تعداد بازدید: 2807

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 6 ارديبهشت 1396-22:36

نماینده بابل در نهمین نشست شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان مازندران:

سردی فضای انتخابات، خطرناک است/ اصلاح طلبان میدان دار اصلی انتخابات هستند

علی نجفی: سردی فضای انتخابات، خطرناک است و افزایش سطح مشارکت مردم به عنوان یک راهبرد اساسی در انتخابات باید مورد توجه قرار گیرد/نظرسنجی های انجام شده توسط موسسات مختلف نشان دهنده موقعیت بهتری برای روحانی است/ در انتخابات پیش رو اصلاح طلبان نشان می دهند میدان دار اصلی مشارکت سیاسی در آحاد ملت ایران هستند.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، کلثوم فلاحی: نهمین نشست شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان مازندران به ریاست اکبر بهمنش نائب رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان مازندران و با حضور یوسف نژاد نماینده مردم ساری، نجفی نماینده مردم بابل در مجلس و برخی فعالان سیاسی اصلاح طلب در سالن اجتماعات باشگاه فرهنگیان مازندران برگزار شد.

در این نشست نائب رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان مازندران اظهار کرد: در کنار انتخابات ریاست جمهوری، توجه ویژه به انتخابات شوراها داریم.

 بهمنش با اشاره به اینکه شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان در حال شناسایی نامزدهای حائز شرایط این شورا برای تصدی کرسی شورای شهر را دارد، افزود: لیست امید که در انتخابات اسفند 94 پیروز رقابت بود در انتخابات  29 اردیبهشت هم تکرار می شود.

وی با بیان اینکه نامزدهای حائز شرایط اساسنامه شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان در انتخابات شوراها رده بندی شده و در نهایت 9 نفر به عنوان لیست امید معرفی می شوند، گفت: این شورا کار خود را برای معرفی گزینه های انتخابات شوراها شروع کرده و لیست به زودی اعلام می شود.

* سردی فضای انتخابات، خطرناک است

علی اصغر یوسف نژاد -نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی- هم با اشاره به کمبود زمان برای بررسی نامزدهای انتخابات شوراها، اظهار کرد: زمان زیادی برای تکمیل لیست نداریم و شورا باید در این زمینه سرعت عمل به خرج دهد.

در ادامه این نشست نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در سخنانی گفت: نظرسنجی های انجام شده توسط موسسات مختلف نشان دهنده موقعیت بهتری برای روحانی است اما سردی فضای انتخابات، خطرناک است و افزایش سطح مشارکت مردم به عنوان یک راهبرد اساسی در انتخابات باید مورد توجه قرار گیرد.

علی نجفی افزود: اصلاح طلبان از هویت مستقل و متعادل برخوردار هستند و حفظ این روحیه دارای اهمیت است.

همچنین محمد رحیمی مسئول کارگروه برنامه ریزی شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان مازندران گفت: میثاق نامه و آیین نامه تدوین شاخص های روسای شورای سیاستگذاری شهرستان ها به زودی ابلاغ می شود.

*روحانی در دولت دوم تاکید بر جوانگرایی دارد

 اعضای شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان مازندران پس از این نشست به همراه یوسف نژاد و نجفی از ستاد اصلاح طلبان روحانی در استان بازدید کردند.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در بازدید از ستاد اصلاح طلبان روحانی، اظهار کرد: اصلاح طلبان بخشی از فرزندان نظام هستند که در مقاطع مختلف نشان دادند در انتخابات و این سطح از مشارکت سیاسی در کنار نظام اسلامی و برای اهداف بلند ملت ایران، مصمم هستند.

 نجفی افزود: در انتخابات پیش رو هم اصلاح طلبان نشان می دهند میدان دار اصلی مشارکت سیاسی در آحاد ملت ایران خواهند بود.

وی با بیان اینکه به برگزاری انتخابات باشکوه با تلاش دست اندرکاران ستاد روحانی و حضور فزاینده آحاد ملت، امیدوارم هستم، گفت: انتخابات امسال باید در امتداد انتخابات خرداد 92 و اسفند 94 باشد و سربلندی دیگری برای اصلاحات و عموم مردم رقم بزند و موانع فرا روی ملت را رفع کند.

نجفی خاطرنشان کرد: با امید به پیروزی روحانی و وحدت فزاینده همه نیروهای معتقد به عقلانیت، اصلاحات، خردورزی، تدبیر و امید، روحانی پیروز میدان است.

در بخش دیگری از این نشست مسئول مناطق ستاد جوانان دکتر روحانی در مرکز اظهار داشت: مازندران دومین استانی است که ستاد جوانان را شکل داده است.

حائری فومنی با تاکید بر اینکه رویکرد دولت روحانی بر این است تا جوانان بعد از انتخابات هم مورد توجه قرار گیرند، افزود: دکتر روحانی تفاهم نامه ای را امضا کرده که در هفته جوان رونمایی می شود تا سندی برای اثبات این موضوع باشد که مانند فعالیت جوانان در دهه نخست انقلاب، امروز هم جوانان در فعالیت ها حضور دارند.

وی گفت: روحانی در دولت دوم تاکید بر جوانگرایی دارد.



    ©2013 APG.ir