تعداد بازدید: 3410

توصیه به دیگران 0

سه شنبه 26 ارديبهشت 1396-22:3

رئیس ستاد حامیان مردمی دولت در مازندران در جمع خبرنگاران:

بیشتر مسئولان ستاد قالیباف به روحانی پیوستند/در ساری حداقل 25 هزار نفر به دیدار روحانی آمدند

علی اکبر بهمنش: مظلومیت روحانی تا آنجاست که برخی مدیران دولتی در حال فعالیت در ستاد دیگر نامزدهای انتخابات هستند/ در یکی از شهرستانها بنرهای تبلیغاتی روحانی با دستور یکی از کارکنان فرمانداری جمع آوری و تخریب شد/ 55 تا 60 درصد آرا مختص آقای روحانی است و کف آرای روحانی 25 میلیون نفر است/ اغلب مسئولان ستاد قالیباف به سمت ما آمدند و ما با آغوش باز از آنها استقبال می کنیم/ در ساری بین 25 تا 35 هزار نفر  به دیدار دکتر روحانی آمدند.


 مازندنومه؛ سرویس سیاسی، رضا شریعتی: علی اکبر بهمنش در نشست خبری اظهار کرد: دفتر حمایت مردمی دولت بعد از انتخابات هم به فعالیت خود ادامه می دهد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت آحاد مردم در انتخابات، افزود: مردم، شهروندان و کسانی که نظام جمهوری اسلامی و دولت را قبول ندارند در انتخابات حضور حداکثری داشته باشند.

رئیس ستاد حامیان مردمی دولت در مازندران با بیان اینکه برای حفظ ایران، اقتدار و امنیت ملی به پای صندوق های رای برویم، گفت: از مردم مازندران تقاضا دارم پر شور و با مشارکت حداکثری پای صندوق های رای حاضر شوند.

قائم مقام شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان مازندران تصریح کرد: انتخابات در ایران برای کشورهای منطقه از جمله عربستان و همچنین قدرت هایی مانند آمریکا حائز اهمیت است.

بهمنش با اشاره به اینکه با رای روحانی از جنگ به دور خواهیم بود، ادامه داد: با رای به روحانی سازندگی در ایران اتفاق می افتد، در آینده با انتخاب روحانی دولتی جوان تر و کارآمدتر خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید بسیار مظلوم است و مدیران میانی شهرستانی با روحانی همراه نیستند، خاطرنشان کرد: مظلومیت روحانی تا آنجاست که برخی مدیران دولتی در حال فعالیت در ستاد دیگر نامزدهای انتخابات  هستند.

این فعال سیاسی اظهار کرد: در یکی از شهرستانها بنرهای تبلیغاتی روحانی با دستور یکی از کارکنان فرمانداری جمع آوری و تخریب شد!

وی با بیان اینکه تیم اطلاع رسانی دولت بسیار ضعیف بوده و نتوانستند خدمات دولت را به مردم ارائه دهند، افزود: مردم باید بدانند دولت روحانی چه خرابه ای را از احمدی نژاد تحویل گرفت. دولت اختلاس و ناکارآمد احمدی نژاد در تاریخ ایران بی سابقه بود. به اعتقاد بنده که جنگ را با پوست و گوشت خود لمس کردم اختلاس چند برابر آن به ما خسارت وارد کرده است.

بهمنش با اشاره به اینکه احمدی نژاد را پایه گذار حوادث 88 می دانم، گفت: خاتمی پاک ترین دولت را در تاریخ ایران داشت اما ممنوع التصویر و ممنوع الخروج بوده و احمدی نژاد آزادانه در حال فعالیت است.

رئیس ستاد حامیان مردمی دولت در مازندران با بیان اینکه باید افرادی که قصد ندارند به پای صندوق های رای بروند را تشویق کنیم تا در این عرصه شرکت کنند، تصریح کرد: مرحله دوم انتخابات در سال 84 بیش از 18 میلیون نفر در انتخابات شرکت نکردند و احمدی نژاد  با 17 میلیون رای رئیس جمهور شد در حالی که اگر مردم در انتخابات شرکت می کردند هاشمی رفسنجانی کشور را نجات داده بود و ما در تولید ناخالص ملی جلوتر بودیم، باید آگاه باشیم رای خاموش به ما و فرزندانمان در آینده ضربه خواهد زد.

وی با بیان اینکه با انصراف قالیباف هرگز همه آرای وی به سبد رئیسی ریخته نخواهد شد بلکه بخش اعظم آن به سبد روحانی بر می گردد، ادامه داد: حدود 40 درصد آرا قالیباف به سمت روحانی خواهد آمد و 20 در صد هم سکوت دارند. اگر رئیسی هم انصراف می داد رای ها به سمت قالیباف نمی رفت.

