تعداد بازدید: 3738

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 6 شهريور 1396-23:45

بهره برداری از طرح های عمرانی هفته دولت در ساری

پروژه مدرسه هدی صمدای، بهره برداری از مزرعه پرورش ماهی قزل آلا در روستای آبکسر، فاز نخست طرح هادی روستای بندارخیل، مسکن مددجویی گلدون و فاز نخست مجموعه گردشگری و تفریحی سد شهید رجایی طرح هایی بود که در پنجمین روز از هفته دولت در ساری افتتاح شد.


 مازندنومه؛ سرویس اقتصادی، کلثوم فلاحی: همزمان با پنجمین روز از هفته دولت، تعدادی از پروژه های شهرستان ساری با حضور ربیع فلاح استاندار مازندران، احمد حسین زادگان فرماندار ساری و سایر مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

علی شیرزاد در افتتاح پروژه مدرسه هدی صمدایی اظهار کرد: پروژه مدرسه 12 کلاسه صمدایی از مجموع 32 پروژه ای است که تا پایان شهریور به بهره برداری می رسد.

وی افزود: با مشارکت خانواده زنده یاد هدی صمدایی،  2 میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است.

مدیرکل نوسازی مدارس مازندران گفت: در دولت تدبیر و امید استانداردسازی سیستم گرمایشی بیش از 8هزار کلاس اجرا شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: برای 207 کلاس درس از مجموع 32 پروژه،  32 میلیارد تومان هزینه شده است.



*بهره برداری از مزرعه پرورش ماهی قزل آلا در روستای آبکسر

استاندار مازندران در افتتاح مزرعه ماهی قزل آلا در روستای آبکسر ساری گفت: مشکل بازار فروش محصولات تولیدی استان باید رفع شود. تولیدکنندگان ما با این مشکل مواجه هستند که محصول تولیدی آنها از سایر استان ها هم وارد مازندران می شود و بازار فروش تولیدات استانی، کاهش می یابد.

وی خاطرنشان کرد: تولیدکننده ها نباید با مشکلات بازاریابی مواجه باشند و باید تمرکز خود را بر تولید بگذارند.

گفتنی است مساحت این پروژه هزار مترمربع با ظرفیت اسمی تولید 35 تن گوشت در سال و اشتغالزایی برای 8 نفر است.

*افتتاح فاز نخست طرح هادی روستای بندارخیل

فرماندار ساری در افتتاح فاز نخست طرح هادی روستای بندارخیل اظهار کرد: بیش از یک میلیارد تومان در فاز نخست طرح هادی روستای بندارخیل از محل اعتبارات ملی، استانی و تسهیلات بانکی هزینه شده است.

احمد حسین زادگان با اشاره به اجرای 850 متر آسفالت در این طرح هادی، افزود: بیش از 12 روستا از محل این پروژه بهره مند می شوند.

وی با بیان اینکه نگاه دولت به توسعه روستاها است تا بتوانیم جمعیت روستایی را در این مناطق ساکن نگه داریم، گفت: فازهای بعدی طرح هادی روستای بندارخیل به زودی اجرایی می شود.

*بهره برداری از مسکن مددجویی گلدون

فرماندار ساری اظهار کرد: دولت در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر، پروژه مسکن مددجویان را با جدیت دنبال می کند.

حسین زادگان با اشاره به بهره برداری از مسکن مددجویی در روستای گلدون، افزود: این پروژه از محل اعتبارات استانی و تسهیلات بانکی احداث شده است.

وی گفت: علاوه بر این پروژه، پنج مسکن مددجویی دیگر هم با اعتبار حدود 200 میلیون تومان با مساحت 335 مترمربع در اختیار مددجویان قرار گرفت.

*افتتاح فاز نخست مجموعه گردشگری و تفریحی سد شهید رجایی

سرمایه گذار مجموعه گردشگری تنگه سلیمان در مراسم افتتاح  فاز نخست این پروژه اظهار کرد: هدف ما این است که نگرش جدید در مقصد گردشگری مازندران به وجود آوریم.

