تعداد بازدید: 2929

توصیه به دیگران 2

جمعه 6 اسفند 1395-17:28

از 5 تا 15 اسفندماه در ساری؛

بازارچه خیریه حمایت از کودکان کار وخیابانی افتتاح شد

موسس جمعیت کودکان  کار و خیابانی ساری: بازارچه می زنیم، روز اول اداره ای حکم جمع آوری می دهد، مشکل اداره اول را حل می کنیم از سوی ارگان دیگری تحت فشار قرار می گیریم، مشکل حل می شود و دوباره تکرار ماجرا.


مازندنومه؛ سرویس مهرورزان، رضا شریعتی: آرمین واحدی -موسس جمعیت کودکان  کار و خیابانی ساری- در مراسم افتتاحیه بازارچه خیریه حمایت از کودکان کار وخیابانی با بیان اینکه بازارچه از پنجم تا پانزدهم اسفندماه به مدت ده روز دائر است، گفت: تصمیم گرفته شد تا به مناسبت نوروز از سود بازارچه به نفع کودکان کار وخیابانی پوشاک و سبد کالا تهیه شود.

وی با بیان اینکه بازارچه شامل 104 غرفه است، تصریح کرد: در بازارچه از استان های زنجان، سمنان، کرمانشاه، اردبیل و همدان غرفه سوغات و هدایا در 24 غرفه دایر  کردند.

موسس جمعیت کودکان کار و خیابانی ساری با بیان اینکه تنها فضا و 8 استند شهری از سوی شهرداری به بازارچه کمک شد، تصریح کرد: تنها سه استند شهری بالا رفت و هیچ کمک دیگری به بازارچه نشد.

واحدی با بیان اینکه قرار بود هزینه داربست توسط اسپانسر تامین شود، اظهار کرد: متاسفانه دقیقه 90 اسپانسر خلف وعده کرد و از پرداخت هزینه سازه ها به دلیل مصوبه جدید دولت که معافیت مالی این گونه مسائل را حذف کرده است، سر باز زد.

موسس جمعیت کودکان کار و خیابانی ساری با بیان اینکه نیاز به حمایت داریم، گفت: ما بازارچه می زنیم روز اول اداره ای حکم جمع آوری می دهد، مشکل اداره اول را حل می کنیم از سوی ارگان دیگری تحت فشار قرار می گیریم، مشکل حل می شود و دوباره تکرار ماجرا. انتظار داریم به جای آنکه پای هم را بگیریم و زمین بزنیم دست هم را بگیریم.

واحدی همچنین گفت: بازدید از بازارچه هر روز از ساعت چهار آغاز می شود.

نکته قابل توجه در این بازارچه حضور غرفه ثبت نام اهدای عضو و موسسات خیریه است



©2013 APG.ir