بهمنش تصریح کرد: پیش بینی ما این است 55 تا 60 درصد آرا مختص آقای روحانی است و کف آرای روحانی 25 میلیون نفر است.

وی با بیان اینکه  اغلب مسئولان ستاد قالیباف به سمت ما آمدند و ما با آغوش باز از آنها استقبال می کنیم، افزود: تا دیروز رقیب بودیم اما امروز به عنوان رفیق در کنار هم برای روحانی و اصلاحات فعالیت می کنیم.

بهمنش با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم حضور افراد پای صندوق های رای بسیار پررنگ باشد و بالای 90 درصد آرا از سوی اصلاح طلبان خواهد بود و و 10 درصد از اعتدال و اصولگرایان، گفت: در دور قبل اگر هر صندوقی 5 رای کم داشتیم روحانی رئیس جمهوری نبود و به دور دوم کشیده می شد حتی 5 رای هم در هر صندوق تاثیر گذار است.

وی با بیان اینکه ورود رئیسی به عرصه انتخابات را به فال نیک می گیریم، تصریح کرد، آمدن رئیسی انتخابات را دوقطبی کرده، دوقطبی که  مثبت است و سبب شور و هیجان زیاد و رساندن آرا به 40 میلیون خواهد شد، نه آن دوقطبی که مقام معظم رهبری فرمودند باید از این فضا دوری کنیم.

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه از جمعیت 18 میلیونی در روستاها 16 میلیون به صورت قطعی در انتخابات شرکت خواهند کرد، ادامه داد: روستائیان همانند ساکنان شهر رای شفاف و مناسب دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه قالیباف را فردی رئیس جمهور ساز می دانم چون با حرف هایی که می زند راحت می تواند فرد مقابل را به پیروزی نزدیک کند، تصریح کرد: او مسائل را واقع بینانه نمی بیند و می خواهد با شعار پوپولیستی مردم را فریب داده و رای کسب کند. اما  روحانی به قضایای دانشگاه و لوله کردن دانشجویان اشاره و کمک کرد همه چیز شفاف و روشن شود.

بهمنش  حضور استقبال کنندگان از روحانی را طبق آخرین آمار کارشناسی شده در استادیوم، خیابان فرهنگ، قارن و خیابان 15 خرداد بین 25 تا 35 هزار نفر اعلام کرد و افزود: بالای 80 درصد جمعیت، زیر 30 سال سن داشتند و جوان بودند.

رئیس ستاد استقبال از رئیس جمهوری در سفر به مازندران از حضور پر رنگ و حداکثری بانوان و جوانان در سخنرانی آقای روحانی خبر داد و گفت: حضور روستائیان هم در این برنامه بی نظیر بود.

وی ادامه داد: باید این برنامه مهم و سرنوشت ساز در ورزشگاه متقی برگزار می شد تا ثابت شود به راحتی  بدون ساندیس و کیک هم می شود 35 هزار نفر جمعیت را کنار هم گرد آورد. ما بدون هیچ هزینه ای بین 25 تا 35 هزار نفر را را پای سخنرانی جمع آوری کردیم.

بهمنش با انتقاد از اینکه مردم  و مسئولان به اشتباه تصور می کنند احمدی نژاد 800 میلیارد دلار را به باد داده است گفت: 1500 میلیارد دلار توسط این فرد و اطرافیانش به یغما رفت و پول هایی در این کشور هزینه شد که حساب و کتاب دقیقی در این زمینه وجود نداشت. احمدی نژاد با 700 هزار میلیارد تومان بدهکاری در سال 92 دولت را تحویل آقای روحانی داد.
قائم مقام شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان مازندران درباره انتخابات شوراها اظهار کرد: در این دوره از انتخابات کاندیدای شورا شهر، لیست را 13 نفره اعلام کردیم تا پس از به نتیجه رسیدن شمارش آرا، در میان افراد علی البدل هم افرادی از اصلاح طلبان حضور داشته باشند و اگر  فرد علی البدل در آینده خواست راهی شورا شود از اصلاح طلبان و طرفداران روحانی و اعتدالگرا باشد زیرا از دل شوراهاست که مصیبتی مانند احمدی نژاد بر ما وارد می شود و سکویی برای بالا رفتن ریاست جمهوری برای این افراد فراهم می شود. بسیاری از افراد از شورای شهر به وزارت کشور، استانداری و ریاست جمهوری رسیدند پس بیاییم شورا را جدی بگیریم.

وی با بیان اینکه ستاد استقبال با جلسات مکرر،  درباره حضور مردم در سفر رئیس جمهور تصمیماتی اتخاذ کرده بود، در محدوده زمانی کم، توانستیم خرداد ۹۲ را تکرار کنیم. جمعیت گسترده  مردمی، بسیار امیدوار کننده بود.

 

 



©2013 APG.ir