تعداد بازدید: 2618

توصیه به دیگران 0

چهارشنبه 20 بهمن 1395-12:18

مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور مازندران:

مسابقات دانشجویان دختر پیام نور کشور در ساری برگزار می شود

مسابقات فرهنگی-ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه پیام نور سراسر کشور با شعار"ورزش، نشاط، تندرستی" از 24 تا30بهمن به میزبانی دانشگاه پیام نور مازندران برگزار می شود.


مازندنومه، سرویس اجتماعی: مسابقات فرهنگی-ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه پیام نور سراسر کشور با شعار"ورزش، نشاط، تندرستی" از 24 تا30بهمن به میزبانی دانشگاه پیام نور مازندران در ساری برگزار می شود.


حسین برزگر ولیک چالی -مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور مازندران و مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی این دوره ازمسابقات- با اعلام این خبر افزود: در این دوره مسابقات بالغ بر1100دانشجوی دختر ورزشکار در هفت رشته به مدت هفت روز به رقابت می پردازند.

وی گفت: این مسابقات با هدف تقویت ورزش قهرمانی و ارتقای روحیه نشاط، شادابی و طراوت در بین دانشجویان برگزار می شود.

برزگر ولیک چالی  افزود: دانشجویان دختر دانشگاه پیام نور سراسر کشور در رشته های فوتسال، ووشو، والیبال، بسکتبال 3به3، تکواندو، شنا و کاراته مسابقه می دهند.

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی این دوره ازمسابقات تصریح کرد: آیین افتتاحیه این مسابقات روز25بهمن ساعت 19در سالن سید رسول حسینی ساری برگزار می شود.

وی ازتشکیل ستاد خبری این مسابقات با مشارکت و همکاری صداوسیمای مرکز مازندران، خبرگزاری ها، روزنامه ها و پایگاه های خبری استان خبرداد.

به گفته برزگر به دلیل توانمندی های ورزشی و آمادگی بالای مازندران ازحیث برخورداری از تجارب مدیریتی و قطبیت ورزش مازندران در سطح کشور، میزبانی این مسابقات به دانشگاه پیام نور مازندران محول شده است.

وی همچنین از اهتمام و حمایت و پشتیبانی مسولان و مدیران دستگاههای اجرایی استان و سایر نهادهای دست اندرکار در برگزاری مسابقات قدردانی کرد.

 



    ©2013 APG.ir