تعداد بازدید: 2248

توصیه به دیگران 2

چهارشنبه 6 ارديبهشت 1396-22:36

معاون ستاد انتخاباتی روحانی در امور سخنرانی ها، میزگردها و مناظره ها خبر داد:

سخنرانی، میزگرد و‌ مناظره در راه است/برای پیروزی دروغ نمی گوییم

لطف الله آجدانی: اعمال فشارهای غیرقانونی و فراقانونی مخالفان افراطی دکتر روحانی و دولت تدبیر و امید در داخل و نیز کارشکنی های بعضی از مدیران ناهمسو با دولت تدبیر و امید که نیازمند خانه تکانی جدی پسا پیروزی در انتخابات پیش روی است، از جمله مهم ترین علل و عوامل تحقق نیافتن بعضی از وعده های دکتر روحانی است/ ما با استفاده از روش های سخنرانی و میزگرد و‌ مناظره در کنار سایر ابزارها و شیوه های تبلیغات انتخاباتی، به دنبال عقلانی کردن فضای رقابت ها هستیم/ ما برای پیروزی دروغ نمی گوییم، تهمت نمی زنیم و تخریب نمی کنیم، اما آمادگی و توانایی آن را داریم که به دروغ ها و تهمت ها و تخریب ها پاسخ محکم دهیم.


 مازندنومه، سرویس سیاسی: یکی از فعالیت های ستاد روحانی در استان برگزاری مناظره ها و سخنرانی ها برای جلب و جذب آرای مختلف، به نفع روحانی است. لطف الله آجدانی هم که چهره ای آشنا در برگزاری مناظره هاست، مسئولیت ستاد روحانی را در این رابطه بر عهده دارد. با معاون رییس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی استان مازندران در امور سخنرانی ها، میزگردها و مناظره ها گفتگو کردیم.

مازندنومه: به عنوان یکی از معاونان رییس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استان مازندران بفرمایید وضعیت دکتر روحانی در این استان را با توجه به محقق نشدن بخشی از وعده های دولت تدبیر و امید در مازندران ، چگونه ارزیابی می کنید؟

آجدانی: قطعا بخشی از اهداف، برنامه ها و وعده های دکتر روحانی و دولت تدبیر و امید نه فقط در مازندران، بلکه در کشور محقق نشده است. همچنان که بسیاری از وعده های دکتر روحانی نیز محقق شده است.‌

عملکرد دولت تدبیر و امید چه در کشور و چه در مازندران به رغم بعضی ناکامی ها، آن قدر دستاوردهای درخشان داشته است که به ویژه در مقایسه با عملکرد بسیار ضعیف و در پاره ای موارد زیانبار دولت نهم و دهم، نزد بسیاری از مردم و کارشناسان قابل دفاع و تحسین برانگیز باشد.

این نکته را هم بسیاری از مردم فهیم ایران و مازندران می دانند که  اگر بخشی از وعده های دکتر روحانی در سال ۹۲ و اقدامات دولت تدبیر و امید در کابینه یازدهم ناکام مانده و محقق نشده است، پیش و بیش از آن که ناشی از ضعف دولت تدبیر و امید باشد، ریشه در موانع و محدودیت های تحمیلی و خارج از اراده دکتر روحانی و دولت دارد.

اعمال فشارهای غیرقانونی و فراقانونی مخالفان افراطی دکتر روحانی و دولت تدبیر و امید در داخل و نیز کارشکنی های بعضی از مدیران ناهمسو با دولت تدبیر و امید که نیازمند خانه تکانی جدی پسا پیروزی در انتخابات پیش روی است، از جمله مهم ترین علل و عوامل تحقق نیافتن بعضی از وعده های دکتر روحانی است. 

مردم فهیم  از این واقعیت خبر دارند که دولت تدبیر و امید دولت را در شرایطی تحویل گرفت که  میراث دار انباشتی از خرابی ها و بی تدبیری ها و عملکرد زیان بار دولت نهم و دهم برای ایران و ایرانیان بوده است.

همچنین می دانند که به رغم ارثیه زیان بار دولت نهم و دهم برای دولت تدبیر و امید و نیز مخالفت های گسترده  آشکار و‌ نهان افراطیون ضد دولت تدبیر و امید،  شاهد تحقق بسیاری از وعده های دکتر روحانی و دولت او در کشور و مازندران هستیم.

لذا معتقدم مردم فهیم مازندران در ۲۹ اردیبهشت ۹۶ همپای اکثریت مردم کشور، با رای قاطع به دکتر روحانی،  نشان می دهند که خواهان پیروزی دوباره دکتر روحانی و تداوم گفتمان اعتدال و اصلاحات در جامعه هستند. ایران نیازمند اعتدال است و اعتدال نیازمند روحانی.

