تعداد بازدید: 2564

توصیه به دیگران 0

پنجشنبه 21 بهمن 1395-9:33

فرماندار ساری:

با تبلیغات زودهنگام در فضای مجازی برخورد می کنیم

احمد حسین زادگان: ناجوانمردانه است که شرایط را برای مردم تبیین نکرده و گزارش های نادرست ارائه دهیم/ به کاندیداهای احتمالی توصیه می کنیم از هرگونه تبلیغات زودهنگام در فضای مجازی خودداری کنند چراکه کمیته ای برای رصد فضای مجازی تشکیل داده ایم.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، کلثوم فلاحی: احمد حسین زادگان در جلسه شورای اداری مرکز استان که در بخش رودپی برگزار شد، با اشاره به اینکه صرف نظر از سلایق سیاسی و اختلاف نظرهای موجود، باید اهداف دولت اسلامی را تبیین کنیم، گفت: کشوری هستیم که از تحریم های فلج کننده و هوشمندانه خارج شدیم و اداره کشور بعد از این تحریم ها، کار راحتی نیست.

این مسئول با تاکید بر کنترل کردن تورم توسط دولت یازدهم، تصریح کرد: دولت با ریاضت اقتصادی، تصمیم های منطقی و رونق اقتصادی اجازه افزایش تورم نداد.

حسین زادگان با اشاره به اینکه تعاملات بین المللی ما در حال برقراری است، ادامه داد: ما به این کشورها وابسته نیستیم اما در تعامل دوسویه، منافع توزیع می شود.

وی با بیان اینکه در دهه فجر باید خدمات دولت، هر آنچه که انجام شده را با راستی و درستی به اطلاع مردم برسانیم، خاطرنشان کرد: ناجوانمردانه است که شرایط را برای مردم تبیین نکرده و گزارش های نادرست ارائه دهیم.

فرماندار ساری اظهار کرد: نباید به دلیل مسائل جریانی و جناحی، ایمان مردم را متزلزل کنیم، نقدهای سازنده را بیان کرده و مردم را در جریان امور قرار دهیم.

این مسئول با بیان اینکه مظلومیت آیت الله هاشمی کمتر از مظلومیت شهید بهشتی نبود، افزود: آیت الله هاشمی در تمام مراحل انقلاب، نقش اساسی داشت و در تمام زمانی که هاشمی توسط برخی جریان های سیاسی مورد ظلم قرار گرفته بود، رهبر معظم انقلاب، مسئولیت وی در مجمع تشخیص مصلحت نظام را حفظ کردند.

حسین زادگان گفت: بسیاری از جناح های سیاسی که هاشمی را مورد ظلم قرار دادند، دیگر فرصت جبران این مسئله را ندارند.

وی با بیان اینکه اجرایی شدن پروژه ها نباید مصادره به مطلوب شود، تصریح کرد: ضمن اینکه افتتاح پروژه ها بهانه ای است تا مردم در جریان دستاوردهای انقلاب اسلامی قرار گیرند.

فرماندار ساری با اشاره به اینکه در آستانه برگزاری انتخابات قرار داریم، ادامه داد: به کاندیداهای احتمالی توصیه می کنیم از هرگونه تبلیغات زودهنگام در فضای مجازی خودداری کنند چراکه کمیته ای برای رصد فضای مجازی تشکیل داده ایم، همه ملزم به قانون باشیم و مدیران دستگاه ها هم نهایت همکاری را برای برگزاری انتخابات با ستاد انتخابات داشته باشند.


حسین زادگان با اشاره به ظرفیت فضای مجازی و لزوم بهره گیری مناسب از این فضای، گفت: یکی از اقدامات موثر دولت، افزایش پهنای باند و سرعت اینترنت بوده و لازم است این اینترنت به صورت کنترل شده در اختیار گروه های سنی قرار گیرد چراکه در کشورهای توسعه یافته هم اینترنت به شکل رها شده در اختیار گروه های سنی کودک و نوجوان قرار نمی گیرد.

وی خاطرنشان کرد: مردم باید ما را در صف های راهپیمایی ببینند اگرچه همه به این وظیفه عمل می کنیم.



*نصب دوربین پایش سرعت در محور دریا

در این نشست بخشدار رودپی اظهار کرد: تعامل خوبی بین مسئولان محلی در حوزه بخش رودپی وجود دارد و پروژه های بزرگی در حال اجرا است.

محمود محمودی با بیان اینکه بخش رودپی، نگین شهرستان ساری است، افزود: پل پنبه چوله از دغدغه های مردم منطقه بود که با اعتبار  مناسبی اجرایی شد و اعتبار از طریق مکاتبات فرماندار ساری با معاون وزیر راه و شهرسازی، به پیمانکار تزریق شد.

