تعداد بازدید: 2447

توصیه به دیگران 0

يکشنبه 10 ارديبهشت 1396-9:1

دومین نشست شورای سیاستگذاری ساری برگزار شد

دومین نشست شورای سیاستگذاری  اصلاح طلبان ساری با اولویت موضوع شورای شهر و بررسی آیین نامه، شاخص ها، میثاق نامه و شناسایی نامزدهای اصلاح طلب شورا که در باشگاه فرهنگیان ساری برگزار شد.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، کلثوم فلاحی: مهدی احمدی فولادی در دومین نشست شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان ساری با اولویت موضوع شورای شهر و بررسی آیین نامه، شاخص ها، میثاق نامه و شناسایی نامزدهای اصلاح طلب شورا که در باشگاه فرهنگیان ساری برگزار شد، اظهار کرد: شورای سیاستگذاری برای ارائه لیست در انتخابات شوراها تشکیل شده و در 7 شهر بزرگ مازندران قطعا لیست ارائه می دهیم.

رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان مازندران با بیان اینکه 25 شاخص در ارزیابی انتخاب افراد برای لیست وجود دارد، گفت: این شاخص ها دارای نمره بندی های متفاوت است و اشخاص با قرار گرفتن در این تراز، وارد لیست می شوند.

دبیر این جلسه اظهار داشت: تمام جسارت ها از سوی نامزد اصولگرا در مناظره روز جمعه محصول یک خیانت در شورای شهر تهران است.

دوستعلی دهقان افزود: فردی که در لیست زحمتکشان اصلاح طلب بود رای خود را در صندوق کسی ریخت که مسیر تاریخ را عوض کرد.

وی گفت: به همین دلیل باید در انتخاب افراد برای لیست امید، دقت کافی داشته باشیم.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست با اشاره به اینکه حامی لیست هستم، اظهار کرد: جنس انتخابات شورا، متفاوت با انتخابات مجلس است.

علی اصغر یوسف نژاد با بیان اینکه مجلس دارای فضای سیاسی است و در شورا بیشتر مسائل غیرسیاسی حاکم است، گفت: اگر هم مسائل سیاسی در شورا حاکم باشد درصد بسیار کمتری از انتخابات مجلس است.



    ©2013 APG.ir