تعداد بازدید: 3002

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 28 فروردين 1396-13:30

ایرج نیازآذری از ضرورت اعتماد دوباره به روحانی می گوید

با روحانی برای ایران

به طور قطع بخشی از عملکرد چهارساله دولت روحانی قابل نقد است اما این به منزله آن نیست که فرصت دوباره ای برای تکمیل طرح ها به او ندهیم. ثبات اقتصادی، عزت بین المللی و آرامش داخلی مرهون کارآمدی و مدیریت علمی دولت تدبیر و امید است.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، ایرج نیازآذری،  فعال فرهنگی و اجتماعی: انتخابات مظهر مردم سالاری دینی فرصتی برای تضارب آرا و تعاطی اندیشه و به عبارتی بهار سیاست ورزی است.
اما انتخابات ریاست جمهوری درایران با انتخابات  پارلمانی تفاوت های معناداری دارد، چه آنکه رقبای محلی در رقابت ملی باهم تفاهم می کنند و فارغ از اختلافات و سوتفاهم های موجود روی نگرش ملی خود تمرکز می کنند.

توضیح مجدد اینکه هریک از ما شاید در مسائل محلی و ملی با هم دیدگاه های متفاوتی داشته باشیم، اما الان مسئله ایران و اسلام مطرح هست و ما باید از مسائل محلی را فراموش کنیم .

پرونده انتخابات مجلس  دهم با همه فراز و فرودهایش بسته شد و الان پرونده ملی پیش روی ماست.

29 اردی بهشت روز سرنوشت ایران است و هریک از ما فارغ از هر رنگ و نژاد باید برای سرافرازی ایران همدل و یکپارچه شویم.

چهار سال قبل دکتر حسن روحانی -سیاستمدار برجسته ایرانی- سکان اداره کشور را درحالی به دست گرفت که انبوهی از تنگناها و مشکلات ملی و بین المللی ایران عزیز ما را احاطه کرده بود، مشکلاتی که شما مخاطبان گرامی بدان وافقید!

تحریم های فشل کننده بین المللی، کاهش شدید درآمدهای نفتی و انباشت مطالبات و گرفتاری های اداری و ساختاری ،عزت ایران را با چالش و نگرانی مواجه ساخت اما دولت تدبیر و امید با خردجمعی وعقلانیت تلاش کرد بخشی از آنها را کاهش دهد .

به طور قطع بخشی از عملکرد چهارساله دولت روحانی قابل نقد است اما این به منزله آن نیست که فرصت دوباره ای برای تکمیل طرح ها به او ندهیم.

ثبات اقتصادی، عزت بین المللی و آرامش داخلی مرهون کارآمدی و مدیریت علمی دولت تدبیر و امید است. تازه دولتی که با انواع محدودیت ها و موانع داخلی و خارجی دست وپنجه نرم می کرد، اما به فضل الهی و باحمایت رهبری و مردم این دولت توانست یکی پس از دیگری مشکلات را از روی زمین بردارد و به گواه سازمان های تخصصی بین المللی ایران را در مسیر شکوفایی قراردهد که آخرین اش افتتاح پنج فاز طرح توسعه میادین گازی در عسلویه با بیست میلیارد دلار بود.

در پایان این قلم از یکایک مخاطبان فرهیخته انتظار دارم با جدی گرفتن رقابت های پیش رو با ترجیح منافع ملی برای عزت ایران ، برای آینده فرزندان این سرزمین  و برای شکوفایی ایران  خانه به خانه و نفر به نفر جهت تداوم فعالیت دولت تدبیر و امید تلاش کنند.

دریادداشت پیشین تاکید کردم و در این قلم هم تکرار می کنم که ستاد دکتر روحانی باید محل اجتماع و همدلی تمامی جریانات و دلسوزان انقلاب اسلامی  اعم از اصلاح طلب، اصولگرا، میانه رو، توسعه گرا و ترقی خواه باشد و مدیران محترم ستاد باید فضای سازمانی و اجرایی ستاد را طوری تنظیم کنند که از همه طیف ها و گروه ها حضور داشته باشند.  

یکی از مظلومیت های دولت روحانی  حجب و حیای ملی در نپرداختن به مشکلات عمیق کشور و نداشتن رسانه  برای بیان عملکردهاست. پس بیاییم هریک از ما رسانه شویم برای ایران، برای اسلام و برای تداوم دولت تدبیر و امید.



    ©2013 APG.ir