مازندنومه: سخنرانی ها، میزگردها و مناظرات با چه اهدافی و حول چه محورهایی برگزار می شود و برنامه شما برای ساماندهی و هماهنگی فعالیت های ستادی استان و شهرستانها و شهرهای مختلف استان در زمینه برگزاری سخنرانی ها و میزگردها و مناظره ها چیست؟

آجدانی: یکی از مهمترین رویکردهای دکتر روحانی توجه و تاکید بر عقلانیت است.‌ بدیهی است در عرصه گفتمان ها و مواجه های فکری  دیدگاههای مختلف، اگر بنا به عقلانیت باشد، سخنرانی ها و میزگردها و مناظره ها به ویژه در فضای رقابت های انتخابانی و تنویر افکار عمومی برای انتخاب اصلح از نقش بسیار مهم و اساسی برخوردار است. 

ما با استفاده از روش های سخنرانی و میزگرد و‌ مناظره در کنار سایر ابزارها و شیوه های تبلیغات انتخاباتی، به دنبال عقلانی کردن فضای رقابت ها هستیم.‌

شاید رقبای دکتر روحانی بیشتر علاقه مند باشند برای جلب آرای مردم تمرکز اصلی خود را بر روی غریزه و احساس عمومی مردم بگذارند. اما ما معتقدیم در کنار ضرورت ایجاد شور عمومی، باید توامان تمرکز جدی بر روی جلب حمایت مردم با تکیه بر استدلال و منطق خردورزانه داشته باشیم.‌

سیاست ما بر تمرکز توامان بر شور و شعور سیاسی و اجتماعی است. لذا  تلاش خواهیم کرد از سخنرانانی  با توانایی های متناسب در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی با هدف تبیین عملکرد و خدمات دولت یازدهم  تدبیر و امید و  تشریح دیدگاههای دکتر روحانی و نیز پاسخ به شبهات و دروغ ها و تهمت ها و تخریب هایی که علیه دکتر روحانی و‌ دولت تدبیر و امید به کار گرفته می شود استفاده کنیم تا نشان دهیم ما برای پیروزی دروغ نمی گوییم، تهمت نمی زنیم و تخریب نمی کنیم، اما آمادگی و توانایی آن را داریم که به دروغ ها و تهمت ها و تخریب ها پاسخ محکم دهیم.

مازندنومه: با جزییات بیشتر توضیح دهید که قرار است در استان چه کاری انجام دهید؟

برای ساماندهی و هماهنگی های لازم ستادی نیز در چارچوب سیاست های ستاد مرکزی کشور و رهنمودهای ریاست ستاد دکتر روحانی در استان، تصمیم داریم تا هم از ظرفیت های داخل استان و هم از ظرفیت های خارج از استان طی هماهنگی های لازم با ستاد مرکزی کشور، برای برگزاری سخنرانی ها و میزگردهای انتخاباتی و در صورت لزوم مناظره ها بهره گیری کنیم.

همچنین ما اعتقاد داریم که در استفاده از شخصیت های استانی و ملی برای سخنرانی ها، جدای از ویژگی توانایی ها، با توجه به منشور اخلاقی آقای دکتر روحانی در رعایت اخلاق انتخاباتی، تمرکز ما به استفاده از سخنرانان و برگزاری سخنرانی هایی است که با اجتناب از بداخلاقی های انتخاباتی، به تبیین عملکرد و خدمات دولت تدبیر و امبد و پاسخ به شبهات و تهمت ها و تخریب ها علیه دولت یازدهم در افکار عمومی بپردازند.

مقرر شده است تا کلیه ستادهای شهرستانی و ستادهای تابعه آن در شهرهای مختلف استان برای برگزاری هر سخنرانی و میزگرد و دعوت از هر سخنران ، پس از هماهنگی لازم بااین معاونت و کمیته تحت مدیریت این معاونت اقدام کنند. این معاونت در واقع از دو  نقش حمایتی و نظارتی  برای معرفی سخنرانان به ستادهای شهرستانی و نیز تایید برنامه های سخنرانی و  سخنرانان  مورد نظر ستادهای شهرستانی برخوردار است. و هیچ برنامه سخنرانی و میزگرد و مناظره انتخاباتی در ستادهای شهرستانی بدون هماهنگی و تایید این معاونت انجام و برگزار نخواهد شد.

به زودی پس از هماهنگی های لازم از سوی این معاونت با ستاد مرکزی در کشور و ریاست ستاد استان، جدول نهایی برنامه های سخنرانی ها و میزگردها به روسای محترم ستادهای شهرستانها ابلاغ و هماهنگی و اجرایی خواهد شد.‌

 


  • دوستدار تالش و گیلکپاسخ به این دیدگاه
    پنجشنبه 7 ارديبهشت 1396-12:13

    جناب جویباری نمی دانم منظورت طعنه بود، متلک یا هرچی؟ با نقدهای شما به جناب روحانی کاملاً موافقم به وقتش هم بنده و امثال من هم دلخوشی نداریم از آن همه وعده . اما دغدغه استاد آجدانی را درک کنیم. حفظ ایران عزیز ، با آن امکانات حداقل و نه ایده آل من و شما و صد البته استاد آجدانی عزیز.

    • پنجشنبه 7 ارديبهشت 1396-9:31

      حاضرم به حرمت 100 روز روحانی، سوگند یاد کنم که شما مطمئنا دروغ نمیگویید .


    ©2013 APG.ir