تعداد بازدید: 3002

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 13 ارديبهشت 1396-1:56

سردار حسین علایی در ساری بیان کرد:

دست در دست هم دهیم تا روحانی با آرای بالا پیروز شود

مهندس نریمان: در آمریکا مساله یک درصد و 99 درصدی ها مطرح بود و امروز موضوعی را در کشور مطرح می کنند که الگوی استکبار است - برای من تاسفبار است که  افراد مشهور به بداخلاقی و تهمت زنی و ترامپ گرایی روی آورده اند/ سردار علایی: دست در دست هم دهیم تا روحانی با آرای بالا پیروز شود و توطئه های دشمن را خنثی کنیم - ایثارگران رفیق نیمه راه نیستند و تا پایان راه از روحانی حمایت می کنند


 مازندنومه؛ سرویس سیاسی، کلثوم فلاحی: محسن نریمان در نخستین همایش ستاد ایثارگران روحانی در مازندران، اظهار کرد: امیدوارم همه قدردان ایثارگری های خانواده شهدا باشیم که سینه عزیزان آنها سپری شد تا ایران در جغرافیای خاورمیانه بااقتدار باقی بماند.

وی با بیان اینکه به دنبال تحقق یک هدف مشترک که ادامه فعالیت دولت در چهار سال آینده است گرد هم آمدیم و امیدواریم به این هدف مشترک دست یابیم، افزود: با نیت پاک وارد شدیم و می خواهیم برای نظام خدمتی کرده باشیم.

مسئول ستاد روحانی در مازندران با تاکید بر کارنامه قبولی دولت در حوزه های مختلف، گفت: دولت را در نیمه راه تنها نمی گذاریم تا در عرصه بین الملل، ایرانی مقتدر داشته باشیم.

وی با اشاره به این که در آمریکا مساله یک درصد و 99 درصدی ها مطرح بود و امروز موضوعی را در کشور مطرح می کنند که الگوی استکبار است، تصریح کرد: برای من تاسفبار است که  افراد مشهور به بداخلاقی و تهمت زنی اقبال نشان می دهند و کسانی که تعهدی به مکارم اخلاقی ندارند، برای برخی الگویی شده و به ترامپ گرایی روی آورده اند.

نریمان با بیان اینکه رجل سیاسی در جمهوری اسلامی، دروغ نمی گوید و باید در محضر خدا و مردم پاسخگو باشد، ادامه داد: در زمان پساانتخابات، مردم همه وعده ها و دروغ ها را به این افراد گوشزد می کنند.

وی گفت: رییس مجلس اعلام کرده در یارانه ها امکان افزایش پرداختی به هیچ وجه وجود ندارد و عده ای اگر چند سطر از قانون را می خواندند چنین ادعای دروغی را مطرح نمی کردند.



*برای حفظ و تداوم اعتدال روحانی، تا پایان ایستاده ایم

در ادامه این نشست مسئول ستاد ایثارگران روحانی اظهار داشت: در دولت های نهم و دهم بیشترین ظلم را به ایثارگران کردند.

سردار حسین علایی افزود: باید این اندیشه را جاری کنیم که همه مردم ایثارگر هستند و باید چهره ای رئوف از ایثارگران و جانبازان به جامعه ارائه دهیم. دولت تدبیر و امید توانست این نگاه را بهبود بخشد.

وی با بیان اینکه عقلانیت باید ادامه یابد در نتیجه دست در دست هم دهیم تا روحانی با آرای بالا پیروز شود و توطئه های دشمن را خنثی کنیم، گفت: ایثارگران رفیق نیمه راه نیستند و تا پایان راه از روحانی حمایت می کنند. در اذهان جامعه، همه دارای یک رای سرنوشت ساز هستند و  برای حفظ و تداوم اعتدال روحانی، تا پایان ایستاده ایم.

 مسئول ستاد ایثارگران روحانی در مازندران، اظهار داشت: روحانی تنها گزینه نجات بخش در کشور است. جامعه ایثارگر به این نتیجه رسید تنها گزینه ای که می تواند کشور را سکانداری کرده و از آرمان های امام راحل و انقلاب و مقام معظم رهبری دفاع کند کسی نیست جز دکتر روحانی.

 



    ©2013 APG.ir