تعداد بازدید: 2497

توصیه به دیگران 0

شنبه 16 ارديبهشت 1396-18:58

نماینده قائم شهر در مجلس:

این شیوه مناظره صحیح نیست/ مجلس به حادثه معدن ورود کرده است

عبدالله رضیان: این شیوه از مناظرات اگرچه نامزدها فرصت های مستقلی نیز در اختیار دارند صحیح نیست/ عملکرد دولت در بحث کشاورزی مطلوب بوده است/ مجلس برای بررسی موضوع معدن گلستان ورود کرده و تذکرات جدی را به مسببان حادثه داده است.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، رضا شریعتی: عبدالله رضیان - نماینده قائم شهر در مجلس- در گفت و گو با ما با بیان اینکه برخی مشاغل شرایط خاصی دارند، گفت: نمونه ای از این شغل، شغل منحصر به فرد معدنچیان است که با توجه به شرایط موجود و مشکلات تولید باید توجه و فرهنگ سازی لازم جهت آشنایی با مخاطرات آن در جامعه صورت گیرد.

وی با بیان اینکه زیبنده نیست تنها پس از یک حادثه به فکر آن باشیم و از قبل برای آن چاره جویی نکنیم، اظهار کرد: نباید اجازه داد تا حقوق کارگران تضییع شود.

نماینده مردم قائمشهر با بیان اینکه حادثه معدن آزاد شهر تلنگری به مسئولان بود تا قوانین را جدی بگیرند، تصریح کرد: مجلس برای بررسی موضوع معدن گلستان ورود کرده و تذکرات جدی را به مسببان حادثه داده است.

سخنگوی مجمع نمایندگان مازندران با بیان اینکه توجه جدی به حقوق شهروندی و معیشتی از دیگر درخواست های موجود در این بخش است، اظهار کرد: با توجه به مناظرات ریاست جمهوری و نزدیکی به برگزاری انتخابات، باید بگویم این شیوه از مناظرات اگرچه نامزدها فرصت های مستقلی نیز در اختیار دارند صحیح نیست.

رضیان با تاکید بر آنکه در مناظره چالش هایی وجود دارد، اظهار کرد: نمی توان زمان مناظره را بیش تر از سه ساعت در نظر گرفت، چراکه خسته کننده می شود، از طرفی نمی توان مشکلات کشور را در زمان کوتاه بررسی کرد.

این نماینده مجلس هم چنین با اشاره به خودکفایی گندم در دولت تدبیر وامید گفت: باید توجه داشته باشیم در منابع مشکل داشتیم و دولت در شرایط نامطلوبی کشور را تحویل گرفت.

وی با بیان اینکه عملکرد دولت در بحث کشاورزی مطلوب بوده است، ابراز امیدواری کرد که این وضع تداوم یابد.


  • دوشنبه 18 ارديبهشت 1396-14:56

    چند روز قبل از فاجعه آزادشهر تو سوادکوه یه معدنچی مرد اون موقع کجا بودی آقای نماینده.شما به جای دیدن مناظره به فکر کار ما باش که بعد دانشگاه باید مدرک رو بگیریم قاب کنیم رو دیوار


    ©2013 APG.ir