مفیدی با اشاره به بازسازی کامل مجموعه گردشگری تنگه سلیمان، افزود: یکصد واحد اقامتی با  264 تخت در این مجموعه احداث کردیم.

وی با بیان اینکه یکصد آلاچیق کوچک در کنار رودخانه و یک آلاچیق بزرگ در این پروژه نصب کردیم، گفت: بازسازی کامل رستوران با 400 متر مربع، احداث دو و نیم کیلومتر تاسیسات آب، ایجاد و راه اندازی 7 کیلومتر تاسیسات برق، مخابرات، تلفن و ... از دیگر اقداماتی است که در مجموعه گردشگری تنگه سلیمان انجام دادیم.

مفیدی با اشاره به اینکه در فاز نخست این پروژه 6میلیارد تومان هزینه کردیم، تصریح کرد: فاز دوم این پروژه در دو ماه آینده شروع به کار می کند.

استاندار مازندران در این مراسم اظهار کرد: بیش از 120 رشته رودخانه با بیش از 5هزار کیلومتر مناظر زیبا داریم که می تواند مقصد گردشگری باشد.

ربیع فلاح افزود: مازندران می تواند از مسیر گردشگری، چالش اشتغال را رفع کند، دولت توجه ویژه به حوزه گردشگری دارد و آمادگی داریم بستر سرمایه گذاری در این زمینه را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه بروکراسی عاملی بر سر راه سرمایه گذاری است و باید این مسائل را رفع کنیم، گفت: کارآفرینان باید مورد توجه قرار گیرند چراکه قدم های بزرگی در مسیر اشتغال زایی برمی دارند و باید قدردان این افراد باشیم.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه از ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید در استان بیش از 4هزار میلیارد تومان در حوزه گردشگری سرمایه گذاری شده است، خاطرنشان کرد: مدیران به فرایند صدور مجوز سرعت دهند تا بتوانیم خدمات دولت را در استان گسترش دهیم.

 


  • چهارشنبه 8 شهريور 1396-22:17

    مدرسه نزهت 50سال پیش توسط خانم نزهت معادی ساخته شد وزمین را اهدا کرد. ارزش ملکی زمین 12میلیاردتومان است . خانواده صمدایی 150 میلیون تومان برای ساخت کمک کردند حالا اصراربرای ازبین بردن نام نزهت چه معنی دارد؟ از2میلیارد تومان بقیه هزینه ساخت توسط نوسازی مدارس استان تامین شده است .
    خیلی بداست مرحوم نزهت که وارث ندارد و50 سال پیش برای اموزش این شهر گام برداشت نامش راحذف کنند

    • چهارشنبه 8 شهريور 1396-15:17

      چندوقت دیگه سمنانی ها با ساخت سد فینسک سرچشمه های تجن را خشک می کنند و شما مسولان والامقام استان دیگر همین سد سلیمان تنگه خشکیده را هم نخواهید داشت تا به آن افتخار کنید

      • چهارشنبه 8 شهريور 1396-15:14

        خجالت آوره که طرحهایی مانند پرورش ماهی ،مدرسه چندکلاسه،طرح گردشگری شبیه آبندان جاده فرح آباد یاچیزی شبیه به آن و...با دبدبه وکبکبه افتتاح کنند مگر جمع هزینه های این پروژها چقدر می شود مقایسه کنید با هزینه های طرح هایی که در استانهای دیگر به بهره برداری میرسند واقعا مسولان بلندپایه استان خودشان از افتتاح این طرح ها خجالت نمی کشند آبروی هرچه مسول را شما بردید

        • چهارشنبه 8 شهريور 1396-2:17

          این سرمایه گزاریها و پروژه ها همش شخصی و توسط خود مردم انجام شد مسولین یه وقت خسته نشن؟؟؟؟فقط زحمت افتتاحو میکشن همش به اسم خودشون میره جالبه

          • چهارشنبه 8 شهريور 1396-22:19

            خانواده صمدایی 150 میلیون تومان از 2 میلیارد تومان را تامین کرد پس پروژه شخصی نیست


          ©2013 APG.ir