تعداد بازدید: 2657

توصیه به دیگران 0

يکشنبه 15 مرداد 1396-8:1

درخشش مازندرانی ها در جشنواره فیلم شهر

در آیین اختتامیه ششمین جشنواره بین المللی فیلم شهر، رضا بازی برون برای ایفای نقش کارآگاه در فیلم «جاده تباهی»، یاسر طالبی برای کارگردانی فیلم «فرزندان»، میترا روحی منش برای تهیه کنندگی فیلم «فرزندان» و محمدحسین مهدویان برای کارگردانی فیلم «ماجرای نیمروز» جایزه گرفتند.




مازندنومه، سرویس فرهنگی و هنری: شنبه شب مراسم اختتامیه ششمین جشنواره بین المللی فیلم شهر با معرفی برگزیدگان این رویداد سینمایی در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد.

جمشید مشایخی، محمود صلاحی، محمود کلاری، احمدرضا اسعدی، سیاوش حقیقی، هادی مقدم دوست، منوچهر محمدی، حسین مسافرآستانه، مسعود فروتن، محمود عبدالحسینی، سید محمود رضوی و ... از جمله افرادی بودند که در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره فیلم شهر حضور داشتند.

درابتدای این مراسم که با تلاوت قرآن مجید و سرود ملی کشورمان همراه بود تیزری از برخی فیلم های شرکت کننده و نحوه فعالیت های ستاد اجرایی در این دوره از جشنواره برای مخاطبان در سالن پخش شد.

به گزارش مهر، سید علی احمدی دبیر ششمین جشنواره بین المللی فیلم شهر در این بخش از برنامه ضمن قدردانی از هنرمندان شرکت کننده گفت: هم جشنواره پنجم هم جشنواره ششم با وجوه پرداخت شده توسط مردم در پردیس های تهران طراحی و برگزار شده است و امیدوارم این جشنواره برای شما شهروندان و هنرمندان بماند.

پس از صحبت های احمدی، فرزاد حسنی از مخاطبان حاضر در سالن خواست تا برای شادی روح ناصر فرهودی و آیت الله مروارید صلواتی قرائت کنند.

اما اعضای هیات داوران بخش‌های مختلف جشنواره فیلم شهر نامزدهای دریافت جوایز را اعلام کردند و فیلم های "فرزندان" و "جاده تباهی" ساخته یاسر طالبی -فیلمساز جوان ساروی- در بخش هاي مختلف مسابقه فيلم هاي بلند داستاني(ويدئويي) كانديداي دريافت جايزه شدند.

در بخش بهترین دستاورد فنی یا هنری، استاد رضا بازی برون -صداپیشه و هنرمند برجسته- برای ایفای نقش کارآگاه در فیلم «جاده تباهی» جایزه گرفت.«جاده تباهی» را یاسر طالبی -کارگردان ساروی- برای تلویزیون سمنان ساخت.

جایزه بهترین کارگردانی فیلم های ویدیویی هم به یاسر طالبی برای کارگردانی فیلم «فرزندان»رسید. هم چنین جایزه بهترین فیلم به «فرزندان» رسید که به میترا روحی منش برای تهیه کنندگی این فیلم داده شد.

هم چنین محمدحسین مهدویان -کارگردان بابلی- برای کارگردانی فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» جایزه گرفت که پس از دریافت جایزه خود عنوان کرد: خیلی خوشحالم که نامم کنار دوستانی که قطعا شایستگی دریافت این جایزه را داشتند، آمد اما تشکر من از محمود رضوی است که نقشش در این فیلم بسیار بیشتر از من بود.

گفتنی است در این مراسم  محمدباقر قالیباف هم سخنرانی کرد که فرزاد حسنی -مجری برنامه- پس از ورود شهردار تهران به سالن با طنز خطاب به عکاسان گفت: به هر حال روزهای آخر حضور آقای قالیباف است و عکس گرفتن از هر زاویه ای برای آنها جذاب است، اما همه اینها دلیل نمی شود که ایشان در انتخابات بعدی ریاست جمهوری شرکت نکند.



    ©2013 APG.ir