تعداد بازدید: 4426

توصیه به دیگران 1

جمعه 13 اسفند 1395-13:20

با حضور طاهرنژاد، یوسف نژاد و جمعی از اصلاح طلبان استان؛

هیات رییسه شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان مازندران انتخاب شدند

  مهدی احمدی فولادی به عنوان رییس، علی اکبر بهمنش و دکتر تقوی به عنوان نایب رئیس و اسفندیار عشوری به عنوان دبیر شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان مازندران انتخاب شدند.


مازندنومه، سرویس سیاسی: عصر پنج شنبه نمایندگان احزاب اصلاح طلب استان مازندران و منتخبان نمادهای اصلاح طلب این استان در سالن کنفرانس باشگاه فرهنگیان ساری گرد هم آمدند.

این جمع بر اساس آیین نامه ی شورای عالی سیاست گزاری کشور، نمایندگی شورای عالی را در مازندران به عنوان آخرین استان سامان دادند تا در انتخابات آتی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرها و روستاها تصمیم گیری کرده، ستاد انتخاباتی را تشکیل دهند.

جلسه به ریاست یدالله طاهر نژاد به عنوان معاون شورای عالی سیاست گذاری کشور و با حضور اکثریت اعضا، با تلاوت آیاتی از قرآن مجید آغاز شد.

در ادامه اعضای شورای عالی سیاست گذاری استان مازندران، به طرح دیدگاه های خود پرداخته، بحث و تبادل نظر کردند.



 پس از دو ساعت گفت و گوی جدی اعضا برابر آیین نامه ی این شورا، رای گیری شد و حاضران به اتفاق آرا، مهدی احمدی فولادی را به عنوان رییس، علی اکبر بهمنش و دکتر تقوی را به عنوان نایب رئیس و اسفندیار عشوری را به عنوان دبیر این شورا در استان مازندران انتخاب کردند.



مقرر شد هیات رئيسه ی شورای عالی سیاست گذاری مازندران، باقی آیین نامه ی داخلی را مدیریت و اجرا و رؤسای سه کمیته ی مربوط را تعیین و به شورای عالی مازندران معرفی کند.

شایان ذکر است علی اصغر یوسف نژاد -عضو هیات رئيسه ی مجلس شورای اسلامی- به نمایندگی از فراکسیون امید مجلس در این جلسه حضور یافت و رای داد.


 



©2013 APG.ir