تعداد بازدید: 3573

توصیه به دیگران 4

يکشنبه 15 اسفند 1395-11:41

امروز در جلسه شورای اداری آمل:

آجدانی فرماندار شد/ امام جمعه جلسه را ترک کرد

پیش از ظهر یک شنبه در سکوت خبری، مراسم تودیع و معارفه فرماندار آمل با حضور استاندار مازندران برگزار شد و لطف الله آجدانی جای احمد منفرد را گرفت، اما این انتصاب با حاشیه هایی همراه شد+ پیام لطف الله آجدانی(ویرایش دوم)


مازندنومه، سرویس سیاسی: صبح یک شنبه در سکوت خبری، مراسم تودیع و معارفه فرماندار آمل با حضور استاندار مازندران برگزار شد و لطف الله آجدانی جای احمد منفرد را گرفت.

مراسم امروز در جلسه شورای اداری انجام شد و این انتصاب با حاشیه هایی همراه شد.

آجدانی، سرپرست جدید فرمانداری آمل، لحظاتی پس از انتصابش به سمت فرمانداری آمل، در گفتگو با مازندنومه اظهار داشت: مراسم معارفه بنده امروز با حضور استاندار مازندران در جلسه شورای اداری برگزار شد.

وی با بیان این که آقای رسولی معاون فرماندار سابق که گمانه زنی هایی مبنی بر انتصاب او در سمت فرماندار آمل بود، به جلسه امروز نیامد، ادامه داد: امام جمعه و فرمانده سپاه آمل با حضور بنده مخالفت و جلسه را به نشانه اعتراض ترک کردند.

به گفته آجدانی، امام جمعه آمل در مراسم معارفه فرماندار آمل گفت: ارادت خاصی به فرماندار آمل منفرد دارم و به ایشان احترام می گذارم، همچنین به نماینده مردم آمل احترام می گذارم منتهی برای موضوعات یک شهرستان باید تصمیم جمعی گرفته شود.

سرپرست فرمانداری آمل تصریح کرد: جمعی از گروه فشار در مخالفت با این انتصاب، هم اکنون در فرمانداری مستقر و در ورودی فرمانداری را بسته اند. آن ها فرماندار جدید را فتنه گر می دانند.

گفتنی است آجدانی از نیروهای اصلاح طلب آمل و پژوهشگر تاریخ  است که مقاله ها و کتاب های متعددی را درباره تاریخ معاصر به وِيژه تاریخ مشروطه نوشته است.

*پیام لطف الله آجدانی سرپرست فرمانداری ویژه آمل و معاون استاندار مازندران

ساعتی پس از خروج لطف الله آجدانی از ساختمان فرمانداری آمل که به اشغال گروه فشار درآمده بود، (به کمک نیروی انتظامی)، او پیامی صادر کرد که یک نسخه از ان برای ما نیز ارسال شد. متن کامل پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خدا را شاکرم که فرصتی پدید آمد تا در مسوولیت سرپرستی فرمانداری ویژه آمل، تمام توان و تلاش خویش را برای خدمت بیشتر به مردم عزیز شهرم هزارسنگر آمل به کار بندم.

بی شک صندلی های مدیریتی اگر جز تکیه گاهی برای خدمت به مردم باشد برای این کوچکترین خدمتگزار، به پاره کفشی نمی ارزد.

مصالح نظام و منافع ملی و اعتدال و عقلانیت و تدبیر و اصلاح در امور در چارچوب منویات مقام معظم رهبری و سیاست ها و برنامه های دولت تدبیر و امید و حفظ اصول و ارزشهای انقلاب اسلامی، را بهترین چراغ راه خود در این مسوولیت خطیر می دانم.

 با اعتقاد به ضرورت همدلی و وحدت، به استفاده از همه ظرفیت های توانمند خدمتگزار نظام و معتقد به منافع ملی ،خواه اصلاح طلب و خواه اصولگرا برای پیشرفت و توسعه هرچه بیشتر ایران، مازندران و آمل باور دارم.
باور دارم که به دور از افراط و تفریط و با پاسداشت آرمان های امام راحل و خون شهیدان ، هرگونه انحراف از مسیر مصالح نظام و منافع ملی خیانت به آرمانهای امام شهیدان و شهدا و ایثارگران است.

وفاق و همدلی و بهره گیری از مشورت صاحب نظران و تعامل با همه گروهها و جناح های سیاسی معتقد به چارچوب مصالح نظام و منافع ملی به ویژه تعامل قانونمند با امام جمعه محترم شهرستان و امام جمعه های محترم شهرهای شهرستان آمل و روحانیت معزز ؛ جناب آقای دکتر یوسفیان ملا نماینده محترم مردم آمل در مجلس شورای اسلامی، و دیگر قوا و مسوولان یک ضرورت تخلف ناپذیر برای همه کسانی است که مدعی پیروی از ولایت و دلسوزی مصالح نظام و منافع ملی هستند.

من به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ آملی ها، با خدای خود و مردم خود پیمان می بندم تا زمانی  که چنین مقرر باشد در این مسوولیت حضور داشته باشم ،جز در مسیر مصالح نظام و منافع ملی و خدمت به مردم نیاندیشم و گام برندارم.

 در این راه بی هیچ تردیدی نیازمند یاری همه ظرفیت های مدیریتی، سیاسی و اجتماعی شهرم آمل ، خواه اصلاح طلب و خواه اصولگرا، برای تقویت همدلی و همکاری برای پیشرفت و توسعه هرچه بیشتر ، همه جانبه و پایدار آمل عزیز هستم.

لطف الله آجدانی مدیر مرکز آموزش و پژوهشهای توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مازندران و سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان آمل





  • حافظ شیرازی پاسخ به این دیدگاه 1 1
    سه شنبه 17 اسفند 1395-17:36

    همای را گو مفکن سایه شرف هرگز
    بر آن دیار که طوطی کم از زغن باشد

    • دوشنبه 16 اسفند 1395-12:58

      آجدانی که بایک سروصدا فرار را بر قرار ترجیح داد حیفه حتی یک دکه روزنامه فروشی رو به اون داد اداره کنه !!!!!

      • يکشنبه 15 اسفند 1395-17:36

        مبارکه استاد اجدانی

        • يکشنبه 15 اسفند 1395-17:30

          یعنی یه استاندار نمی تونه فرماندارش رو تعیین کنه؟ عجب بابا!

          • يکشنبه 15 اسفند 1395-15:0

            مبارکه. بالاخره یه دبیری و اصلاح طلب شد فرماندار. یه انتصاب خوب فلاح

            • دوشنبه 16 اسفند 1395-0:1

              خیلی خوشحال نباش این آقابیشتردنبال جایگاه هست تاخدمت.قدرت چرخشش بالاست....

            • يکشنبه 15 اسفند 1395-13:58

              منو بزارین جای سابق آجدانی مدیر کل آموزش و پژوهش

              • يکشنبه 15 اسفند 1395-12:10

                ..آجودانی کجا مدیر اجرایی هستش یه مقاله نویس بشه فرماندار ... متاسفم


              ©2013 APG.ir