تعداد بازدید: 3361

توصیه به دیگران 3

دوشنبه 16 اسفند 1395-20:26

یکشنبه انتصاب/ دوشنبه استعفا

سرپرست فرمانداری آمل استعفا داد

لطف الله آجدانی در نامه استعفای خود خطاب به استاندار مازندران نوشت: از آن جایی که برخی بی مهری های عده ای، تحقق هدف خدمتگزاری را برای اینجانب که هر پست و صندلی ای که تکیه گاهی جز برای امکان خدمت به مردم باشد از لنگه گفش کهنه و پاره ای نیز بی ارزشتر است ، ناممکن ساخته؛ ضمن اعلام استعفای خود از مسوولیت سرپرستی فرمانداری ویژه آمل، از حضرتعالی اجازه می خواهم با استعفای اینجانب موافقت کنید.


مازندنومه، سرویس سیاسی: 30 ساعت پس از انتصاب لطف الله آجدانی به سمت سرپرستی فرمانداری آمل،، او استعفای خود را تسلیم استاندار مازندران کرد.

این انتصاب از جلسه ناتمام معارفه و مخالفت امام جمعه آمل و دابودشت با آجدانی تا تصرف فرمانداری توسط جمعی از مخالفان و نامه امروز اصلاح طلبان آمل، با حاشیه هایی روبه رو شده بود.

متن استعفا نامه لطف الله آجدانی به این شرح است:

جناب آقای دکتر ربیع فلاح جلودار
استاندار پرتلاش و خدمتگزار دولت تدبیر و امید در استان مازندران

با تقدیم سلام و احترام فراوان، به استحضار عالی می رساند در پی صلاحدید وزیر محترم کشور برای تغییر و تحول در مسوولیت فرمانداری ویژه آمل و درخواست حضرتعالی برای حضور موقت اینجانب با حفظ سمت در مسوولیت سرپرستی فرمانداری ویژه آمل و تشکر از حسن اعتماد آن مقام عالی به این جانب، بر حضرتعالی پوشیده نیست که تلاش برای خدمتگزاری به مردم عزیز شهر هزار سنگر آمل و بهره گیری از رویکرد اعتدالی دولت تدبیر و امید  با هدف تقویت وفاق و همدلی در گروههای مختلف سیاسی در چارچوب مصالح نظام و منافع ملی، تنها انگیزه استاندار محترم و این کوچکترین خدمتگزار مردم برای پذیرش مسوولیت محوله بوده است.

برای این کوچکترین خدمتگزار به نظام، دولت و مردم و معتقد به اصول و ارزشهای انقلاب و نظام و اعتدال و اصلاحات در امور، و به عنوان یک بسیجی سالهای دفاع مقدس که افتخار حضور در جبهه های غرب و جنوب ایران عزیز و عملیات های والفجر شش، بدر و والفجر هشت را در کارنامه دارم؛ هیچ ارزشی بالاتر از حفظ مصالح نظام و منافع ملی و توفیق دولت خدمتگزار تدبیر و امید و تقویت همدلی و وفاق سیاسی و اجتماعی در شهر عزیزم آمل و شهروندان محترم آملی نیست.

اما از آن جایی که برخی بی مهری های عده ای، تحقق هدف خدمتگزاری را برای اینجانب که هر پست و صندلی ای که تکیه گاهی جز برای امکان خدمت به مردم باشد از لنگه کفش کهنه و پاره ای نیز بی ارزشتر است ، ناممکن ساخته؛ ضمن اعلام استعفای خود از مسوولیت سرپرستی فرمانداری ویژه آمل ، از حضرتعالی اجازه می خواهم با استعفای اینجانب موافقت کنید تا همچنان و با همه توان در مسوولیت خطیر مدیریت مرکز آموزش و پژوهشهای توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مازندران، خدمتگزار عرصه های علمی، آموزشی و پژوهشی باشم.

با احترام : لطف الله آجدانی

1395/12/16


  • سه شنبه 17 اسفند 1395-9:34

    درود بر اجدانی. فلاح بی تدبیر

    • سه شنبه 17 اسفند 1395-9:30

      حالا گروه فشار بماند، شورای هماهنگی اصلاح طلبان امل اون چه بیانیه ای بود که دادند! چقدر بی عقل هستند بعضی ها

      • دوستدار تالش و گیلکپاسخ به این دیدگاه 13 7
        سه شنبه 17 اسفند 1395-0:25

        استاد عزیز به عقیده بنده و بسیاری از دوستان شما یکی از مفاخر برجسته ایرانید و بسیار درود بر خانواده فرهیخته آجدانی که چه دانشمندانی متهدی تربیت نمودند.
        بی شک جایگاه واقعی اتان به خصوص میان مردم شریف کهن دیار آمل، شهر ایرج و فریدون و حماسه های بی شمار خیلی بالاتر از این پست های ظاهری است که به هیچ کسی وفا نکرده است.

        • دوشنبه 16 اسفند 1395-22:9

          بحال این دولت بی تدبیر و ناامیدکننده باید زار زار گریست!

          • پنجشنبه 19 اسفند 1395-14:19

            بحال آن کسانی که برای بقای فلاح جانفشانی میکنند باید گریست والبته صالحی امیری !!!!!


          ©2013 APG.ir