وی با اشاره به اینکه از قابلیت های منطقه باید برای استان استفاده کنیم، گفت: چرا که ساحل دریا، مورد استفاده مردم سراسر استان و گردشگران قرار می گیرد.

این مسئول با بیان اینکه سد لاستیکی هم در دولت تدبیر و امید اجرایی شده و از دستاوردهای دولت در منطقه است، تصریح کرد: با حجم مشکلاتی که در کشور وجود دارد اما دولت در بخش های مختلف، خدمات رسانی می کند.

محمودی با اشاره به نصب دوربین های پایش سرعت در محور دریا، ادامه داد: تعریض دوربرگردان های محور دریا هم از دیگر اقداماتی است که انجام شده است.

وی با بیان اینکه 700 میلیون تومان اعتبار به حوزه آب و آببندان های منطقه اختصاص یافته است، خاطرنشان کرد: زمین 400هکتاری منطقه که سال ها بدون استفاده باقی مانده بود اکنون با همکاری شرکت مشاور، در حال طراحی و استفاده از این زمین هستیم.

*نیازمند نگاه ویژه مسئولان به این منطقه هستیم

امام جمعه بخش رودپی در سخنانی اظهار کرد: مایه افتخار است که مردم ایران اسلامی، به این بخش سفر کرده و نعمت دریا بهره مند می شوند.

حجت الاسلام عابدی با بیان اینکه امکانات دولتی در بخش رودپی وجود دارد که مورد استفاده مردم کشور است، افزود: نیازمند نگاه ویژه مسئولان به این منطقه هستیم.

*ایجاد شهرک صنعتی دریایی در رودپی

رئیس شورای بخش رودپی شمالی در این نشست اظهار کرد: آوای تلاش گری، انقلاب محوری و توسعه نگری و خدمت رسانی فرماندار  ساری مشهود و ملموس است.

عمادی با اشاره به اینکه شوراها در شایسته سالاری مردم سالاری، نقش عمیق دارند، تصریح کرد: شوراها منشا خدمات فراوانی در توسعه شهرها و روستاها بودند.

وی با بیان اینکه مدیران از شوراها به عنوان بازوی قوی و مشاور، بهره ببرند، ادامه داد: اموز برخی مصوبات درباره کاهش قدرت  و اعضای شوراها در مجلس شورای اسلامی، نگران کننده است.

این مسئول با اشاره به کاهش جمعیت روستاها، خاطرنشان کرد: دولت عزم جدی در ماندگاری مردم در روستاها دارد.

عمادی با بیان اینکه دفتر امور روستایی در دولت تدبیر و امید به معاونت روستایی ارتقا یافته است، اظهار کرد: روستا نیازهای جدیدی دارد که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد و به افزایش جمعیت در روستاها کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه پیشنهاد می کنیم شهرک صنعتی دریایی در منطقه ایجاد شود، افزود: این شهرک صنعتی دریایی می تواند در اشتغالزایی و هم استفاده بهتر از تولیدات دریا، موثر باشد.

*خسارت باغداران آسیب دیده پرداخت شود

نماینده دهیاران بخش رودپی در سخنانی اظهار کرد: روستاهای بخش رودپی شمالی در تمام فصول سال پذیرای گردشگران هستند.

عزیززاده با اشاره به گسترش فعالیت های خانه مسافر در منطقه، افزود: نیازمند نظارت بیشتر بر فعالیت خانه مسافرها هستیم.

وی با بیان اینکه در بیش از 80 درصد از روستاهای بخش، طرح هادی انجام نشده است، گفت: آتش نشانی منطقه هم نیازمند تجهیزات، امکانات و نیروی انسانی بیشتری است.

عزیزاده با اشاره به اینکه ایجاد داروخانه شبانه روزی از نیازهای اصلی منطقه است، تصریح کرد: طرح های هادی منطقه هم نیازمند بازنگری است.

وی با تاکید بر پیگیری حقوق باغداران خسارت دیده در برف امسال است، گفت: تقاضا داریم خسارت این افراد زودتر پرداخت شود.

گفتنی است در این نشست روسای ادارات گاز، ورزش و جوانان و محیط زیست مرکز استان با اهدای لوح، قدردانی شدند.


  • پنجشنبه 21 بهمن 1395-23:11

    اقاي فرماندا ر آيا نميشد اين جلسه در سالن فرمانداري برگزار ميشد؟؟؟؟؟؟؟اون سالن لوكس رو بايستي انتخاب ميكردين؟؟البته انتظاري نيست اين دولت بي تدبير با اون بريزو بپاشهاش ......


    ©2013 APG.ir