تعداد بازدید: 3356

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 30 بهمن 1385-0:0

گرو ه هاي تند چپ و راست داراي پايگاه مردمي نيستند-رعيت

نماينده مردم سوادكوه و قائم شهر گفت:مردم ديگر به افراد و گروه هاي تند سياسي كه تنها شعار مي دهند، اعتماد نمي كنند.


عضو شوراي مركزي حزب اعتماد ملي با بيان اين كه مردم رفتار گروه هايي كه صرفاً با دادن شعار به كسب آراي مردم مي پرداختند فراموش نمي كنند، گفت: يكي از ضعف ها و ايرادات دولت گذشته پرداختن به مسائل سياسي، شعاري و ايجاد خلاء هاي خدماتي به مردم بوده است.

ولي الله رعيت با تاكيد بر اينكه مردم ديگر به افراد و گروههاي تند سياسي كه تنها شعار مي دهند، اعتماد نمي كنند، اظهار داشت: مسئولان دولت فعلي نيز با پاسخ دادن به مطالبات مردم جايگاه خود را در ميان مردم حفظ كنند.
وي با بيان اين كه گرو ه هاي سياسي براي كسب قدرت بايد ارائه خدمات، رفاه عمومي، عدالت و احترام به مردم را در اولويت برنامه‌هاي خود داشته باشند، افزود: در صورت عدم تحقق مطالبات مردم، مسئولان اجرايي بايد جايگاه خود را به گروه هاي ديگر بدهند.
نماينده مردم سوادكوه و قائم شهر در مجلس با تشريح و مقايسه نگرش هاي مردم به گروه هاي چپ و راست گفت: گرو ه هاي تند چپ و راست داراي پايگاه مردمي نيستند و مردم تنها به مسئولان اجرايي منصف و عاقل راي مي دهند.(farsnews)


  • علي دهقان قاديكلاييپاسخ به این دیدگاه 0 0
    جمعه 25 بهمن 1387-0:0

    با سلام خسته نباشيد اميد است شادكام و پيروز باشيد.

    • حسین بهرامی قادیکلائیپاسخ به این دیدگاه 0 0
      چهارشنبه 30 آبان 1386-0:0

      با سلام واحترام خدمت نماینده شریف و مردمی قائمشهر .ضمن عرض خسته نباشید خدمت شما مدیر توانمند ولایق امیدوارم که همواره سایه تلاش وکوشش بی دریغ شما بر سر شهر و شهروندان ما مستدام و پایدار باشد.به امید موفقیت شما در انتخابات مجلس هشتم.
      برقرار باشید.ارادتمند بهرامی

      • مجید اصغرزادهپاسخ به این دیدگاه 0 0
        دوشنبه 28 آبان 1386-0:0

        با سلام خدمت شما نماینده محبوب و مردمی مردم قائمشهر سوادکوه جویبار از محبت های که در حق من و جوانان این مرز وبوم نمودید کمال تشکر وقدردانی را دارم و آرزوی توفیق در دور هشتم مجلس برای شما آرزومندم.با تشکر از محبتهای بیکران شما نماینده مردمی وعزیز.

        • عباس دهقان پاسخ به این دیدگاه 0 0
          پنجشنبه 24 آبان 1386-0:0

          عباس دهقان ضمن عرض سلام خدمت شما نماينده مردمي و فعال و توانمند وهميشه نماينده قائمشهر من و خانواده ام باتمام وجود در خدمت شما هستيم وارزوي توفيق بايتان را داريم .

          • كيوان قائم مقامي پاسخ به این دیدگاه 0 0
            پنجشنبه 3 اسفند 1385-0:0

            باسلام واحترام
            از زحمات شما نماينده توانا و مردمي قائم شهر؛جويبارو سوادكوه در استقرار پالايشگاه نفت ؛پتروشيمي و صنايع مادرمتشكريم و اميد آن داريم در دور بعدي مجلس يكي از كرسي نشينان مجلس باشيد؛همه افرادي كه دوره هاي قبل مجلس با شما بوده اند تحت فرمان و اوامرجنابعالي هستند.
            پيشاپيش حلول سال جديد را به شما و خانواده محترم تبريك عرض مي نماييم.
            خدانگهدار


            ©2013 APG.ir