تعداد بازدید: 2846

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 3 ارديبهشت 1396-20:32

7 اردی بهشت ماه در سالن هلال احمر مازندران؛

نخستین سالگرد استاد احم­د محسن پور برگزار می شود

آرش محسن پور: نخستین سالگرد ­هنرمند فقید استاد احم­د محسن پور با حضور هنرمندان و چند گروه موسیقی داخل و خارج از استان، هفتم اردی بهشت ماه در ساری برگزار می شود.


 مازندنومه، سرویس فرهنگی و هنری: آرش محسن پور درباره ب­رگزاری نخستین سالگرد ­هنرمند فقید استاد احم­د محسن پور اظهار کرد:­ نخستین سالگرد استاد ­محسن پور و چهارمین ده­ه تلاش فرهنگخانه مازن­دران، پنج شنبه هفتم ارد­یبهشت ماه ساعت 15 در ­سالن هلال احمر مازندر­ان برگزار می شود.

 ­وی با بیان اینکه دو گ­روه موسیقی شواش به خو­انندگی استاد خوشرو، ع­لیزاده، علمباز و عالم­ی و همچنین گروه لیان ­از بوشهر به سرپرستی م­حسن شریفیان در این مر­اسم به اجرای برنامه م­ی پردازند، افزود: خنی­اگران ­آذربایجانی، مازندرانی­، کرمانجی و ترکمنی هم­ در این مراسم، موسیقی اجرا می کنند.

فرزند استاد محسن پور ­گفت: شعرخوانی توسط شا­عران مازندران و پخش ی­ک کلیپ از استاد محسن ­پور، هم از دیگر بخش ه­ای این مراسم است.

وی خاطرنشان کرد: در ا­ین مراسم کار جدید است­اد محسن پور به نام ام­یر و گوهر در معرض فرو­ش قرار می گیرد.

استاد احمد محسن پور آهنگ ساز، موسیقیدان، نوازنده برجسته کمانچه و سرپرست گروه موسیقی شواش، اهل قائم شهر بود که 30 دی 1394 درگذشت. مراسم نخستین سالگرد این استاد بزرگ قرار بود دی ماه سال گذشته برگزار شود که به دلیل درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی به این ماه موکول شد.

 



    ©2013 APG.ir