تعداد بازدید: 2898

توصیه به دیگران 1

جمعه 15 ارديبهشت 1396-22:51

در نشست کمیته دانشگاهیان ستاد روحانی در مازندران مطرح شد:

از پوپولیسم یکبار گزیده شدیم/دانشگاهیان بر ادامه فعالیت دولت روحانی تاکید دارند

نریمان: در دولت گذشته با شعارهای پوپولیستی یک بار گزیده شدیم و تکلیف درآمدهای هنگفت نفت مشخص نشد/ ستاری: دانشگاهیان بر ادامه فعالیت دولت روحانی تاکید دارند.


 مازندنومه؛ سرویس سیاسی، کلثوم فلاحی: نشست کمیته دانشگاهیان ستاد دکتر روحانی که مسئولیت آن را دکتر رضا ستاری -عضو هیات علمی دانشگاه مازنردان- بر عهده دارد، در ساری برگزار شد.

در این نشست محسن نریمان -رییس ستاد روحانی در مازندران- گفت: در جریان عادی و منطقی انتخابات با ارایه عملکرد ما موفق هستیم، اما جریان رقیب با شعارهای پوپولیستی سعی در فریب مردم دارد.

وی با بیان این که باید با شعارهای دروغین مبارزه کنیم، تاکید کرد: در دولت گذشته با شعارهای پوپولیستی یک بار گزیده شدیم و تکلیف درآمدهای هنگفت نفت مشخص نشد.

نریمان با اشاره به این که اشتغالزایی در دولت گذشته صفر بود در حالی که رویایی ترین درآمدهای نفتی را در اختیار داشتند، تصریح کرد: شعارهای عوام فریبانه برخی کاندیداها باعث واکنش رییس مجلس شده است.

رییس ستاد روحانی در مازندران استدلال کرد: برخی عامدانه فعالیت های دولت را در حوزه های مختلف نادیده می گیرند، اما این دولت اقتصاد ویرانه را آواربرداری کرد.

وی با اشاره به این که شعار ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مبنی بر اینکه به من رای دهید تا برجام را به هم بزند دلیل محکمی بر موفقیت تیم مذاکره کننده ایرانی است، افزود: برخی در داخل همسو با نتانیاهو و ترامپ، این شعار را سر می دهند.

نریمان گفت: برای آینده کشور و آسایش و آرامش ملت باید به روحانی رای دهیم.

*می دانیم راه را درست انتخاب کردیم

مسوول کمیته دانشگاهیان ستاد روحانی در مازندران در این نشست گفت: دانشگاهیان بر ادامه فعالیت دولت روحانی تاکید دارند

رضا ستاری با بیان این که وظیفه داریم شور انتخاباتی ایجاد کنیم، افزود: با همه کاستی هایی که در دوران 4سال اخیر داشتیم اما می دانیم راه را درست انتخاب کردیم.

وی با اشاره به این که رقیب با عوام فریبی سعی دارد آرای مردم را جلب کند، گفت: مردم امروز از سطح آگاهی بالایی برخوردار هستند و فریب شعارهای پوپولیستی و افزایش چند برابری یارانه را نمی خورند، چرا که می دانند چنین چیزی امکان ندارد.


 



    ©2013 APG.ir