ سرویس فرهنگی و هنری، کلثوم فلاحی: آرش محسن پور در گفت و گو با مازندنومه اظهار داشت: یادمان زنده یاد احمد محسن پور به مناسبت نخستین سالگرد درگذشت این هنرمند و چهارمین دهه فعالیت فرهنگ‌خانه مازندران برگزار می شود.

فرزند استاد احمد محسن پور با بیان اینکه حسین علیزاده، علی اکبرشکارچی و محمدرضا درویشی از سخنرانان این مراسم هستند، افزود: اجرای موسیقی توسط گروه شواش به خوانندگی استاد خوشرو، نورالله علیزاده، محمدابراهیم عالمی و حسین علمباز از برنامه های یادمان استاد محسن پور است.

وی با بیان اینکه گروه موسیقی لیان از بوشهر به سرپرستی محسن شریفیان در این برنامه به اجرای موسیقی می پردازد، گفت: اجرای مربیان فرهنگ‌خانه و خنیاگران از خراسانی، آذربایجانی، کرمانج و ترکمن از دیگر برنامه های نخستین سالگرد درگذشت استاد محسن پور است.

محسن پور خاطرنشان کرد: در بخش دیگری از نخستین یادمان استاد احمد محسن پور، کار جدید گروه شواش با نام امیر و گوهر رونمایی می شود.

وی با بیان اینکه نخستین یادمان استاد محسن پور پنجشنبه 23 دی ماه ساعت 15:30 در سالن سید رسول حسینی برگزار می شود و ورود برای عموم افراد، آزاد است، گفت: این مراسم به همت فرهنگ‌خانه مازندران برگزار می شود.

 


  • يکشنبه 19 دی 1395-16:44

    آفرین برهمت فرهنگ‌خانه مازندران ،یاد آن عزیز گرامی باد .


    ©2013 APG.ir